Je was toch leraar he? Hopelijk niet op een basisschoolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef Patch het volgende:
en ben wel benieuwd naar de orgie-scene...
Ik denk dat ze het negeren, net als in de miniserie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:08 schreef Patch het volgende:
niet zó benieuwd..., niet op die wijze.
Maar het staat vrij expliciet in het boek, dus ben meer benieuwd hoe ze dat klaar gaan krijgen om dat daadwerkelijk te filmen...
Ik dacht dat jij het al wist?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het negeren, net als in de miniserie.
Oke, apart. Je zou denken dat ze wel een andere metafoor kunnen vinden voor de overgang naar volwassendom. Ze maken het zichzelf niet makkelijk iig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:10 schreef Patch het volgende:
In de persberichten staat tot dusver dat juist die sleutelscene er nu wel in komt...
Weet je hoe duur bioscoopkaartjes in de bios zijn in de toekomst? Zeker omdat de euro met verlies heeft plaatsgemaakt voor flessendopjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het al wist?
Bottlec...flessendoppen??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:19 schreef DragonFodder het volgende:
Weet je hoe duur bioscoopkaartjes in de bios zijn in de toekomst? Zeker omdat de euro met verlies heeft plaatsgemaakt voor flessendopjes.
heb jij ook een tijdmachine dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:31 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bottlec...flessendoppen??![]()
Jouw toekomstvisie wordt toch niet verstoord door een nucleaire holocaust he? Heb ineens een akelig deja-vu...![]()
scenario wordt van de schrijver van the invasion. En dat vond ik maar een meh remake van invasion of the body snatchers. Ik weet het nog niet.quote:Maar ff serieus, is er al wat bekend over regisseur en cast? Dat moet al een idee geven hoe serieus we deze remake moeten nemen...
Ik voorzie.....dat ik deze aan me voorbij laat gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:50 schreef DragonFodder het volgende: scenario wordt van de schrijver van the invasion. En dat vond ik maar een meh remake van invasion of the body snatchers. Ik weet het nog niet.
Oh, ik ga hem wel zien, het boek is me te lief het niet op zijn minst een kans te geven. Maar of het een verbetering wordt van de miniserie (die echt niet perfect was, maar een goede sfeer neerzette met een meesterlijke Curry) is maar de vraag.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik voorzie.....dat ik deze aan me voorbij laat gaan.
Mee eens, maar doug bradley vond ik nou niet bepaald in hetzelfde straatje eng als robert englund en tim curry.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:32 schreef hornage het volgende:
Net zoals de remake van Hellraiser bijvoorbeeld
Ze hebben allemaal hetzelfde probleem als wat er met Nightmare gebeurd is. Kind of titelkarakter met andere acteur....Gevaarlijk spel
Zou ik minder moeite mee hebben. Freddy en Pennywise dragen hun respectievelijke films, Pinhead vind ik gewoon wat minder bepalend. In Hellraiser zitten meer evil charactersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:37 schreef hornage het volgende:
Nouja, Pinhead die er anders uitziet of een andere stem heeft.....
Absoluut. Vaak omdat ze moeten vechten tegen nostalgie en tegelijkertijd een nieuw publiek weillen binden aan zich. Dat hinken op twee gedachten loopt vaak mis. Een positieve uitzondering vind ik gek genoeg de nieuwe A-team film. Niet omdat het zo'n geweldige film is, maar omdat het plezier en de nostalgische liefde er vanaf spat. Voor mij als jaren 80 kind een heerlijke trip.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Veel van die remakes zouden volgens mij ook niet aan te zien zijn met originele cast. Ze hebben allemaal veel meer problemen dan belangrijke karakters die niet werken.
Het is in ieder geval de laatste film die JT zal maken voordat ie vermoord wordt door terroristische bosmarmotten in 2012. Jaja, er komen rare jaren aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:55 schreef hornage het volgende:
De film die je nu vraagt heb je laatst ook gezien uit de toekomst? Goede recensie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |