Ik ben weer terugquote:[TAL SC #980] Op zoek naar... #2
Mooi stamp hem helemaal verrotquote:
Haha waarom, ik ben gewoon des duivels maar verder gewoon gezellig hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
ik krijg van dit soort gesprekken altijd een schuldgevoel
Luttequote:
blijf je binnenkomenquote:
Jij toch ook?quote:
omdat ik de afwijking heb dat als mensen lachen ik altijd denk dat ze om mij lachen, en dat als mensen boos zijn het met mij te maken heeftquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha waarom, ik ben gewoon des duivels maar verder gewoon gezellig hoor
maar ik heb me netjes afgemeldquote:
trustenquote:
Nee absoluut niet boos op jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ik de afwijking heb dat als mensen lachen ik altijd denk dat ze om mij lachen, en dat als mensen boos zijn het met mij te maken heeft
klinkt narcistischer dan het is overigens
maar ga je nog vertellen wat er is ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha waarom, ik ben gewoon des duivels maar verder gewoon gezellig hoor
Nee sommige dingen deel ik nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
maar ga je nog vertellen wat er is ?
Sweet dreamsquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:41 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog ff CV doen en dan slapen, hoop te doen morgen![]()
Ik heb mijn 1e nogquote:
ok fine sterkte ermee tochquote:
ik ben oo CV aan het doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:41 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog ff CV doen en dan slapen, hoop te doen morgen![]()
Ja, als je ook pint glazen gebruiktquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:41 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog ff CRV doen en dan slapen, hoop te doen morgen![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben oo CRV aan het doenVerslavend ///.....
ik heb van de week de CV nog gevuld, niets verslavends aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben oo CV aan het doenVerslavend ///.....
quote:
je hoort mij niet klagenquote:
ik heb ook mijn permit nodig, morgen maar weer eens bellenquote:
wassupquote:
btw faithy, je jeweetwel loopt nog niet echt hequote:
ja klopt....quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
btw faithy, je jeweetwel loopt nog niet echt he
toch jammerquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja klopt....
Maar maakt niet uit
sommige nietquote:
en hoe ga je het goedmaken ?quote:
Bos hoef je niets te vergeven, Bos heeft een beschermde status hierquote:
Dat is het laatste wat ik wilquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:55 schreef crv het volgende:
[..]
Bos hoef je niets te vergeven, Bos heeft een beschermde status hier
Ik bedoel dat wij allemaal om hje geven en je altijd steunenquote:
So what's newquote:
Als jij mij maar niet te serieus neemtquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:55 schreef crv het volgende:
[..]
Bos hoef je niets te vergeven, Bos heeft een beschermde status hier
serieus, ik neem enkel vrouwenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jij mij maar niet te serieus neemt
ben best scherp vandaag vindt je nietquote:
hahaha iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
ben best scherp vandaag vindt je niet
graag gedaanquote:
doegiedoegiequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook mijn laptop uitzetten....
Tot morgen
Bijna vrijdag
tot morgen, slaap lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
Tot morgen
Bijna vrijdag
Ah, het ligt dus niet aan mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
als ik ff vluchtig kijk lijkt mijn UI wel het Ajax logo
Truste Bosquote:
En wat gaan we daaraan doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
als ik ff vluchtig kijk lijkt mijn UI wel het Ajax logo
Welterustenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
Tot morgen
Bijna vrijdag
nopequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:21 schreef iBenny het volgende:
Heeft hier toevallig iemand Happy Together van Jacquiline van een paar dagen geleden gratis gedownload op iTunes?
wuuuuutttquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg zin om een jankzak te slaan zo langzamerhand...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:22 schreef Symphonic het volgende:
ehquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:22 schreef Symphonic het volgende:
tot straksquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
Tot morgen
Bijna vrijdag
quote:
in het andere topic.quote:
die negeer je toch gewoonquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
in het andere topic.
Die jankzak die liefdesverdriet heeft om een meisje waar hij nooit verkeing mee gehad heeft omdat het al uit was voor het aan was, en waar hij al maanden om loopt te zaniken, en hij is godverdomme 34...
Zo dat is eruit
ahhhh nu snap ik je DM ook beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
in het andere topic.
Die jankzak die liefdesverdriet heeft om een meisje waar hij nooit verkeing mee gehad heeft omdat het al uit was voor het aan was, en waar hij al maanden om loopt te zaniken, en hij is godverdomme 34...
Zo dat is eruit
Ik denk dat ik weet wie je bedoeldquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
in het andere topic.
Zo dat is eruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
dus je gaat nu je verontschuldigingen aanbieden ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie je bedoeld![]()
je kunt er nogal moeilijk omheeen zeg maarquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie je bedoeld
ja dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Whahahahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef crv het volgende:
[..]
dus je gaat nu je verontschuldigingen aanbieden ?
wat eenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kunt er nogal moeilijk omheeen zeg maar
Hij postte dat en toe zei ik heel begripvol: ach ja dat gebeurt als je 16 ben, is die lul gewoon 34
ja ik, hoezo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:21 schreef iBenny het volgende:
Heeft hier toevallig iemand Happy Together van Jacquiline van een paar dagen geleden gratis gedownload op iTunes?
tadaaaaaaaquote:
quote:
maakt niet uit, je bent er weerquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
daar is C_A weer en het is niet eens morgen
truste Koenquote:
en die vent van je ?quote:
ok das Jammerquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die zit een week in Oostenrijk voor werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ik ga nog ff m'n Blackberry zoekenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig al
Moet alleen me andere oog nog dicht doen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef crv het volgende:
[..]
ok das Jammer
Za of zo komt hij terug en dan vertrekt die dinsdag richting PolenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PM het nummer maar ffquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga nog ff m'n Blackberry zoeken
geen idee waar ie is
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Za of zo komt hij terug en dan vertrekt die dinsdag richting Polen
gaat lekker zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Za of zo komt hij terug en dan vertrekt die dinsdag richting Polen
hou het maar voor jezelfquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Marco B. en Laura J. samen een liedje hebben opgenomen!![]()
En dan na Polen moet hij weer naar Oostenrijk misschienquote:
durf het mijn sjef nog niet te zeggen, maar dat gaat bij mij waarschijnlijk ook zo dit jaarquote:
quote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me andere oog ook dicht doen
Trusten
Sweet dreamsquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me andere oog ook dicht doen
Trusten
wanna talk about it ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
Gatverdamme waarom haalt je verleden je steeds weer in
Er komt de laatste tijd weer van alles omhoog enzo
Dat is kut Siepquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
Ahwquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
Ja graag maar ik weet het niet uit te leggenquote:
Sterkte Simonequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
Dank je Bartjequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Sterkte SimoneHet komt vast weer goed, jij bent sterk. Je komt er wel doorheen. En je weet dat wij allemaal voor je klaar staan.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja graag maar ik weet het niet uit te leggen
die kut ex vriend heeft echt een hoop kapot gemaakt laten we het daar maar op houden
Ja ik ook en ik kan hier echt vaak mijn ei kwijt en heerlijk om jullie lachen maar als ik dan mijn bed instapquote:
Dank je Bos en jij ook eenquote:
jah I know...quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja graag maar ik weet het niet uit te leggen
die kut ex vriend heeft echt een hoop kapot gemaakt laten we het daar maar op houden
I love youquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ook en ik kan hier echt vaak mijn ei kwijt en heerlijk om jullie lachen maar als ik dan mijn bed instap
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ook en ik kan hier echt vaak mijn ei kwijt en heerlijk om jullie lachen maar als ik dan mijn bed instap
de andere kant opvullen met kussens en een foto van ons plaatsenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jah I know...
Sterkte meis
Mijn ex schoonouders proberen nu nog steeds de boel kapot te maken en dan niet snappen waarom ze de kleinkinderen niet zo veel meer zien
Awwwquote:
Ja eigenlijk ben ik best gezegend, ik heb 2 draken van kinderenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
de andere kant opvullen met kussens en een foto van ons plaatsen![]()
Nee, maar begrijpelijk wel.. En, en gelukkig heb je ondanks de minder leuke dingen ook genoeg mensen die er wel voor je zijn!
Kutzooiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Weet je wat me nog het meest kwaad maakt dat ik een jaar later een mail kreeg of ik nog een jas had hangen (ja die had ik dan niet allang verbrand ofzo) en dan zeggen ik hoop dat alles goed met jou en je kinderen gaat, wtf je hebt me bijna kapot gemaakt en letterlijk bijna vermoord die ene keer. Ik woog 52 kilo op het laatst
Wat een lulquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Weet je wat me nog het meest kwaad maakt dat ik een jaar later een mail kreeg of ik nog een jas had hangen (ja die had ik dan niet allang verbrand ofzo) en dan zeggen ik hoop dat alles goed met jou en je kinderen gaat, wtf je hebt me bijna kapot gemaakt en letterlijk bijna vermoord die ene keer. Ik woog 52 kilo op het laatst
Wat je wilt, maar soms is het goed om je ei kwijt te kunnenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
Nou ja genoeg geklaagd weer even weer gezellig doen
quote:
Precies dat ja, dank je ik moest lachenquote:
Dat is toch fantastischquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja eigenlijk ben ik best gezegend, ik heb 2 draken van kinderenen allemaal draken van vrienden
Wuut?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Dat kan ik ook wel bij jullie, maar het is ook moeilijk om erover te praten, mij zou zoiets nooit overkomen enzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:03 schreef crv het volgende:
[..]
Wat je wilt, maar soms is het goed om je ei kwijt te kunnen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik ben er ook dankbaar voor en doe ook alles voor zequote:
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er ook dankbaar voor en doe ook alles voor ze
Het is mensch hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef crv het volgende:
[..]
sprakeloos is.
Kally, respect voor je en kop op mens
weet je, zulke dingen vraag je niet om die overkomen je (quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel bij jullie, maar het is ook moeilijk om erover te praten, mij zou zoiets nooit overkomen enzo
dat kan ik me helemaal indenken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er ook dankbaar voor en doe ook alles voor ze
Ja dat is ook maar normaal zou ik dat absoluut niet accepteren, alleen hij kwam in mijn leven net na de scheiding dus ik lekker onstabiel en dat voelen ze hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je, zulke dingen vraag je niet om die overkomen je ()
Ja iedereen heeft bagage jammer genoeg, en jij weet dat je altijd bij mij terecht kan, wat je dus ook meestal doetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef crv het volgende:
[..]
dat kan ik me helemaal indenken.
jezus, als ik het zo volge hebben we allemaal wel ons eigen leed en verhaal hier.
Hoop dat we elkaar nog lang kunnen steunen
jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is ook maar normaal zou ik dat absoluut niet accepteren, alleen hij kwam in mijn leven net na de scheiding dus ik lekker onstabiel en dat voelen ze he
ballen amputeren met roestig mes en op laten etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is ook maar normaal zou ik dat absoluut niet accepteren, alleen hij kwam in mijn leven net na de scheiding dus ik lekker onstabiel en dat voelen ze he
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft bagage jammer genoeg, en jij weet dat je altijd bij mij terecht kan, wat je dus ook meestal doet
Laysa legt hem op haar motorkap, mijn broer vilt hem levend denk ik dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef crv het volgende:
[..]
ballen amputeren met roestig mes en op laten eten
Dat is ook zo. Niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:05 schreef crv het volgende:
[..]
dat kan ik me helemaal indenken.
jezus, als ik het zo volge hebben we allemaal wel ons eigen leed en verhaal hier.
Hoop dat we elkaar nog lang kunnen steunen
you'r a strong "bitch" (goedbedoeldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Laysa legt hem op haar motorkap, mijn broer vilt hem levend denk ik dus
Nah ik heb geen last meer van hem, hij heeft me nog wel een tijd lastig gevallen maar dat soort mannen zijn laf dus toen ik begon te dreigen was het snel klaar.
Klopt een smiley is snel geplaatstquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Niets is wat het lijkt
Je weet tochquote:
Dank je Koenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik weer.....
tjemig Siep wat een verhaal, de klootzak
Als je een luisterend oor zoekt, altijd
uhmmm, behalve de verbondenheid hier, die is volgens mij echt wel aanwezig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Niets is wat het lijkt
En nu zijn wij er voor jouwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:10 schreef Kally het volgende:
Hihi meestal ben ik het luisterend oor voor jullie
Mag dan ook wel eens andersomquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:10 schreef Kally het volgende:
Hihi meestal ben ik het luisterend oor voor jullie
Alleen maar goed als je dat kuntquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt een smiley is snel geplaatst
Maar er werd en wordt hier toch ook wel een hoop lief en leed gedeeld, en ik heb lang niks gezegd hierover maar toen kwam het gesprek er een keer op midden in de nacht en toen heb ik alles eruit gegooid
Ik doelde dan ook puur op het individuquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:10 schreef crv het volgende:
[..]
uhmmm, behalve de verbondenheid hier, die is volgens mij echt wel aanwezig.
We kunnen hier veel en lang slap ouwehoeren, maar als het nodig is zijn we er om elkaar te steunen
Dit is voor mij een bijzonder plekje
quote:
Ik ben zo gek op jullie he, allemaal wat crv zegt heb ik dus ook, speciaal plekje hierquote:
Amenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
Altijd fijn om begrepen te worden, ik kan mijn ei hier ook altijd kwijt.
Hoop dat we nog lang veel aan elkaar hebben ondanks de strubbelingen af en toe![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk als we onze verhalen bundelen Siep dat er nog een aardige thriller uitkomt...
quote:
Ik zou het (symbolisch ) verbrandenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk als we onze verhalen bundelen Siep dat er nog een aardige thriller uitkomt...
Strubelingen moeten er zijn in elk gezin, samenleving, team or whatever. zonder dat kloptz er iets niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
Hoop dat we nog lang veel aan elkaar hebben ondanks de strubbelingen af en toe![]()
jah, goed idee welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het (sympholisch ) verbranden
ninja editquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:17 schreef iBenny het volgende:
Ik zie nu pas dat ik sympholische schreef ipv symbolisch
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:17 schreef iBenny het volgende:
Zullen we het doen, krijgen we er nog wat voor terugquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk om eerlijk te zijn dat die wel verdwenen zijn, althans wat mij aangaat zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
ik heb een nieuwe ondertitel en sigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:17 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een nieuwe ondertitel en sig
die zijn naar een andere SC vertrokkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
We missen hier toch nog wel wat ouwe-garde chatters
Ja eigenlijk zouden we het moeten doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Zullen we het doen, krijgen we er nog wat voor terug
[..]
Ik denk om eerlijk te zijn dat die wel verdwenen zijn, althans wat mij aangaat zeker
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:20 schreef Kally het volgende:
O en ik moet even zeggen, arme Bart die zit al een week op msn tegen mijn gezeur en buien aan te luisteren
Bartje je bent echt een lieverd
Ik zie nu pas dat jij al veel langer op Fok! zit dan ik dachtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
We missen hier toch nog wel wat ouwe-garde chatters
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een nieuwe ondertitel en sig
Ow jeugdsentimentquote:
Dat weet ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zijn naar een andere SC vertrokken
Jarenlang een slapend account gehad, hooguit af en toe wat vragen en her en der wat posten in fora als Big Brother en Idols. Werd pas actiever vorig jaar met XFAquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij al veel langer op Fok! zit dan ik dacht
Ik had ook het idee dat je pas 1 of 2 jaar op het forum zatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jarenlang een slapend account gehad, hooguit af en toe wat vrager en der en wat posten in fora als Big Brother en Idols. Werd pas actiever vorig jaar met XFA
Ja dat hoort er jammer genoeg bij, en sommige dingen slepen voort erg lang, maar ook daar komt een einde aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef iBenny het volgende:
En door jullie weet ik dat er zowel leukerdere als minder leukerdere dingen in het leven zijn
Althans dat hoop ik welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat hoort er jammer genoeg bij, en sommige dingen slepen voort erg lang, maar ook daar komt een einde aan
jij mag ook wel een hoofdstuk in het boek schrijven trouwens....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef iBenny het volgende:
En door jullie weet ik dat er zowel leukerdere als minder leukerdere dingen in het leven zijn
Jij hebt je portie ook behoorlijk gehad vorig jaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef iBenny het volgende:
Nee johquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij mag ook wel een hoofdstuk in het boek schrijven trouwens....
Het helpt echt, zeker als je mensen tegenkomt met soortgelijke issues als jezelfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:28 schreef Stuart het volgende:
Ik ben niet zo van het openbaren van mijn leven vrees ik maar ik kan het wel waarderen als anderen dat doen
wacht maar, komt vanzelf hier als je wat langer rondhangt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:28 schreef Stuart het volgende:
Ik ben niet zo van het openbaren van mijn leven vrees ik maar ik kan het wel waarderen als anderen dat doen
Het veranderd niets dus ik hou dingen liever voor mezelfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het helpt echt, zeker als je mensen tegenkomt met soortgelijke issues als jezelf
I don't think soquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:30 schreef crv het volgende:
[..]
wacht maar, komt vanzelf hier als je wat langer rondhangt.
Deze club is echt mega.geweldiug
die instelling had ik ook,-----quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het veranderd niets dus ik hou dingen liever voor mezelf
Ik normaal ook niet, ik zeg zelden wat ja oppervlakkige dagelijkse dingen, maar hier doen ze het gewoon eromquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:28 schreef Stuart het volgende:
Als je het niet wilt dan moet je het vooral ook niet doen. Maar er zijn hier, mocht je je verhaal toch een keer kwijt willen, genoeg mensen die als luisterend oor willen dienenquote:
Ik praat graag maar nooit over mijn verleden of problemen of wat dan ook. Nu niet en nooitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, ik zeg zelden wat ja oppervlakkige dagelijkse dingen, maar hier doen ze het gewoon erom
Dat is ook niet goed eigenlijk, maar ik snap je helemaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik praat graag maar nooit over mijn verleden of problemen of wat dan ook. Nu niet en nooit
Goed zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed eigenlijk, maar ik snap je helemaal
Ga je me nu nog wel je echte leeftijd vertellen?quote:
Dat dus, ieder voor zich, sowieso respecteer een anderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben zelf wel open, maar ik respecteer het ook als mensen dat niet zijn.
Klopt, en ik ben blij dat je hier je ei kwijt kunt, en dat je ons zo vertrouwtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:33 schreef Bos81 het volgende:
In het begin van mijn ziekte heb ik het ook stil gehouden of per PM gedaan, maar naar verloop van tijd werd het hier zo vertrouwd dat ik het wel aandurfde om het hier op FOK neer te zetten. Ik heb wel gelijk mijn foto's en naamgegevens weggelaten, dat dan weer wel. Want het blijft voor iedereen toegankelijk ook mensen die er niet zichtbaar aanwezig zijn.
Het is dan ook geen verplichting.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik praat graag maar nooit over mijn verleden of problemen of wat dan ook. Nu niet en nooit
Misschien ligt daar mijn 'probleem' wel. Ik vertrouw gewoon niemandquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, en ik ben blij dat je hier je ei kwijt kunt, en dat je ons zo vertrouwt
Jij bent geen zielige zeikerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen verplichting.
IRL heb ik weinig mensen waar ik m'n ei kwijt kan en die me ook oprecht aanhoren en niet alleen een zielige zeikerd vinden
Hier heb ik het gevoel van oprechte interesse wel.
IRL heb ik net als jij alleen 'vrienden' waar ik mee uitga, acteer, zuip, lach en weet ik veel. Mensen zullen mij niet anders kennen en dat hou ik graag zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
IRL heb ik weinig mensen waar ik m'n ei kwijt kan en die me ook oprecht aanhoren en niet alleen een zielige zeikerd vinden
Dat gevoel heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies, soms zou ik het best kunnen aprecieren asl we een besloten forum zouden zijn, maar ik vind de aanwas aan vers "bloed" ook fijn dus dat kan dan weer nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:33 schreef Bos81 het volgende:
In het begin van mijn ziekte heb ik het ook stil gehouden of per PM gedaan, maar naar verloop van tijd werd het hier zo vertrouwd dat ik het wel aandurfde om het hier op FOK neer te zetten. Ik heb wel gelijk mijn foto's en naamgegevens weggelaten, dat dan weer wel. Want het blijft voor iedereen toegankelijk ook mensen die er niet zichtbaar aanwezig zijn.
Ik zeg net in pm tegen iemand hetzelfde, ik heb nu een bepaalde angst en als ik denk dat het te leuk kan worden verander ik in een bitch om vooral die persoon maar weg te jagen, en als ik een bitch zeg dan bedoel ik de devil herselfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien ligt daar mijn 'probleem' wel. Ik vertrouw gewoon niemand
dat geldt voor veel mensen denk ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
IRL heb ik net als jij alleen 'vrienden' waar ik mee uitga, acteer, zuip, lach en weet ik veel. Mensen zullen mij niet anders kennen en dat hou ik graag zo
Ik ben dan meer dat het nooit een kans krijgt zeg maarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg net in pm tegen iemand hetzelfde, ik heb nu een bepaalde angst en als ik denk dat het te leuk kan worden verander ik in een bitch om vooral die persoon maar weg te jagen, en als ik een bitch zeg dan bedoel ik de devil herself
Knappe vent die daar doorheen prikt
Ja ik dus ook, 2 x uitgaan en lol oke maar dan wordt het te close en is het wel klaar, alleen willen ze dan niet weg (uiteraardquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben dan meer dat het nooit een kans krijgt zeg maar
das ook 1 ding dat ik wel geleerd heb, vriendschap is meer waard dan welk huwelijk dan ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, 2 x uitgaan en lol oke maar dan wordt het te close en is het wel klaar, alleen willen ze dan niet weg (uiteraard) en dus word ik een vreselijk monster, toch wel fijn een beetje zelfkennis, snappen jullie nu dat ik zeg ik ben niet zo lief
Maar mijn vriendschappen zijn me wel weer veel waard, al laat ik daar ook niet altijd het achterste van mijn tong zien, en echt close zijn er maar heel weinig
Ben je wel. (punt! )quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, 2 x uitgaan en lol oke maar dan wordt het te close en is het wel klaar, alleen willen ze dan niet weg (uiteraard) en dus word ik een vreselijk monster, toch wel fijn een beetje zelfkennis, snappen jullie nu dat ik zeg ik ben niet zo lief
Maar mijn vriendschappen zijn me wel weer veel waard, al laat ik daar ook niet altijd het achterste van mijn tong zien, en echt close zijn er maar heel weinig
vergeet je snorkel nietquote:
Truste Bos hoop dat je kunt slapenquote:
zelfbescherming heeft niets met niet lief te makenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:42 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij heb ik indertijd als eerste aan jou mijn problemen via PM uitgelegd Siep als ik me goed herinner
Hmm ik geloof heilig in die ene ware, alleen niet dat je die altijd tegenkomt. Sommige hebben geluk en anderen niet wat dat aangaat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:42 schreef crv het volgende:
[..]
das ook 1 ding dat ik wel geleerd heb, vriendschap is meer waard dan welk huwelijk dan ook
*registreert snel kallyhelpt.nl *quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben ook echt vet goed met adviezen voor anderen
Alleen die op mezelf toepassen is wat moeilijker
Je bent niet de enige hier die mij pm't dat kan ik je wel zeggen
quote:
Beste adviezen komen meestal van diegenen die zelf veel ervaring met shit en ellende hebben....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt
2x uitgaan doe ik al niet eensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:41 schreef Kally het volgende:
[..]
ik trek dat ook aan, en ik vind het prima, ik ben graag een luisterend oorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |