abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90955604
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef miszme het volgende:
Nee, heb dit huis ook met medische urgentie gekregen, en is gewoon een huurhuis niets begeleid wonen, heb ook geen medicijnen :)
zat je toen in dezelfde situatie?
pi_90955693
Jaa.. toen had ik ook al last van hem.
Maar me vader was zo dom geweest mijn nieuwe adres aan hem te geven terwijl ik net rust had.
pi_90955861
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef miszme het volgende:
Jaa.. toen had ik ook al last van hem.
Maar me vader was zo dom geweest mijn nieuwe adres aan hem te geven terwijl ik net rust had.
Je vader wist dat je gestalked werd en dan geeft hij je nieuwe adres? Jezus christus.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_90955954
Ja echt niet cool van hem ! Dankzij hem weer deze shit
pi_90956332
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:37 schreef miszme het volgende:
Ja echt niet cool van hem ! Dankzij hem weer deze shit
Urgentie verklaring word alleen uitgegeven als er noodzaak is, waaronder stalking ook zou vallen als er bewijs van zou zijn. Daarnaast een medische urgentie verklaring verstrekken ze alleen als je fysiek of mentaal niet meer in staat ben om voor je zelf te zorgen.
pi_90956425
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:30 schreef miszme het volgende:
Nee.. die woont in het buitenland en zit momenteel in dienstplicht
Dienstplicht? Kan die niet een paar van die oud-militairen op hem af sturen. Zie je binnenkort ineens een zwart busje met mannen met bivak mutsen eruit springen en hem erin gooien.
pi_90956934
Ik zie alleen maar externe factoren hier.

Het ligt aan de politie, aan de woningbouw, aan je vader, aan je huidige vriend die weg is..

Wat heb je zelf gedaan om dit te creëren en wat om het weg te houden?
dag
pi_90956955
Nee lekker die gast zn gang laten gaan zeker, en niemand die wat doet. Dusja dan moet ik het zelf maar oplossen

[ Bericht % gewijzigd door Re op 07-01-2011 13:32:25 ]
pi_90956999
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:54 schreef miszme het volgende:
Nee lekker die gast zn gang laten gaan zeker, en niemand die wat doet. Dusja dan moet ik het zelf maar oplossen
En jij gaat geen geweld gebruiken maar je verstand. Je verliest nog meer als je daadwerkelijk geweld gebruikt. Blijf doorzetten. Geef niet op. Houd je buren op de hoogte van dat je gestalked wordt, neem een camera in bezit waarmee jij foto's kan maken als hij weer voor je huis staat. Houd alles bij. Maak er een mooi dossier van.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_90957086
Het is triest maar stel dat je die dingen zal doen, juist omdat je niet meer tegen kan, wat dan , dan kom jij in de bak. Denk niet echt dat je daarop zit te wachten.
pi_90957108
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:54 schreef miszme het volgende:
Wat heb je zelf al gedaan dan?
Rechtswinkel, rechtsbijstand? Zelf brieven geschreven? Advocaat genomen?
dag
pi_90957136
Ja ben al bezig met een logboek bijhouden wanneer hij aan me deur staat, wat hij doet etc.
Hij moet gewoon een leven zoeken
pi_90957206
Kan je hem niet aan iemand koppelen }) Dan is jouw probleem opgelost
pi_90957249
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef miszme het volgende:
Ja ben al bezig met een logboek bijhouden wanneer hij aan me deur staat, wat hij doet etc.
Hij moet gewoon een leven zoeken
Laat ook anderen verklaren met handtekening en datum etc.
Mocht er een zaak uit komen, dan heb je sneller je gelijk met meerderen tegen 1 :Y.
dag
pi_90957291
Als je nou gewoon een meisje zoekt waar je een grondige hekel aan hebt, en hem aan hem koppelt .
O-)
pi_90957304
Dat mannen stalken vind ik gewoon logisch mannen hebben nu eenmaal minder rechten op juridisch en maatschappelijk vlak waardoor menig vrouw denkt alles te kunnen flikken. En dat is de kern van het hele stalking probleem vrouwen zijn juridisch en deels maatschappelijk eerste verandwoordelijke voor een kind, maar niet elke vrouw voelt zich normatief aangesproken daarop. Die vrouwen zouden eigen naar het gemeentehuis moeten gaan om deze rechten in te leveren. Maar een man die echt een aantonbaar strafbaar feit pleegt moet gewoon achter slot en grendel.
UITGESCHREVEN
pi_90957311
Een oude vriendin van mij spreekt wel met hem maar ik spreek haar niet meer.
Hoopte eigenlijk dat hij haar zou gaan lastigvallen maar helaas.. ze had kennelijk wel intersse in hem
pi_90957393
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:01 schreef miszme het volgende:
Een oude vriendin van mij spreekt wel met hem maar ik spreek haar niet meer.
Hoopte eigenlijk dat hij haar zou gaan lastigvallen maar helaas.. ze had kennelijk wel intersse in hem
He verdorie gemiste kans :(
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:03:28 #69
330026 WebbyS
A Legend Rising.
pi_90957451
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dan steek je hem toch neer, als je dat de beste oplossing lijkt, vooral doen.. lol
Het kan heel angstig werken voor iemand die gestalkt wordt dus dat ze eraan denkt is niet raar, al raad ik het sterk af omdat het dus zoals ik eerder zei flink in de problemen brengt al leg je de nadruk op zelfverdediging. Zolang ze maar wel onthoud dat die gast ook maar een mens is en je er wat aan kunt doen met de tips die hierboven al door anderen worden gegeven.

En blijf lekker door reageren TS want het lucht in elk geval op om hier te posten waar wel degelijk mensen serieus reageren en een goed advies geven.
pi_90957454
Ik hoorde via via dat hy haar ook lastigviel.. Ik hoopte zo dat zij hem in huis zou halen en nooit meer van hem af kwam en ik eindelijk rust had.. O-)
pi_90957473
Wat je kan doen is verhuizen, en bewijzen opslaan. Dan ben je er vanaf. En waarom zegt je vriendin niet tegen hem dat je hem niet wilt?
pi_90957513
Ik heb geen contact meer met die vriendin.
pi_90957663
Hmm. En hoe stalkt hij je dan als ik vragen mag, hij staat op je ramen te bonken etc?
pi_90957713
ja op de ramen bonken, schreeuwen door me brievenbus dat ik moet opendoen en tig keer aanbellen
pi_90957795
Dat lijkt me zo creepy, ik zou helemaal gek worden als ik dat had. Kan je niet misschien naar een blijf van mij lijf huis ofzo / of helpen die niet bij dat soort situaties ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')