Wist niet eens dat zo iets bestond, klinkt wel coolquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef WebbyS het volgende:
Ik denk eerder dat het antwoord bij jezelf te vinden is. Hebben anderen in jouw huis er ook last van?
Een paar dingen die jij beschrijft lijken op slaap-verlamming http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming
Ik zou beginnen met een arts op te zoeken als anderen niets merken in jouw huis.
Sterkte!

Ik zat ook aan neurologische verschijnselen te denken. Ga eens naar een arts voor je heil gaat zoeken bij de 'wetenschappelijk onverklaarbare' zaken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef WebbyS het volgende:
Ik denk eerder dat het antwoord bij jezelf te vinden is. Hebben anderen in jouw huis er ook last van?
Een paar dingen die jij beschrijft lijken op slaap-verlamming http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming
Ik zou beginnen met een arts op te zoeken als anderen niets merken in jouw huis.
Sterkte!

Ik woon op mijzelf en heb geen familie vrienden noch kennissen om erover te praten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef WebbyS het volgende:
Sterkte!

ga toch fietsen johquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat niet helpt dan heb je flink last van wilde celdelingen in je hersenen.

Ja dat zijn je hersenen die denken dat er iemand je tegen het bed duwt omdat je niet kan bewegen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef Geertje1984 het volgende:
[..]
Ik woon op mijzelf en heb geen familie vrienden noch kennissen om erover te praten.
Last van slaapverlamming heb ik denk ik niet omdat ik voel dat er iets is dat me tegen houd en mij beelden laat zien.
quote:Het zich volledig niet kunnen bewegen. Slechts de ogen kunnen bewogen worden. Zelfs de snelheid van de ademhaling is niet onder controle
quote:De aanwezigheid van iemand waarnemen (vaak een zwarte schim, maar kan ook een gedetailleerd wezen zijn)
quote:Gevoel van aanraking
quote:Voetstappen, Stemmen, Gescheeuw
quote:Het opengaan van deuren e.d.

Dat dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:37 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik zat ook aan neurologische verschijnselen te denken. Ga eens naar een arts voor je heil gaat zoeken bij de 'wetenschappelijk onverklaarbare' zaken.

Door dat moest ik aan slaap-verlamming denken, het houd in het kort in dat je droomt terwijl je ogen open zijn en jij bij bewust zijn bent. En dat weer terwijl je lichaam slaapt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef Geertje1984 het volgende:
Hi Fokkers,
Sinds februari 2010 heb ik last gekregen van visioenen en zie ik donkere flitsen in mijn kamer.
Er was eens een dag ergens in de zomer dat ik wakker werd maar niet meer kon bewegen behalve mijn ogen.
serieus reageren aub

Jij hebt last van baggerpostsquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat niet helpt dan heb je flink last van wilde celdelingen in je hersenen.

Hoe kan je dan verklaren dat mijn kat het ook ziet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat dus.
Als je serieus gaat aannemen dat het een boze geest is, ben je nog verder van huis.

Jouw kat ziet het niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef Geertje1984 het volgende:
[..]
Hoe kan je dan verklaren dat mijn kat het ook ziet?

Huisdieren voelen sommige dingen aan maar imiteren vaker ook hun baasje als hij ergens van schrikt etc.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef Geertje1984 het volgende:
[..]

Als jouw kat het je kan vertellen ben je nog verder van huis dan je klaarblijkelijk al bent.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef Geertje1984 het volgende:
[..]

Wij voelen elkaar aan en zij 'mompelt' naar dezelfde plekken toe waar ik donkere flitsen zie. Soort van 'blijf van mijn baasje af'.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Huisdieren voelen sommige dingen aan maar imiteren vaker ook hun baasje als hij ergens van schrikt etc.

Als jij naar een bepaalde plek kijkt zal, net zoals mensen dat doen, je kat ook naar die plek kijken omdat het blijkbaar interessant is (voedsel, iets potentieels gevaarlijk etc). Evolutionair gezien is dat een eigenschap die je helpt te overleven. Werkt bij mensen zo en bij andere dieren zal dat precies zo zijn. Wat jij onder mompelen verstaat kan ik me vrij weinig bij voorstellen (heb ook geen kat of ander huisdier), mogelijk is ook daar wel een verklaring voor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef Geertje1984 het volgende:
[..]
Wij voelen elkaar aan en zij 'mompelt' naar dezelfde plekken toe waar ik donkere flitsen zie. Soort van 'blijf van mijn baasje af'.

Oh, wat goedkoop weer. TS bashing in TRUquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Als jouw kat het je kan vertellen ben je nog verder van huis dan je klaarblijkelijk al bent.

En dan is jouw conclusie maar dat je kat iets ziet wat jij niet kan waarnemne?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Een kat kan wel degelijk dingen zien die een mens niet ziet. Heb ik overigens ook met mijn kat gehad, die kon zich regelmatig het schimpschompes schrikken van iets zonder een voor mij zichtbare verklaring. En staren naar hoeken in de kamer. Gewoon echt staren.

Dat is mijn conclusie ja. Sterker nog: mijn gevoel zegt me dat ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Zith het volgende:
[..]
En dan is jouw conclusie maar dat je kat iets ziet wat jij niet kan waarnemne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |