quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:23 schreef hornage het volgende:
Dan is het wellicht wel handig jah.....
Regel dat
Da's geen antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:46 schreef Dopekoe het volgende:
Zolang wieksel er is mag hij de vraag stellen
Is de dankbaarheid van je medefokkers niet genoeg?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:57 schreef hornage het volgende:
Opstarters maken, sja, eigenlijk behoor ik mijn tijd overdag aan werk te besteden.
Om dan dus zonder er een punt mee te scoren tijd te besteden aan FMT....
Tussen het werk door ff kijken of ik het antwoord weet is minder tijdrovend dan de dag beginnen met direct een vraag beheren wat je verplicht stelt om het topic in de gaten te houden
Iets wat ik trouwens graag doe als ik daarvoor een punt heb gescoord.
Zoals Hannibal Lecter het al zei: "Quid pro quo"
Snap ik ook wel, maar vraag er dan ook niet om he.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:57 schreef hornage het volgende:
Opstarters maken, sja, eigenlijk behoor ik mijn tijd overdag aan werk te besteden.
Om dan dus zonder er een punt mee te scoren tijd te besteden aan FMT....
Tussen het werk door ff kijken of ik het antwoord weet is minder tijdrovend dan de dag beginnen met direct een vraag beheren wat je verplicht stelt om het topic in de gaten te houden
Iets wat ik trouwens graag doe als ik daarvoor een punt heb gescoord.
Zoals Hannibal Lecter het al zei: "Quid pro quo"
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Weet je hoe lastig het is om met nieuwe vragen te komen. De Inspiratie raakt op na zoveel vragen
je mag twee antwoorden geven voor de vraagsteller reageert, en per post maar één.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef Tanin het volgende:
Nou voel ik me heel stom als newbie, maar was er niet een regel dat je maar 1 antwoord tegelijk mocht geven?
Dat is ook niet te voorkomen, dat bepaalde vragen vaker voorbij komen. Dit spel loopt al jaren, je kunt moeilijk steeds gaan controleren of een vraag niet al eens voorbij is gekomen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:48 schreef wieksel het volgende:
ik ben dan net nieuw, maar heb nog wel een vraagje liggen in de reserve. Ik lees vanaf nov iig mee, maar kan niet garanderen dat ze daarvoor niet langsgekomen zijn...:)
Geeft niks.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:48 schreef wieksel het volgende:
ik ben dan net nieuw, maar heb nog wel een vraagje liggen in de reserve. Ik lees vanaf nov iig mee, maar kan niet garanderen dat ze daarvoor niet langsgekomen zijn...:)
Hot Fuzz / Reno 911 achtig?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:59 schreef wieksel het volgende:
haha, ik ben dol op die Zweedse films...het zijn er dan niet veel, maar bijvoorbeeld kops, prachtig verhaal. 1 van die agenten beeld zich in dattie echt een ubercop is, met de bijbehorende foute -ikhebteveelamerikaansefilmsgezien- special effects - hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |