zat je toen in dezelfde situatie?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef miszme het volgende:
Nee, heb dit huis ook met medische urgentie gekregen, en is gewoon een huurhuis niets begeleid wonen, heb ook geen medicijnen
Je vader wist dat je gestalked werd en dan geeft hij je nieuwe adres? Jezus christus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef miszme het volgende:
Jaa.. toen had ik ook al last van hem.
Maar me vader was zo dom geweest mijn nieuwe adres aan hem te geven terwijl ik net rust had.
Urgentie verklaring word alleen uitgegeven als er noodzaak is, waaronder stalking ook zou vallen als er bewijs van zou zijn. Daarnaast een medische urgentie verklaring verstrekken ze alleen als je fysiek of mentaal niet meer in staat ben om voor je zelf te zorgen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:37 schreef miszme het volgende:
Ja echt niet cool van hem ! Dankzij hem weer deze shit
Dienstplicht? Kan die niet een paar van die oud-militairen op hem af sturen. Zie je binnenkort ineens een zwart busje met mannen met bivak mutsen eruit springen en hem erin gooien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:30 schreef miszme het volgende:
Nee.. die woont in het buitenland en zit momenteel in dienstplicht
En jij gaat geen geweld gebruiken maar je verstand. Je verliest nog meer als je daadwerkelijk geweld gebruikt. Blijf doorzetten. Geef niet op. Houd je buren op de hoogte van dat je gestalked wordt, neem een camera in bezit waarmee jij foto's kan maken als hij weer voor je huis staat. Houd alles bij. Maak er een mooi dossier van.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:54 schreef miszme het volgende:
Nee lekker die gast zn gang laten gaan zeker, en niemand die wat doet. Dusja dan moet ik het zelf maar oplossen
Wat heb je zelf al gedaan dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:54 schreef miszme het volgende:
Nee lekker die gast zn gang laten gaan zeker, en niemand die wat doet. Dusja dan moet ik het zelf maar oplossen
Laat ook anderen verklaren met handtekening en datum etc.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef miszme het volgende:
Ja ben al bezig met een logboek bijhouden wanneer hij aan me deur staat, wat hij doet etc.
Hij moet gewoon een leven zoeken
He verdorie gemiste kansquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:01 schreef miszme het volgende:
Een oude vriendin van mij spreekt wel met hem maar ik spreek haar niet meer.
Hoopte eigenlijk dat hij haar zou gaan lastigvallen maar helaas.. ze had kennelijk wel intersse in hem
Het kan heel angstig werken voor iemand die gestalkt wordt dus dat ze eraan denkt is niet raar, al raad ik het sterk af omdat het dus zoals ik eerder zei flink in de problemen brengt al leg je de nadruk op zelfverdediging. Zolang ze maar wel onthoud dat die gast ook maar een mens is en je er wat aan kunt doen met de tips die hierboven al door anderen worden gegeven.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan steek je hem toch neer, als je dat de beste oplossing lijkt, vooral doen.. lol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |