Kreng kan ik inkomenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef littledrummergirl het volgende:
yay, lees net ergens dat ik n leugenachtig kreng benfeel the love haha
Ik had mn hand gebroken, naar ziekenhuis gebracht en kreeg gips.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook zo'n volhardend persoon dus.. "Komt wel goed"
Ja, maar je weet toch dat een muur altijd wint?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had mn hand gebroken, naar ziekenhuis gebracht en kreeg gips.
3 of 4 keer terug naar ziekenhuis geweest om te roepen dat mn gips niet goed zat. Wilde ze niet geloven.
Na 5 weken was het zogenaamd genezen. Pas 3 weken later kon ik mn hand weer gebruiken![]()
2 weken daarna was ik boos vanwege mn werk en sloeg ik tegen de muur. Zag mn hand direct blauw en paars en dik enz worden. Toen niet naar ziekenhuis gegaan. Nu met die kou zeer veel last van. En ik moet maar leren om met links te slaan
Ja gatver.. En dan beweren dat het beter is.. Nou toedeledokie, dan maar te hoge suikerwaarde, maar ik ga niet aan de suikervrije zooiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha jij hebt dat gedaan!
Zonde hè.
Ja hoe durf je. Beetje rondneuken als je zo'n god als RZ hebtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef littledrummergirl het volgende:
yay, lees net ergens dat ik n leugenachtig kreng benfeel the love haha
Ik zou he, toch eens ter controle langs gaan.. Kan nog altijd gescheurd zijn, en zo weer breken..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had mn hand gebroken, naar ziekenhuis gebracht en kreeg gips.
3 of 4 keer terug naar ziekenhuis geweest om te roepen dat mn gips niet goed zat. Wilde ze niet geloven.
Na 5 weken was het zogenaamd genezen. Pas 3 weken later kon ik mn hand weer gebruiken![]()
2 weken daarna was ik boos vanwege mn werk en sloeg ik tegen de muur. Zag mn hand direct blauw en paars en dik enz worden. Toen niet naar ziekenhuis gegaan. Nu met die kou zeer veel last van. En ik moet maar leren om met links te slaan
Uhuh nu welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar je weet toch dat een muur altijd wint?
ja zo ben ikquote:
Ik vind het wel best zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou he, toch eens ter controle langs gaan.. Kan nog altijd gescheurd zijn, en zo weer breken..
Ik zag in hele lange tijd weer eens (de blauwe!) Taksi staan dus ik dacht hé lekker, die neem ik mee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja gatver.. En dan beweren dat het beter is.. Nou toedeledokie, dan maar te hoge suikerwaarde, maar ik ga niet aan de suikervrije zooi
Ja, gelukkig hebben ze nu een ander kleurtjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag in hele lange tijd weer eens (de blauwe!) Taksi staan dus ik dacht hé lekker, die neem ik mee.
Dus ik drinken: hé, dat smaakt veel viezer dan vroeger. Kijk ik op de verpakking: NU ZONDER SUIKER etc etc.
Ik drink nu de normale echte blauwequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag in hele lange tijd weer eens (de blauwe!) Taksi staan dus ik dacht hé lekker, die neem ik mee.
Dus ik drinken: hé, dat smaakt veel viezer dan vroeger. Kijk ik op de verpakking: NU ZONDER SUIKER etc etc.
Ja die zijn wel leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een dun gipsen wandje zou je nog wel eens kunnen proberen.
Zoals het hoort!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik drink nu de normale echte blauwe
Daaromquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja zo ben ikmaar eerlijk ben ik doorgaans wel
kheb niet rondgeneukt en tis niet eens mn exquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoe durf je. Beetje rondneuken als je zo'n god als RZ hebt![]()
Echt hoor. Ik word al gek van zn gezeur in hvjjn en meer users ook. Kan me voorstellen hoe jij je nu voelt.
Als ze ooit vragen zijn er exen waar je spijt van hebt zal je vast volmondig RZ zeggen?
Het was toch ook niks?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kheb niet rondgeneukt en tis niet eens mn exik snap echt de fuzz niet geloof ik.
Maar nee, van toen geen spijt... Alleen dat achteraf gedoe is nogal jammer
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik drink nu de normale echte blauwe
Ik was dan ook niet serieus. Heb nu wel mn bek open getrokken in hvjjn trouwensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kheb niet rondgeneukt en tis niet eens mn exik snap echt de fuzz niet geloof ik.
Maar nee, van toen geen spijt... Alleen dat achteraf gedoe is nogal jammer
nopequote:
Nee, jij, ik ga wel aan t bier!quote:
Ik had ooit een beledigde ONS omdat ik hem na de daad de deur wees. Die dacht dat ie kon blijven slapen. Had ik toch heel geen zin inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
DaaromIk geef je groot gelijk hoor
![]()
Zo is een ONS ooit helemaal gaan flippen omdat ik weg ging toen t me te lang duurde. Ik had aangegeven niet eens zo geil te zijn en geen tijd te hebben. Gaat ze op t moment dat alles uit is zeggen dat ze maagd is
Joh, gek he dat ik ga![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |