zoietsquote:
trusten filmpjequote:
niet zo blij als ikquote:
volgens de laatste keer dat ik keek welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker
Ligt Limburg nog in dezelfde tijdzone eigenlijk?
ik zou het ook niet wetenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik weet niet eens hoe die kerk heet
Ja, ik ook wel idd. Maar ik ga nogg ff wakker blijvenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel idd. Maar ik ga nogg ff wakker blijven![]()
Ik ook maar ik ga nog niet slapenquote:
quote:
Lekkerquote:
ik boterhammen met mayo en tomaatquote:
ik zou wel willen maar dat gaat me dus echt niet lukkenquote:
Het zou mij wel lukken maar ik verzet me ertegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou wel willen maar dat gaat me dus echt niet lukken
de klanten zijn al wegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ist niet druk op je werk dan, dat je nu ff hier zit?
Ik moet ook maar wat gaan bikken, heb trekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik boterhammen met mayo en tomaat
je hoeft er niet vroeg uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zou mij wel lukken maar ik verzet me ertegen
altijd moeilijk die keuzesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet ook maar wat gaan bikken, heb trekOf ik moet gaan slapen, keuzes keuzes
preciesquote:
ik niet maar we hebben bijna alles al klaar voor morgenquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet maar we hebben bijna alles al klaar voor morgen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Whehehe, Hilde wil spelen Sofie wil poetsen![]()
als het rustig is dan kunnen we al voorbereiden voor de dag eropquote:
Keequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die stuur ik je morgen wel, die ga ik hier niet eens neerzetten
en geheel wederzijds
Hihihi, knuffelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
we hebben net moeten roepen voordat onze sonny kwam![]()
en dan komt die ook meteen knuffelen
quote:
die heb je van LL toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dit is de eerste kat die ik(we) ooit hebben gehad en het is zo'n lieverd hij vraagteist echt ook zijn aandacht
Schattigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dit is de eerste kat die ik(we) ooit hebben gehad en het is zo'n lieverd hij vraagteist echt ook zijn aandacht
Dat is wel lekker als het alvast klaar isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het rustig is dan kunnen we al voorbereiden voor de dag erop
quote:
sonny is echt een kater hij jaagt hier alle katten weg nadat ik hem een keer heb geholpen met een kater te verjagenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schattig
Sofie is meer een speel-kat, Hilde is een echte knuffelkont. Sofie alleen soms, op haar eigen momentDan komt ze 's nachts luid spinnend op me liggen
iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel lekker als het alvast klaar is
Lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
en dat gebeurt niet vaak dus vandaag kunnen we uitslapen
iddquote:
Geweldigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sonny is echt een kater hij jaagt hier alle katten weg nadat ik hem een keer heb geholpen met een kater te verjagen
ik schoot die ander kater een balletje op bil zijn net op het moment dat sonny hem aanviel
quote:
nic en ik hadden het er vandaag nog over dat het heel raar is dat wij van zo'n gek beest houdenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Leuk dat beestjes echt een karakter kunnen ontwikkelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |