ik trek dat ook aan, en ik vind het prima, ik ben graag een luisterend oorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben ook echt vet goed met adviezen voor anderen
Alleen die op mezelf toepassen is wat moeilijker
Je bent niet de enige hier die mij pm't dat kan ik je wel zeggen
Uhm ja ik heb mijn portie wel gehad ja, maar wie niet? Ik weet niet mijn broer is 6 jaar ouder en kwam al bij me met zijn liefdesproblemen toen ik 10 was, en toen speelde ik echt nog met mijn barbie's hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beste adviezen komen meestal van diegenen die zelf veel ervaring met shit en ellende hebben....
Weer door het slotjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik trek dat ook aan, en ik vind het prima, ik ben graag een luisterend oor
zo waarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm ik geloof heilig in die ene ware, alleen niet dat je die altijd tegenkomt. Sommige hebben geluk en anderen niet wat dat aangaat.
Ik al veeeeeeeeeeeeeel langerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Weer door het slotje
Stuart ik ben al langer dan anderhalf jaar niet op date geweest
Toen ik jouw verhaal hoorde bevroor mijn ruggengraat spontaan. Het ligt bijna als een overtrekvel over het mijne...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beste adviezen komen meestal van diegenen die zelf veel ervaring met shit en ellende hebben....
het blijft bijna ongelooflijk dat we elkaar hier zi gevonden hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen ik jouw verhaal hoorde bevroor mijn ruggengraat spontaan. Het ligt bijna als een overtrekvel over het mijne...
hadden we het over jouwquote:
Nee ik weet nog steeds je echte leeftijd nietquote:
Donnie Darko is de Gary Jules versiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe heet die film ook alweer... Donnie Dark ofzo toch?
Gary Jules heeft hem ook uitgebracht, maar is volgens mij andere tekst, maar zo mooiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe heet die film ook alweer... Donnie Dark ofzo toch?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Donnie Darko is de Gary Jules versie
Ik ga luisteren al zal ik ervan gaan tranen maar zo mooiquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg bizar
Ja doe maar
Ik ken die hele film trouwens niet. Is het watquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:55 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dat mensen in die clip wel tof gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |