abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90951113
Hi Fokkers,

Sinds februari 2010 heb ik last gekregen van visioenen en zie ik donkere flitsen in mijn kamer.
Er was eens een dag ergens in de zomer dat ik wakker werd maar niet meer kon bewegen behalve mijn ogen. Ik werd toen in een soort van tornado terug genomen in de tijd (ik zag letterlijk cijfers terug gaan in mijn hoofd, het was 1964) en zag een schilderij in mijn kamer hangen met een oude mannenhoofd erop die scheef hing. Nog steeds kon ik me niet bewegen of wat dan ook en eventjes later was weer bijgekomen terug in het heden. Ik stond op uit bed en op dezelfde plek waar die schilderij hing zag ik een bruinige afdruk.
Tja, dan denk je van toeval ofzo en dat ik het allemaal maar gedroomt heb en die afdruk er al zat, maar dat is niet zo. Er zijn zelfs kranen aangezet in huis toen niemand er was en mijn kat ziet ook wat ik zie die donkere flitsen.
Sinds februari heb ik ook veel bloedneuzen gehad en last van haar uitval. Ik zie vaak dingen in slomotion als het warm is en soms juist in versnelling met verbeeldingen erbij.

Tot nu toe heb ik er nog steeds last van en niks dat ik kan doen... Plz help.

serieus reageren aub
pi_90951314
Verhuizen, of even instuderen om je huis "schoon" te krijgen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:20:53 #3
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_90951362
Daar is maar een ding tegen te doen. Je omdraaien en verder slapen. Die entiteit kan niks als jij niet bang bent.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_90951559
Verhuizen naar het buitenland.
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:24:33 #5
330026 WebbyS
A Legend Rising.
pi_90951579
Ik denk eerder dat het antwoord bij jezelf te vinden is. Hebben anderen in jouw huis er ook last van?

Een paar dingen die jij beschrijft lijken op slaap-verlamming http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming
Ik zou beginnen met een arts op te zoeken als anderen niets merken in jouw huis.

Sterkte!
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:28:41 #6
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_90951832

Als dat niet helpt dan heb je flink last van wilde celdelingen in je hersenen.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_90951882
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef WebbyS het volgende:
Ik denk eerder dat het antwoord bij jezelf te vinden is. Hebben anderen in jouw huis er ook last van?

Een paar dingen die jij beschrijft lijken op slaap-verlamming http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming
Ik zou beginnen met een arts op te zoeken als anderen niets merken in jouw huis.

Sterkte!
Wist niet eens dat zo iets bestond, klinkt wel cool :o
pi_90951920
Spannend is het wel maar ik zou ook wel 7 kleuren schijten mocht ik ooit zoiets meemaken. Je hebt een paar mogelijkheden.

1 Laat je huis "schoonmaken" door iemand met kennis van zaken.

2 Laat je niet kisten en wees niet bang. Geniet van de aandacht en visioenen.

3 Ga verhuizen en hoop dat de geesten niet met je meegaan.
(A)___BEZIG MET EEN BOEK___(A)
Een auteur is een mens met meerdere gedachtes!
pi_90952341
quote:

Sterkte!
Ik zat ook aan neurologische verschijnselen te denken. Ga eens naar een arts voor je heil gaat zoeken bij de 'wetenschappelijk onverklaarbare' zaken.
pi_90952525
quote:

Sterkte!
Ik woon op mijzelf en heb geen familie vrienden noch kennissen om erover te praten.

Last van slaapverlamming heb ik denk ik niet omdat ik voel dat er iets is dat me tegen houd en mij beelden laat zien.
pi_90952607
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]

ga toch fietsen joh
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 21:47:19 #12
230491 Zith
pls tip
pi_90952915
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef Geertje1984 het volgende:

[..]

Ik woon op mijzelf en heb geen familie vrienden noch kennissen om erover te praten.

Last van slaapverlamming heb ik denk ik niet omdat ik voel dat er iets is dat me tegen houd en mij beelden laat zien.
Ja dat zijn je hersenen die denken dat er iemand je tegen het bed duwt omdat je niet kan bewegen.

Kenmerken:

quote:
Het zich volledig niet kunnen bewegen. Slechts de ogen kunnen bewogen worden. Zelfs de snelheid van de ademhaling is niet onder controle
quote:
De aanwezigheid van iemand waarnemen (vaak een zwarte schim, maar kan ook een gedetailleerd wezen zijn)
quote:
Gevoel van aanraking
quote:
Voetstappen, Stemmen, Gescheeuw
quote:
Het opengaan van deuren e.d.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_90952982
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:37 schreef Swine het volgende:

[..]

Ik zat ook aan neurologische verschijnselen te denken. Ga eens naar een arts voor je heil gaat zoeken bij de 'wetenschappelijk onverklaarbare' zaken.
Dat dus.

Als je serieus gaat aannemen dat het een boze geest is, ben je nog verder van huis.
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:49:25 #14
330026 WebbyS
A Legend Rising.
pi_90953042
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef Geertje1984 het volgende:
Hi Fokkers,

Sinds februari 2010 heb ik last gekregen van visioenen en zie ik donkere flitsen in mijn kamer.
Er was eens een dag ergens in de zomer dat ik wakker werd maar niet meer kon bewegen behalve mijn ogen.

serieus reageren aub
Door dat moest ik aan slaap-verlamming denken, het houd in het kort in dat je droomt terwijl je ogen open zijn en jij bij bewust zijn bent. En dat weer terwijl je lichaam slaapt.

Maargoed ik ben dan ook geen expert ik bedoel gewoon dat je echt een professional (beginnen bij huisarts) moet spreken i.p.v. een kwakzalver die jouw goedgelovig vindt en je laat dokken voor dingen die niet eens werken.

Eerst dus even de logische opties proberen af te gaan.
pi_90953104
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]

Jij hebt last van baggerposts
pi_90953157
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Dat dus.

Als je serieus gaat aannemen dat het een boze geest is, ben je nog verder van huis.
Hoe kan je dan verklaren dat mijn kat het ook ziet?
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 21:52:30 #17
230491 Zith
pls tip
pi_90953207
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef Geertje1984 het volgende:

[..]

Jouw kat ziet het niet.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_90953211
quote:

[..]

Huisdieren voelen sommige dingen aan maar imiteren vaker ook hun baasje als hij ergens van schrikt etc.

Bron
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:53:26 #19
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_90953267
quote:

[..]

Als jouw kat het je kan vertellen ben je nog verder van huis dan je klaarblijkelijk al bent.
pi_90953416
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef FurtiveAffaire het volgende:

[..]

Huisdieren voelen sommige dingen aan maar imiteren vaker ook hun baasje als hij ergens van schrikt etc.
Wij voelen elkaar aan en zij 'mompelt' naar dezelfde plekken toe waar ik donkere flitsen zie. Soort van 'blijf van mijn baasje af'.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:02:06 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_90953793
Een kat kan wel degelijk dingen zien die een mens niet ziet. Heb ik overigens ook met mijn kat gehad, die kon zich regelmatig het schimpschompes schrikken van iets zonder een voor mij zichtbare verklaring. En staren naar hoeken in de kamer. Gewoon echt staren.
pi_90953853
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef Geertje1984 het volgende:

[..]

Wij voelen elkaar aan en zij 'mompelt' naar dezelfde plekken toe waar ik donkere flitsen zie. Soort van 'blijf van mijn baasje af'.
Als jij naar een bepaalde plek kijkt zal, net zoals mensen dat doen, je kat ook naar die plek kijken omdat het blijkbaar interessant is (voedsel, iets potentieels gevaarlijk etc). Evolutionair gezien is dat een eigenschap die je helpt te overleven. Werkt bij mensen zo en bij andere dieren zal dat precies zo zijn. Wat jij onder mompelen verstaat kan ik me vrij weinig bij voorstellen (heb ook geen kat of ander huisdier), mogelijk is ook daar wel een verklaring voor.

Ik bespeur alleen lichtelijk in je verhaal een bepaalde ondertoon; dat je meer op zoek bent naar een paranormale verklaring dan een wetenschappelijke. An sich is het niet schadelijk om in paranormale zaken te geloven, maar pas op dat je niet doordraaft. Dan kan het gevaarlijk worden (chronische angsten; daling van kwaliteit van leven, heil zoeken bij personen die misbruik maken van je situatie).
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:02:49 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_90953854
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Als jouw kat het je kan vertellen ben je nog verder van huis dan je klaarblijkelijk al bent.
Oh, wat goedkoop weer. TS bashing in TRU :{w
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 22:03:04 #24
230491 Zith
pls tip
pi_90953865
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Een kat kan wel degelijk dingen zien die een mens niet ziet. Heb ik overigens ook met mijn kat gehad, die kon zich regelmatig het schimpschompes schrikken van iets zonder een voor mij zichtbare verklaring. En staren naar hoeken in de kamer. Gewoon echt staren.
En dan is jouw conclusie maar dat je kat iets ziet wat jij niet kan waarnemne?
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:03:47 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_90953911
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Zith het volgende:

[..]

En dan is jouw conclusie maar dat je kat iets ziet wat jij niet kan waarnemne?
Dat is mijn conclusie ja. Sterker nog: mijn gevoel zegt me dat ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')