Katten worden vaak gezien als de bazen van de "onderwereld" maar wat is de onderwereld? Beelden katten zich dingen in of zijn het echte entiteiten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Een kat kan wel degelijk dingen zien die een mens niet ziet. Heb ik overigens ook met mijn kat gehad, die kon zich regelmatig het schimpschompes schrikken van iets zonder een voor mij zichtbare verklaring. En staren naar hoeken in de kamer. Gewoon echt staren.

Dan nog hoeft het niet te kloppen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is mijn conclusie ja. Sterker nog: mijn gevoel zegt me dat ook.

Ik heb ook het gevoel dat je daarnaar opzoek lijkt te zijn, de tips die ik geef zouden echt goed zijn om mee te beginnen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik bespeur alleen lichtelijk in je verhaal een bepaalde ondertoon; dat je meer op zoek bent naar een paranormale verklaring dan een wetenschappelijke. An sich is het niet schadelijk om in paranormale zaken te geloven, maar pas op dat je niet doordraaft. Dan kan het gevaarlijk worden (chronische angsten; daling van kwaliteit van leven, heil zoeken bij personen die misbruik maken van je situatie).

Eens. Net zoals per definitie uitsluiten dat katten iets waarnemen ook nergens op slaat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dan nog hoeft het niet te kloppen.

Jij weet niet waar je het over hebt. Katten zijn hele intuïtieve dieren die zicht hebben op het onverklaarbare.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dan nog hoeft het niet te kloppen.

Naja goed, de feiten zeggen slaapverlamming, TRU zegt entiteit, kies maar degene die je het meest zal helpen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Geertje1984 het volgende:
[..]
Jij weet niet waar je het over hebt. Katten zijn hele intuïtieve dieren die zicht hebben op het onverklaarbare.

Of ze zijn dom en imiteren het gedrag van hun baasquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Geertje1984 het volgende:
[..]
Jij weet niet waar je het over hebt. Katten zijn hele intuïtieve dieren die zicht hebben op het onverklaarbare.

Ook in TRU zouden mensen eens naar verklaringen moeten zoeken voordat ze 'het onverklaarbare' als conclusie nemen. TS, ga dus eerst langs de huisarts.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Geertje, er zijn hier fervente voor- als tegenstanders van het paranormale. Laat die discussie maar voor wat het is (we komen er nooit uit) en probeer uit te vinden hoe je zelf hulp hierbij kunt zoeken.

Jij bent dom.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Of ze zijn dom en imiteren het gedrag van hun baas

quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef Zith het volgende:
[..]
Ook in TRU zouden mensen eens naar verklaringen moeten zoeken voordat ze 'het de onverklaarbare' als conclusie nemen. TS, ga dus eerst langs de huisarts.

quote:

Nee, vind je van niet? Jij vindt het dus best om TS, die duidelijke kenmerken heeft van een aandoening, maar niet eerst langs de huisarts te laten gaan?quote:

Idd. ik was iets te voorbarig met mijn eerste reactie die ik hier plaatstequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef Zith het volgende:
[..]
Ook in TRU zouden mensen eens naar verklaringen moeten zoeken voordat ze 'het de onverklaarbare' als conclusie nemen. TS, ga dus eerst langs de huisarts.

What's next, mensen met kenmerken van borstkanker die geloven dat het komt door een entiteit en de TRUers die dan ja gaan knikken, dat is inderdaad een entiteit?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind dat jij de ervaringen van anderen zwaar kunt onderschatten.

Idd. ik was te voorbarig met mijn eerste reactie. Op zoek naar diverse antwoorden op je stelling heb ik hier maar de meest verklaarbare neergezet.quote:

Nee, ik ben op zoek naar hulp en niet naar pipo's als jij. Doeg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Idd. ik was te voorbarig met mijn eerste reactie. Op zoek naar diverse antwoorden op je stelling heb ik hier maar de meest verklaarbare neergezet.
Je bent natuurlijk op zoek naar het onverklaarbare?

En hiermee heb je jou eigen topic waardeloos gemaakt.quote:

TS, als je de volgende kenmerken hebt:quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Geertje1984 het volgende:
[..]
Nee, ik ben op zoek naar hulp en niet naar pipo's als jij. Doeg.

Ga langs een arts en laat je onderzoeken. Een slaap onderzoek is een goed begin maar ik zal wel weggaan hoor. Het was leuk om je te kennen. Succes met de zoektocht naar je antwoord/oplossing.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Geertje1984 het volgende:
[..]
Nee, ik ben op zoek naar hulp en niet naar pipo's als jij. Doeg.

Begin er eens mee, je eerste post ging over een kat en voor de rest zat je maar te krabben naar anderen, je bent in geen van je posts op TS ingegaan..quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef Boca_Raton het volgende:
En zo gaat het nou NONDEJU altijd hier! Als TS ergens over haar kat begint wordt de discussie verder neergesabeld door enkele MALLOTEN.
Het gaat niet over die KAT, het gaat over de ervaringen van TS.
En KAP NOU EENS met dat goedkope bashen, beledigen of categorisch alles in twijfel te trekken.

Omdat dit heel iets anders is dan een griepje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef Zith het volgende:
[..]
TS, als je de volgende kenmerken hebt:
40 graden koorts, misselijk, pijn, moeheid, ga je dan naar de dokter omdat dit kenmerken zijn van een zware griep?
Waarom wil je dan niet nu naar de doctor om de volgende kenmerken: niet kunnen bewegen behalve ogen, zien van zwarte schimmen, aanwezigheid van iemand aannemen, druk/gewicht op het lichaam/borst alsof je wordt tegengehouden...

Dat heeft dan ook niemand gezegd. Katten nemen net als mensen iets waar. Alleen kunnen wij niet namens de kat bepalen WAT hij waarneemt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eens. Net zoals per definitie uitsluiten dat katten iets waarnemen ook nergens op slaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |