ik trek dat ook aan, en ik vind het prima, ik ben graag een luisterend oorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben ook echt vet goed met adviezen voor anderen
Alleen die op mezelf toepassen is wat moeilijker
Je bent niet de enige hier die mij pm't dat kan ik je wel zeggen
Uhm ja ik heb mijn portie wel gehad ja, maar wie niet? Ik weet niet mijn broer is 6 jaar ouder en kwam al bij me met zijn liefdesproblemen toen ik 10 was, en toen speelde ik echt nog met mijn barbie's hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beste adviezen komen meestal van diegenen die zelf veel ervaring met shit en ellende hebben....
Weer door het slotjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik trek dat ook aan, en ik vind het prima, ik ben graag een luisterend oor
zo waarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm ik geloof heilig in die ene ware, alleen niet dat je die altijd tegenkomt. Sommige hebben geluk en anderen niet wat dat aangaat.
Ik al veeeeeeeeeeeeeel langerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Weer door het slotje
Stuart ik ben al langer dan anderhalf jaar niet op date geweest
Toen ik jouw verhaal hoorde bevroor mijn ruggengraat spontaan. Het ligt bijna als een overtrekvel over het mijne...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beste adviezen komen meestal van diegenen die zelf veel ervaring met shit en ellende hebben....
het blijft bijna ongelooflijk dat we elkaar hier zi gevonden hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen ik jouw verhaal hoorde bevroor mijn ruggengraat spontaan. Het ligt bijna als een overtrekvel over het mijne...
hadden we het over jouwquote:
Nee ik weet nog steeds je echte leeftijd nietquote:
Donnie Darko is de Gary Jules versiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe heet die film ook alweer... Donnie Dark ofzo toch?
Gary Jules heeft hem ook uitgebracht, maar is volgens mij andere tekst, maar zo mooiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe heet die film ook alweer... Donnie Dark ofzo toch?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Donnie Darko is de Gary Jules versie
Ik ga luisteren al zal ik ervan gaan tranen maar zo mooiquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg bizar
Ja doe maar
Ik ken die hele film trouwens niet. Is het watquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:55 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dat mensen in die clip wel tof gedaan
Nee dat is Everybody Hurtsquote:
Ik wil ook luisteren maar ik lig al op ben en mijn Blackberry pruimt Youtube nog steeds nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga luisteren al zal ik ervan gaan tranen maar zo mooi
Ja die vind ik zo mooiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... das
Ook een ontzettend mooi nummer trouwens
die ben ik al een tijdje kwijtquote:
quote:
Guitar heroquote:
yep, was ff de kleine crv een handje geven sorryquote:
is het bij jou ook zo koud?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:00 schreef crv het volgende:
[..]
yep, was ff de kleine crv een handje geven sorry
We doen een duet!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit nu everybody Hurts mee te bleren...
Er zijn nog wel eens problemen met android foon en sms op het momentquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:00 schreef crv het volgende:
[..]
yep, was ff de kleine crv een handje geven sorry
Welterusten Koenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:00 schreef Koen66 het volgende:
Lieve vrienden, ik ga slapen
Tot vanavond !!!!![]()
![]()
Truste Koenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:00 schreef Koen66 het volgende:
Tot vanavond !!!!![]()
![]()
slaap lekker Koenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:00 schreef Koen66 het volgende:
Tot vanavond !!!!![]()
![]()
ciao Koen trustenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:00 schreef Koen66 het volgende:
Tot vanavond !!!!![]()
![]()
Koen! Weltrusten manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:00 schreef Koen66 het volgende:
Tot vanavond !!!!![]()
![]()
Ik heb besloten dat jij mee gaat doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We moeten inschrijven voor FOK! Idols
Woeiiiiiiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat jij mee gaat doen.
ah wel, ik heb nu aaifoon en crackberry dus een van de 2 moet altijd werklenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zijn nog wel eens problemen met android foon en sms op het moment
Vandaar mijn vraag
Ik samsung galaxy, verder is hij super en alles zit erop maar sms functie heeft problemen, maar die gebruik ik eigenlijk nooit met whatsapp en ping nuquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:02 schreef crv het volgende:
[..]
ah wel, ik heb nu aaifoon en crackberry dus een van de 2 moet altijd werklen
En dezelfde smaak als ik dat zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:02 schreef Stuart het volgende:
Ik heb best veel liedjes die ik goed bij me vind 'passen'. Dit is er ook een van:
misschien moet ik daar ook eens naar kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik samsung galaxy, verder is hij super en alles zit erop maar sms functie heeft problemen, maar die gebruik ik eigenlijk nooit met whatsapp en ping nu
quote:
Whatsapp is van de aaifoonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:05 schreef crv het volgende:
[..]
misschien moet ik daar ook eens naar kijken
Ja, schiet niet op. Zeker met DM is dat best droevigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:05 schreef Kally het volgende:
Serieus die Dm en PM komen echt pas door als je per ongeluk F5't anders duurt het een paar uur
das mijn prive nummer, maar kan wel eens kijkenquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:02 schreef Stuart het volgende:
Ik heb best veel liedjes die ik goed bij me vind 'passen'. Dit is er ook een van:
O ja nee laat maar even zo voorlopigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef crv het volgende:
[..]
das mijn prive nummer, maar kan wel eens kijken
Ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:05 schreef Kally het volgende:
Serieus die Dm en PM komen echt pas door als je per ongeluk F5't anders duurt het een paar uur
Echt he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, schiet niet op. Zeker met DM is dat best droevig
Ook een zeer tof nummerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:07 schreef Stuart het volgende:
Ik zit niet stil qua muziek en dus hoppa het volgende nummer dat bij mij 'past'
Jij bent blauw, jij hebt een streep voorquote:
Oke nu wordt het engquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:07 schreef Stuart het volgende:
IE?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent blauw, jij hebt een streep voor![]()
Pas als ik weer eens F5 krijg ik een DM door
heb je mijn versie al een gezien?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:07 schreef Stuart het volgende:
O ja want ik speel CV op Chromequote:
Nopequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je mijn versie al een gezien?
En over 4 uur je bed uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:09 schreef crv het volgende:
heb nu pas door dat er al een tijdje sex ad's op tv zijn
zit zo intens te Fokken
Ik heb IE, Chrome, FF alles zit op mijn laptop, maar doe ik alles op 1 browser loopt hij steeds vastquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik stuur je morgen ff een linkje, dan kan IE met pensioen
owww shit das waar, ben totaal de tijd vergetenquote:
ik heb een chrome kloon voor jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb IE, Chrome, FF alles zit op mijn laptop, maar doe ik alles op 1 browser loopt hij steeds vast
O die kan er ook nog wel bijquote:
Het is ook zo leuk hierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:11 schreef crv het volgende:
[..]
owww shit das waar, ben totaal de tijd vergeten
Zat standaard erop hoor allesquote:
jij ook straks Kall sweet dreamsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Zat standaard erop hoor alles
Truste crv slaap lekker
Sorry, die ken ik wel. Mooiquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:12 schreef crv het volgende:
Dank je Kall, voor de reminder
Ik gaat toch maar proberen wat te slapen
trusten en bedankt iedereen![]()
![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:12 schreef crv het volgende:
Dank je Kall, voor de reminder
Ik gaat toch maar proberen wat te slapen
trusten en bedankt iedereen![]()
![]()
Ik haal mijn jongste uit zijn bed en leg hem bij mij , dan gaat het vast lukkenquote:
Ja ik zat te snuffelen ik heb er dingen opstaan dat ik denk Uhm???? Blond enzo hequote:
Geeft niks, vooral de nachten zijn hier wel van de toepjesquote:
Die kleding ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:15 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ik klikte net ergens per ongeluk op.
Blijkt dat ik op een link naar heb geklikt.
Het is dat iedereen hier slaapt anders was ik mee gaan zingen en springen
Wham word ik lichtelijk agressief vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:15 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ik klikte net ergens per ongeluk op.
Blijkt dat ik op een link naar heb geklikt.
Het is dat iedereen hier slaapt anders was ik mee gaan zingen en springen
Zo lekker foutquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wham word ik lichtelijk agressief van
Bolhoed en wandelstok en Emma Peelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die chauffeur is zooooo bekend...
Ik doe mee, met wijn danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:16 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik pak nog 1 Strongbow 'cos fuck it en daarna ga ik slapen
Revangers ofzo? Zoiets iigquote:
O jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
The Avengers
http://en.wikipedia.org/wiki/Emma_Peel
Gezellig. Ik heb ook een zak Skittles gepaktquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:20 schreef Kally het volgende:
En btw nog bedankt jullie, voel me ff een stukkie beter als daarnet
ik zit nog steeds heerlijk aan de Jelly Beans..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezellig. Ik heb ook een zak Skittles gepakt
Hmm, ik moet boodschappen doen anders had ik ook wel iets te snacken gepaktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, sorryquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, ik moet boodschappen doen anders had ik ook wel iets te snacken gepakt
In Engeland hebben ze andere smaken toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rood, paars en groen (zuur volgens mij) maar ik heb altijd rood. Paars nooit gehad en ik hou niet van zuurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze andere smaken toch?
Geeft niet, ik ben een vrouw he en denk aan de lijnquote:
En ook lichtblauw geloof ik. Ik heb altijd rood thoughquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rood, paars en groen (zuur volgens mij) maar ik heb altijd rood. Paars nooit gehad en ik hou niet van zuur
Hehehe, gekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ben een vrouw he en denk aan de lijn
Niet dat het hoeft maar ik denk er wel aan
En ik heb gewoon geen zin om op te staanquote:
Ohw, niet dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rood, paars en groen (zuur volgens mij) maar ik heb altijd rood. Paars nooit gehad en ik hou niet van zuur
Hebben ze die ook allemaal in NLquote:
Ook jeugdsentimentquote:
Rood zakjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu...
welke kleur heeft het doosje? Rood of geel?
Die zijn toch ook in zakjes hier?quote:
O de joetoepquote:
Mooiquote:
Die zijn echt uit mijn schooltijd en de schoolfeestenquote:
Dat is echt zo'n skyradionachtritjeliedjequote:
Me tooquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:30 schreef Kally het volgende:
Wouldn't it be good to be in your shoes, even if it's only for one day, ik was vet fan keek altijd MTV toen er nog wel muziek op kwam
Die?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:31 schreef Kally het volgende:
Die ander ken je wel van hem denk ik Benny die is gecovered, The riddle
Toen had je King 's avonds die een programma presenteerde, en die andere gek niet die Belg met dat rare brilletje maar die Engelsman Dave geloof ik, dat was echt leukquote:
Yep is in house versie gecoveredquote:
Ik voel me oudquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Toen had je King 's avonds die een programma presenteerde, en die andere gek niet die Belg met dat rare brilletje maar die Engelsman Dave geloof ik, dat was echt leuk
Ow, mijn ouders hadden vroeger Engelse kennissen en ik had die op een bandje staan op mijn walkman en die ging mee naar Engelandquote:
Waarom? Ik ben nog heul jongquote:
Ook zo'n heerlijk nummerquote:
Sorry Bennyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
En terecht...
...ik heb geen flauw idee waar jullie het over hebben
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
En terecht...
...ik heb geen flauw idee waar jullie het over hebben
Ik heb liever muziek...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:36 schreef Kally het volgende:
Vroeger Benny had je muziek op MTV, ik weet het is raar aangezien het Music TeleVision is, nu heb je Pimp my Ride en Cribs enzo, maar ooit ooit was het een super muziekzender
Is dat die met die teddy beerquote:
Ik ken al die nummers helemaal uit mijn hoofd, wat een nutteloze info zit er eigenlijk in mijn kop, ik kan heul niet zingen maar ken zo veel nummersquote:
Het was echt leuk, had je programma's net als TMF in het begin, op de bank.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb liever muziek...
Nu stelen ze ook al TMF
Ik zou de naam niet weten. Ik keek vroeger ook altijd Sky Channel en Fun Factoryquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Het was echt leuk, had je programma's net als TMF in het begin, op de bank.
Stu volgens mij was het Steve, dat was zo'n zot die altijd brieven van de kijkers voorlas en dan bijna zijn kop in de camera duwde
Ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou de naam niet weten. Ik keek vroeger ook altijd Sky Channel en Fun Factory
Vroegere TMF en MTVquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Het was echt leuk, had je programma's net als TMF in het begin, op de bank.
Stu volgens mij was het Steve, dat was zo'n zot die altijd brieven van de kijkers voorlas en dan bijna zijn kop in de camera duwde
DJ Cat showquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook
Ik zat net te denken aan Linda en die kat
Welterusten Peterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga slapen, de wekker gaat om 6 uur
Siep
Stu
Ja, jij ook weltrustenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga slapen, de wekker gaat om 6 uur
Siep
Stu
Ik wilde altijd zo'n ketting met zo'n vissegraatquote:
Klinkt allebei Engelsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:42 schreef Kally het volgende:
Slaap lekker symph
En het was Ray Cokes, heb het even gegoogled, nou ja lijkt op Steve
Jaaaaaaaaaa, die ken ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:43 schreef Kally het volgende:
http://partyflock.nl/topic/1058468:Ray_Cokes.html
Die spoorde niet, heb wat gelachen om hemquote:
Welterusten Bennyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:43 schreef iBenny het volgende:
Symph slaat me over, ik ben getraumatiseerd
Weltrusten jullie 2, ik ga ook
OMGquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:44 schreef Kally het volgende:
Maar goed 7 uur de wekker en dan druk
Dus ik ga ook mijn bedje opzoeken![]()
* Crazy-M gooit emmer water in je gezichtquote:
ben je er zo doorheenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:06 schreef Rauzer het volgende:
Ziek. Gelukkig maar een halve dag werken.
tyf op, gek!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit emmer water in je gezicht
quote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:57 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, jij lag er ook eerder in he creezie
Al ben jij wel erg vroeg iedere dagquote:
ik vooral slaap, ik ga naar schoolquote:
2 x in de week half 6 rest half 7quote:
geeft een levend schaapquote:
Dat klopt, 4:45 luid mijn wekkertje de dag in met Walking on Sunshine van Gleequote:
Laatquote:
ligt eraan wat je gewend bentquote:
uitslaperquote:
mja, mn hoofdkantoor woon ik 10 minuten vandaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:17 schreef motorbloempje het volgende:
ik niet godzijdank, werk en studeer in de buurt
uitslaperquote:
half uurtje fietsen naar uni en afhankelijk van m'n vervoer 20 minuten of 45 minuten naar 't werkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, mn hoofdkantoor woon ik 10 minuten vandaan
auto of ov dan ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
half uurtje fietsen naar uni en afhankelijk van m'n vervoer 20 minuten of 45 minuten naar 't werk
okquote:
wellesquote:
nie zo zeurequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:01 schreef crv het volgende:
![]()
![]()
* crvmeldt zich vanuit Zurich na een veels te korte nacht
GOEIESMORGENSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
mogge Koen:Wquote:
Waarom niet, was gewoon veels te kortquote:
kort, kort ... weet je wat pas kort is, een nacht overslaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:07 schreef crv het volgende:
[..]
Waarom niet, was gewoon veels te kort![]()
Kally hield me wakker
volgens mij had ik dat beter kunnen doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kort, kort ... weet je wat pas kort is, een nacht overslaan
* Crazy-M geeft crv een glas rode wijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:08 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij had ik dat beter kunnen doen
in ieder geval te langquote:
hehe, savonds een man, smorgens een manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:10 schreef crv het volgende:
[..]
in ieder geval te lang
weet niet eens hoe laat ik naar bed ging
Bedankt, maar niet tijdens werkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft crv een glas rode wijn
is het niet alweer bedtijd voor jou ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, savonds een man, smorgens een man
gewoon zeggen tomatensap isquote:
nee, vanavond tot een uur of 2 in de kroeg hangenquote:
ze kennen hier het verschil tussen druivensap en tomatensap echt welquote:
hehe, toch wel ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:13 schreef crv het volgende:
[..]
ze kennen hier het verschil tussen druivensap en tomatensap echt wel
ah weekend verlofquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, vanavond tot een uur of 2 in de kroeg hangen
quote:
ja, maar jij kennelijk nietquote:
jah, is dan 160 euroquote:
Als het maar bier is, dan welquote:
ik op een stoelquote:
Zit jij IN een stoel ?quote:
ok, niet smokkelen hequote:
quote:
misschien moet je toch eens naar eyewishquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zit jij IN een stoel ?
ik zit op de stoel
die reden toch nietquote:
Ninjaedit van jouquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:16 schreef crv het volgende:
[..]
misschien moet je toch eens naar eyewish
Als de trein maar rijdtquote:
wat moet je daar nu weerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
nog een paar uurtjes en dan lekker even een weekendje naar België![]()
niks ninja edit, er heeft nooit iets anders gestaanquote:
wellesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:29 schreef crv het volgende:
[..]
niks ninja edit, er heeft nooit iets anders gestaan
laat maar checken, je bent gewoon nog niet wakker of moet je ochtendslaapje al hebbenquote:
Zie mijn Quote van jouquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:44 schreef crv het volgende:
[..]
laat maar checken, je bent gewoon nog niet wakker of moet je ochtendslaapje al hebben
die je zelf hebt gewijzigdquote:
Ik reed heul niet, stond voor stoplichtquote:
* Crazy-M gooit ijsbalquote:
achter slot en grendelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik reed heul niet, stond voor stoplicht
Intussen op parkeerplaats werk. Naar binnen dan maar weer
lekker chillen in een huisje met een haardvuur, lekke ruit eten en Belgische biertjes drinken in de stadsbrouwerij!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat moet je daar nu weer
of met motor toure ?
O lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
lekker chillen in een huisje met een haardvuur, lekke ruit eten en Belgische biertjes drinken in de stadsbrouwerij!
Lutje putjequote:
lekker hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
lekker chillen in een huisje met een haardvuur, lekke ruit eten en Belgische biertjes drinken in de stadsbrouwerij!
Symp in concertquote:
ziequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben wel de hele ochtend al aan het zingen
als er een bier was dat ik rond dit tijdstip moest drinken dan was het iki welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is nog vroeg, maar het ziet er lekker uit
The page you are trying to browse to is categorized as "Illegal Drugs"quote:
gewoon bier als het maar koud genoeg isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als er een bier was dat ik rond dit tijdstip moest drinken dan was het iki wel
het is heel fris, want er zit groene thee en yuzu in
whehehehehequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
The page you are trying to browse to is categorized as "Illegal Drugs"
hier zo weer platgeslagen hamstersquote:
Klopt, FOK!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
The page you are trying to browse to is categorized as "Illegal Drugs"
nee n00b, die site met bier fotoquote:
nee, de site moet geregistreerd zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:13 schreef Graseter het volgende:
weed xtc speed drugs alcohol pot marihuana dope
Oh.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, de site moet geregistreerd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |