Aldus de grote en wijze Patchquote:Het blijkt dat er in onze huidige maatschappij vraag is naar een topic als dit...
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
Aldus
Blu-Rays van BTTF zijn misschien wel goed, maar ze zijn wel aan het kloten met de extra's/verpakking/goodies e.d.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:12 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb hellboy in HD, nice!
Back to the future blu-rays zijn blijkbaar ook erg goed gedaan. En de Alienfilms natuurlijk ()
Alles van pixar, natuurlijk.
Rule of thumb: zagen ze er al lekker uit op DVD, dan doet HD daar een schepje bovenop. Mits goed omgezet natuurlijk.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Blu-Rays van BTTF zijn misschien wel goed, maar ze zijn wel aan het kloten met de extra's/verpakking/goodies e.d.
teveel uitgebrachte edities, zodat je niet meer weet welke je nu het best kunt kopen. (als het om de goodies gaat):quote:
Klopt, bij LOTR zie je ze ook samen kloten op de set, zijn imho ook de meest vermakelijke making offs.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:00 schreef hornage het volgende:
Achjah, meestal is al dat gelul natuurlijk gespeeld en overamerikaans.
Bij alle extra's van LOTR op SEE geloof ik ze btw wel als ze zeggen dat het een "Lifetime experience" was.
Van de blu-rays die ik heb gezien vond ik The Thin Red Line, The New World en Last Year at Marienbad er qua audiovisuele pracht bovenuit steken. Vooral TTRL ziet er wow uit. Ik verwacht dat Apocalypse Now er ook geweldig uitziet, maar die is voor het weekend geplanned. Heb alleen een paar screenshots gezien.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:57 schreef hornage het volgende:
Zo, gisteren mijn nieuwe big fat-ass tv met media center pc hd blabla getest door The Matrix te kijken.
Geyl is het woord...
Hier nog tips voor films die het echt beter doen in HD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |