Na 2 jaar gezeik. Eerst dat gezeik met zijn darmen en daarna een jaar continue trainen.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
HAHA, om te vechten moet je ook trainen en dat heeft hij al 2 maanden niet meer gedaan. hij kan mentaal ook niks incasseren,want een echte champ staat de volgende dag alweer in the gym, om zijn holes te pluggen, hondenbrok is nog steeds in the woods om samen met de wolven te huilen!
Ik verwacht vandaag 28 te worden, nog maar 1000xp te gaanquote:
Ik heb alle moves volledig getraind nu dus ik kan niet wachten om naar het BJJ camp te gaan, nog even doorvechten dusquote:Op zondag 9 januari 2011 04:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik verwacht vandaag 28 te worden, nog maar 1000xp te gaan
Upcoming MMA Eventsquote:Op zondag 9 januari 2011 09:33 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben redelijk onbekend met MMA en wil het toch een poosje volgen om te kijken of het wat is. Ik weet dat UFC regelmatig een PPV heeft... zijn er daarnaast nog events? of wekelijkse shows?
THEFXR heeft wel gelijk als het gaat om Brock als champ. Zodra hij geraakt wordt vliegt hij in z'n achteruit. Tegen Cain werd hij ook mentaal gesloopt, hij schreeuwde om het stoppen van het gevecht. Het zou wel gaaf zijn als hij z'n mindset weer op orde krijgt en de juiste focus vindt in training. Pizzamizza loopt gewoon te trollen met z'n praatjes over Brock en zou beter thuishoren op sherdog qua attitude.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Na 2 jaar gezeik. Eerst dat gezeik met zijn darmen en daarna een jaar continue trainen.
Het is goed uit te leggen.
Teh fuck is er gebeurd met dit ooit normale topic trouwens? Het lijkt wel sherdog hier en dat is geen compliment, verre van zelfs.
Precies, gewoon niet meer op reageren.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:29 schreef Fyodor het volgende:
[..]
THEFXR heeft wel gelijk als het gaat om Brock als champ. Zodra hij geraakt wordt vliegt hij in z'n achteruit. Tegen Cain werd hij ook mentaal gesloopt, hij schreeuwde om het stoppen van het gevecht. Het zou wel gaaf zijn als hij z'n mindset weer op orde krijgt en de juiste focus vindt in training. Pizzamizza loopt gewoon te trollen met z'n praatjes over Brock en zou beter thuishoren op sherdog qua attitude.
+ voor de mensen die het nog niet gezien hebben.quote:The UFC Hall of Famer and ageless heavyweight is set to appear on ABC's "Extreme Makeover: Home Edition," a show that helps needy families rebuild their homes.
Couture joins wrestling legend Dan Gable, Les Stroud of "Survivorman" fame, Gabe Rygaard of "Ax Men" and the rest of the show's cast in this week's episode, which is set in Louisville, Ky. The show often features celebrity guests to meet with the families.
quote:Op zondag 9 januari 2011 03:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
HAHA, om te vechten moet je ook trainen en dat heeft hij al 2 maanden niet meer gedaan. hij kan mentaal ook niks incasseren,want een echte champ staat de volgende dag alweer in the gym, om zijn holes te pluggen, hondenbrok is nog steeds in the woods om samen met de wolven te huilen!
te trollen wtf lul je man? Ik geef mijn mening en dat noem je trollen?quote:Op zondag 9 januari 2011 10:29 schreef Fyodor het volgende:
[..]
THEFXR heeft wel gelijk als het gaat om Brock als champ. Zodra hij geraakt wordt vliegt hij in z'n achteruit. Tegen Cain werd hij ook mentaal gesloopt, hij schreeuwde om het stoppen van het gevecht. Het zou wel gaaf zijn als hij z'n mindset weer op orde krijgt en de juiste focus vindt in training. Pizzamizza loopt gewoon te trollen met z'n praatjes over Brock en zou beter thuishoren op sherdog qua attitude.
Naar mijn mening is hij de beste van de wereld. nogmaals voor de mensen die niet kunnen lezen (niet op jou bedoeld paxlie) CAIN heeft brock helemaal gesloopt/vernederd hoe je het ook wil noemen, dat weet ik ook wel. Maar cain ligt er nu uit...Daar gaat het mij nu om.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Carwin won niet van Brock omdat hij bleef slaan op de grond. Als hij geduld had gehad en Brock weer had laten staan zonder zich compleet buiten adem te meppen had hij niet verloren verwacht ik. Goede winst van Brock in die partij.
Er is hier volgens mij niemand die Brock haat. Er zijn mensen kritisch, maar er zijn ook een hoop fans van hem (waaronder ik). Dat betekent echter nog niet dat ik daarom maar vind dat hij de allerbeste ter wereld is en iedereen wel even in mootjes hakt. Zo goed is hij namelijk verre van. Het grote voordeel wat hij heeft is 280lbs spier en die enorm goed weten te gebruiken.
Ohh dus diegene die de beste is kan niet verliezen?Ik weet ook wel dat Brock slecht is in striking en incasseren, maar daarentegen is hij weer een beest op de grond en daar maakt hij gebruik van.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:23 schreef Fenomeno het volgende:
Waarom was brock in de eerste ronde al kapot dan, als het zon baas is?
Jouw mening klopt wel maar denk je dat brock dat niet weet en lekker gaat blijven staan? Je ziet in bijna iedere gevecht van brock dat hij naar de grond toe wil.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:25 schreef Brawler het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je schildert Brock nu af als een onverslaanbare vechter, wat hij dus gewoon niet is. Ja, Brock is goed, maar niet 'The baddest man on the planet.' Cain heeft bewezen dat Brock ook maar een normale sterveling is. Naar mijn mening is JDS sneller dan Brock, en is Brock de sigaar zolang hij het gevecht niet naar de grond kan krijgen.
Letterlijk allen?quote:Op zondag 9 januari 2011 04:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb alle moves volledig getraind nu dus ik kan niet wachten om naar het BJJ camp te gaan, nog even doorvechten dus
Wel klote als je KO gaat, het duurt dan weer zo lang voordat je je health terughebt.
Of je moet je zuurverdiende credits inleveren.
Ik ben level 19 nu.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Letterlijk allen?
Ik ben nu bezig om Muay Thai kamp af te ronden, ben ook wel benieuwd wat er gebeurd nadat je level 30 bent, aangezien dat nu nog op slot is
Natuurlijk weet Brock dat, en brengt hij het gevecht het liefst zo snel mogelijk naar de grond. Ik denk alleen dat JDS sneller is, en Brock al een paar tikken verkoopt vóór Brock het gevecht naar de grond weet te krijgen. En we weten allemaal wat er gebeurd als Brock een paar fikse tikken krijgt.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jouw mening klopt wel maar denk je dat brock dat niet weet en lekker gaat blijven staan? Je ziet in bijna iedere gevecht van brock dat hij naar de grond toe wil.
Speelde je vaak undisputed? ik heb een probleempje, wacht ik stuur je het topic welquote:Op zondag 9 januari 2011 12:21 schreef Brawler het volgende:
[..]
Natuurlijk weet Brock dat, en brengt hij het gevecht het liefst zo snel mogelijk naar de grond. Ik denk alleen dat JDS sneller is, en Brock al een paar tikken verkoopt vóór Brock het gevecht naar de grond weet te krijgen. En we weten allemaal wat er gebeurd als Brock een paar fikse tikken krijgt.
Verder: Ik baal er van dat mijn Xbox 360 nog ergens in Duitsland rondzwerft voor reparatieIk wil weer Undisputed spelen!
Wehehe, die reactie van Fenomenoquote:Op zondag 9 januari 2011 12:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Speelde je vaak undisputed? ik heb een probleempje, wacht ik stuur je het topic wel
Tip nodig voor takedown bij UFC
De UFC is "een" mma organisatie. De sport heet MMA. Strikeforce en Dream komen na de UFC met heel af en toe K-1 met MMA-matches. De UFC is wel echt de top dog, want daar vechten echt de beste. Strikeforce is echter aardig aan de weg aan het timmeren en Dream is Japan dus ik verwacht dat dat dit jaar of volgend jaar stopt. Kijkcijfers zijn dramatisch.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga nu die UFC PPV van 1 jan kijken...
Ik zie op die lijst met events ook andere organisaties dan UFC.. komen daar ook de vechters uit UFC of is dat echt apart?
Lang leve noobness
Nee. Het wil nog wel eens voorkomen dat ex-UFC fighters nadat hun contract is afgelopen, bij bijvoorbeeld Strikeforce aan de slag gaan, maar dat is strikt verboden als ze nog een lopend contract met de UFC hebben.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:44 schreef wc-eend het volgende:
Ok maar vechters uit de UFC zie je dus niet bij Strikeforce en omgekeerd?
Ben alleen nog bezig met 'Defend' in Muay Thai camp en de uppercut ga ik niet verder trainen dan level 3 omdat daar een foutje in zit (nu kost het 0 stamina om uit te voeren, als je de techniek volledig traint kost het je 8).quote:Op zondag 9 januari 2011 11:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Letterlijk allen?
Ik ben nu bezig om Muay Thai kamp af te ronden, ben ook wel benieuwd wat er gebeurd nadat je level 30 bent, aangezien dat nu nog op slot is
Uppercut heb ik op 3 inderdaadquote:Op zondag 9 januari 2011 18:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben alleen nog bezig met 'Defend' in Muay Thai camp en de uppercut ga ik niet verder trainen dan level 3 omdat daar een foutje in zit (nu kost het 0 stamina om uit te voeren, als je de techniek volledig traint kost het je 8).
Ben nu al 4x op rij KO gegaan gvd, 3x tegen een level 27 en 1x tegen een level 24
Goeie training is ook niet alles blijkbaar
Dat is niet echt vintage Guida. Als je Guida in topvorm wilt zien moet je deze kijken:quote:
Nu weer 2x achter elkaar KO gegaan tegen een 24 en een 27, gaat lekker zoquote:Op zondag 9 januari 2011 18:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uppercut heb ik op 3 inderdaad
Ik ben ondertussen 28.
Nee goeie deck is ook zeker belangrijk!
Wat is je record?
Mijne: 377-128-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |