Allebei must-havesquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef Barbusse het volgende:
Van Aston Martin naar schoenen? Ik vat hem niet.![]()
Maar wel mooie schoenen, Samzz
samzz snapt 'm welquote:
quote:
Is ook helemaal niet nodigquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef Barbusse het volgende:
Van Aston Martin naar schoenen? Ik vat hem niet.![]()
Maar wel mooie schoenen, Samzz
Ik was aan het kwijlenquote:
Jamaarquote:
Vind jij het ook zo romantisch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef AirwiN het volgende:
Waar is de sectie met de verboden vruchten?
Beeld je eens in hoe mooi ik zou staan bij die auto met de Garden Secrets aan m'n voeten en m'n zwarte jurk aanquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was aan het kwijlen
De Mombassa Punk platforms zijn trouwens ook
Wat heeft de rest er aan dan?quote:
Romantisch? Ik ga voor keihard neuken, verder niks.quote:
Iets met bankrekeningen die naderhand leeg zijn, vrees ik..quote:
It's a shoe thing babequote:
Ik ben mezelf aan het martelenquote:
Echt, alleen al om je smaak in schoenen ben ik dol op jequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben mezelf aan het martelen
Zombie StompersEn die Wolfbeater's idd
Dat wordt wat zaterdagquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, alleen al om je smaak in schoenen ben ik dol op je
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, alleen al om je smaak in schoenen ben ik dol op je
quote:
Ok, laat maar. Dank voor de waarschuwing.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets met bankrekeningen die naderhand leeg zijn, vrees ik..
Moonshine Zombie Stompersquote:
Waar?quote:
Oeh even zoeken!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
De stompers in glow
Wat vind je van de Sinking Ships?
Lotgenoten?quote:
Ja die zijn ook tof!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
De stompers in glow
Wat vind je van de Sinking Ships?
Je zei zombiequote:
Uhuh, ik wil ze kunnen stompenquote:
Ik vind dat knalroze zo tofquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die zijn ook tof!Wat netter.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat knalroze zo tof
Die namen zijn sowieso briljantSweet skull of mine
Wij zijn ook stoer jofu!quote:
Gewoon even googlen, iron fistquote:
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:41 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Julie zijn toch ook eeuwig vrijgezel
Ben je al geil dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Romantisch? Ik ga voor keihard neuken, verder niks.
ik zocht op garden secrets, wist niet dat t iron fist wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Google is your friend
En anders Gatz.nl
quote:
Kijk, jij snapt het!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:48 schreef Barbusse het volgende:
Ze hebben zombiepumps! Hoe geweldig ziet dat er uit, met die pumps en je ingewanden die over het asfalt slepen?
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:48 schreef Barbusse het volgende:
Ze hebben zombiepumps! Hoe geweldig ziet dat er uit, met die pumps en je ingewanden die over het asfalt slepen?
Ik geloof het nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zulke schoenen hebben ze zeker niet voor mannen he?
Ze hebben slippersquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zulke schoenen hebben ze zeker niet voor mannen he?
Dat kan natuurlijkquote:
Ik kies voor Garden Secretsquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
Echt he, als ik ooit een paar kan betalen, wordt het nog moeilijk kiezen
Nu ik die platforms gezien heb zou ik denk ik eerder voor de sweet skull of mine gaanquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja nee, dan wil ik wel echte stoere stappers hoor
Ik niet. Ik heb al zoveel donkere schoenenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu ik die platforms gezien heb zou ik denk ik eerder voor de sweet skull of mine gaan
Stoere stappers?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja nee, dan wil ik wel echte stoere stappers hoor
Ik weet het niet... deze zijn ook zo gaafquote:
Slippers zijn meer mijn ding jaquote:
Wat vind je van de term "bordeelstappers"?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stoere stappers?OMG, de alliteratie is wel zo gay dat wat je ook draagt niet meer uitmaakt.
Ja dat is zo kut, dat het echt net buiten bereik isquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind de prijs trouwens nog meevallen.. Ongeveer net zo veel als schoenen van Vans, Converse etc..
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stoere stappers?OMG, de alliteratie is wel zo gay dat wat je ook draagt niet meer uitmaakt.
Die ziet er tof uit jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu ik die platforms gezien heb zou ik denk ik eerder voor de sweet skull of mine gaan
Kloptquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet het niet... deze zijn ook zo gaaf
[ afbeelding ]
Ik dacht serieus dat ze eigenlijk meer richting de idiote prijzen van Uggs zouden zijn..quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is zo kut, dat het echt net buiten bereik is
Hoeveel dan voor die pumps?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind de prijs trouwens nog meevallen.. Ongeveer net zo veel als schoenen van Vans, Converse etc..
So close, yet so far awayquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ze eigenlijk meer richting de idiote prijzen van Uggs zouden zijn..
*2 paar AllStars heeft, waarvan 1 paar toen net uit was..* Die waren ook iets van 80 euro.. En m'n Etnies ook..
Dat is juist het mooie van Iron Fistquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ze eigenlijk meer richting de idiote prijzen van Uggs zouden zijn..
*2 paar AllStars heeft, waarvan 1 paar toen net uit was..* Die waren ook iets van 80 euro.. En m'n Etnies ook..
¤70quote:
Ik draag ze niet, zegt dat voldoende?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat vind je van de term "bordeelstappers"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |