quote:De UEFA telt 53 Europese landen en Estland is al tegen 51 van deze landen uitgekomen. Alleen Frankrijk ontbreekt nog op het lijstje van de Oost-Europeanen.
quote:
Bingoquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:38 schreef Outlined het volgende:
[..]Maar dan ontbreekt er toch nog een land waartegen ze niet gespeeld hebben?
Estland zelfquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:38 schreef Outlined het volgende:
Dat zijn ze zelf slimmerik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:38 schreef Outlined het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:38 schreef Outlined het volgende:
Faeroer Eilanden ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:30 schreef BB-King het volgende:
Hmm, tegen wie heeft Nederland nog niet gespeeld dan in Europa?
http://www.voetbalstats.nl/balans.phpquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:30 schreef BB-King het volgende:
Azerbaijanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:30 schreef BB-King het volgende:
Nederland speelt ook wedstrijden tegen landen die niet bij de UEFA zijn aangesloten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:30 schreef BB-King het volgende:
Schuld van Wikiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:07 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Volgens de eerder gegeven link staat er een wedstrijd tegen de Faroer Eilanden (3-0 overwinning), dit land staat dus ook in mijn lijst Tegen Israël is 4 maal gespeeld en Montenegro is het ontbrekende land in de lijst
Frieslandquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:30 schreef BB-King het volgende:
quote:
ja ik had niet verwacht dat iedereen er in zou trappen, vond ik wel de moeite waard om in ONZ over te posten.quote:
HAHAAHA JA GOEIE GRAP!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef Outlined het volgende:
[..]
ja ik had niet verwacht dat iedereen er in zou trappen, vond ik wel de moeite waard om in ONZ over te posten.Had ik natuurlijk eerder moeten doen, stond iedereen hier helemaal voor gek
ja eigenlijk wel, wat zijn dit voor ingewikkelde scheldwoorden, k.a.n.k.e.r, ? was dat?quote:
mijn gezichtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Outlined probeert zn gezicht te redden
dacht je dat het serieus wasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:36 schreef Smoofie het volgende:
Ik lach nog steeds, dat je er een topic over hebt gemaakt dat dit een grap was
bepaal jij datquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:42 schreef Parafernalia het volgende:
Als het een grapje was, had je jezelf niet zo laten kennen door er een topic over te openen
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef Outlined het volgende:
[..]
ja ik had niet verwacht dat iedereen er in zou trappen, vond ik wel de moeite waard om in ONZ over te posten.Had ik natuurlijk eerder moeten doen, stond iedereen hier helemaal voor gek
Aha, dat kan, al heeft Nederland wel tijdens de WK 2006 tegen Servië & Montenegro gespeeld.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:03 schreef Piebe het volgende:
[..]
Azerbaijan
Bosnie
Kazachstan
Litouwen
Montenegro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |