Smoesjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey, die heb ik niet gezien, dat jij er dan een MI bij plaatst is je eigen schuld
Mooi boekquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
Oeh, mama heeft Tirza gehaald. Kan ik die mooi lezen als ik de nieuwe van Baldacci uit heb
Er staat nergens in de boeken dat Tirza perse met een H moetquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi boek
Maar de naam is verkeerd gespeld
Sterker nog, hij legt uit waarom het niet met een H isquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat nergens in de boeken dat Tirza perse met een H moet
Purmerendse ouders hebben gewoon moeite met namen goed spellenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi boek
Maar de naam is verkeerd gespeld
Verklap je nou het verhaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sterker nog, hij legt uit waarom het niet met een H is
Hij noemt mij een Jood
Nou ja, daar kom ik dan wel achterquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sterker nog, hij legt uit waarom het niet met een H is
Hij noemt mij een Jood
Neverquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
blegh
ik haat:
• afwassen![]()
• wassen![]()
• was opvouwen![]()
When does it stop![]()
Nooit!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
blegh
ik haat:
• afwassen![]()
• wassen![]()
• was opvouwen![]()
When does it stop![]()
When you diequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
blegh
ik haat:
• afwassen![]()
• wassen![]()
• was opvouwen![]()
When does it stop![]()
De goede versiequote:
Ik kan me heul je haar niet voorstellenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil mn haar niet borstelen. Nu heb ik allemaal krullen. Ik vind mn krullen leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |