quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef Fyodor het volgende:
Haha, weer een bericht van dat jong. Nu begin ik het zat te worden... Weet iemand bij welke mod ik dit kan melden?Remlof ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
forum@fok.nl?
Of gewoon even vragen in de feedback van Sport
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Ah dat laatste maar even gedaan. Tnx!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Remlof ofzo?
forum@fok.nl?
Of gewoon even vragen in de feedback van Sport
Heb het in het feedback gedeelte gezet, dus denk dat het wel opgemerkt wordt. Dit is gewoon sneu, gaan lopen schelden dus ik meld het gewoonquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:29 schreef wc-eend het volgende:
Heb je het al gemeld? Anders gooi ik het ff achter de schermen
stuurde hij onder een andere user berichtjes of kan toch nog pm's versturen via de gebande acc?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:34 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Heb het in het feedback gedeelte gezet, dus denk dat het wel opgemerkt wordt. Dit is gewoon sneu, gaan lopen schelden dus ik meld het gewoon
Forum-ban betekend nog geen algehele ban...quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
stuurde hij onder een andere user berichtjes of kan toch nog pm's versturen via de gebande acc?
Haha, ik zag hem ook en vroeg me precies hetzelfde af!quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:49 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Kom dit plaatje op GeenStijl tegen, wie weet van welke mma partij dit is?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef Fyodor het volgende:
Haha, weer een bericht van dat jong. Nu begin ik het zat te worden... Weet iemand bij welke mod ik dit kan melden?Ik vind het wel humor eigenlijk... Hij blijft terugkomen uit kansloze positie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kolere... Je hebt out en je het really out!
ja, zo moet hetquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:16 schreef 33 het volgende:
Ik heb een nieuwe stalen tok van Twins (ziet er zo uit http://www.boxing-gear.nl/images/uploads/stalen_tok.JPG) alleen weet ik nu niet zeker hoe je deze nou vast maakt. Het enige dat in me opkomt is om de bovenste veter om je heupen en de onderste door je benen door langs je hele bilnaad en alles aan de achterkant vastknopen. Maar dan heb je een soort van g-string en dat lijkt me ook niet echt fijn zitten. Jullie een idee?
edit: deze is het trouwens: http://www.bodyactive-onl(...)groinprotector-2.jpg
MMA? Of wat anders?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Pers conferentie bezig in New York om het daar legal te maken. Ben benieuwd.
quote:
Jups, ik denk echt dat het nu gaat om een GP titel en een HW titel los van elkaar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef Geo3kant het volgende:
Contrary to initial reports, Alistair Overeem’s Strikeforce heavyweight title will not be on the line at any point during the promotion’s upcoming heavyweight grand prix.
http://www.sherdog.com/news/news/Coker-Clarifies-Rules-Structure-of-Strikeforce-Heavyweight-GP-29381
Nu ff verder lezen, dacht meld het effe
Klopt, alle gevechten zijn 3 ronden van 5 minuten, alleen de finale is 5 ronden. De winnaar van het tournament krijgt een titleshot tegen Overeem, mits Overeem hem natuurlijk zelf wint. Dan heb je dus een Strikeforce HW tournament champ en een 'normale' Strikeforce HW champ.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups, ik denk echt dat het nu gaat om een GP titel en een HW titel los van elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |