Misschien wel...quote:Op maandag 10 januari 2011 14:36 schreef DragonFodder het volgende:
Net de trailer van Dale en Tucker bekeken, lijkt me een leuke film! Lijkt alleen wel alsof de hele plot al uit de doeken gedaan wordt in de trailer.
Dan loopt je dus zo'n 3 jaar achter.... ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:40 schreef hornage het volgende:
Nee joh
Ik download teveel en herzie teveel films. Ik ben nu met kijken bij de films die ik eind 2007 heb gedownload
Lol hou je dat bij?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:31 schreef hornage het volgende:
Zo heb ik bijvoorbeeld nog maar 11 films gezien die in 2010 uitkwamen
Afgelopen jaar dan wel weer 24 films uit 2007 gezien en 17 uit 2006
Aah zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:41 schreef hornage het volgende:
Als ik een film heb gezien voeg ik die toe aan mijn "My Movies" op imdb. Daar is dan weer naar hartelust op te query'en
Ja ik heb the dark tower serie laatst uitgelezen. Heerlijk was datquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:28 schreef DragonFodder het volgende:
Ikke, ben erg benieuwd. Met Stephen King verfilmingen kan het tenslotte twee kanten op: goed of sleeecht..
Ik ben stiekum ook wel benieuwd naar It. Hopen dat ze dat niet verneuken. (al is het eind van dat verhaal moeilijk om niet cheesy te verfilmen lijkt me).
Dat gaan ze waarschijnlijk compenseren met een hoop gore.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:47 schreef hornage het volgende:
Er kan maar 1 Pennywise zijn. Die remake gaat sucken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |