Ik ook. Zal er nooit 1 nemen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het idee van slaappillen altijd een beetje angstaanjagend.
Dat je te lang slaapt, of dat je in een duistere bui besluit een handje te veel in te nemenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:28 schreef welkominspace het volgende:
maar wat vindt je er dan angstaanjagend aan?
Robje aan de man helpen? Goddamit that boy is 2 years younger than me and I'm still single too! Wait in line bitch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hahaha,
Steph: als er niemand anders is stel k je aan heel veel tweeps voor.
En we moeten Robje a/d man helpen!
Great movieminds think alikequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je te lang slaapt, of dat je in een duistere bui besluit een handje te veel in te nemen. Maar het is meer een soort aversie tegenover sommige medicatie, slaappillen, antidepressiva, dat soort dingen.
Robje en jij kunnen elkaar helpenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Robje aan de man helpen? Goddamit that boy is 2 years younger than me and I'm still single too! Wait in line bitch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We kennen elkaar al vanaf kindje af aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Robje en jij kunnen elkaar helpen
Maar jij hebt tenminste seks. Rob niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:30 schreef Ang3l het volgende:
Robje aan de man helpen? Goddamit that boy is 2 years younger than me and I'm still single too! Wait in line bitch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik slaap ook goed zonder.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er ooit een op op de weg terug van Mexico naar Nederland... heerlijk geslapen en fit aangekomen
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar jij hebt tenminste seks. Rob niet.
Seks is inhoudloosquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar jij hebt tenminste seks. Rob niet.
Ik heb seks met CDP, daarom weet ie datquote:
Ik vind het ook een beetje 'laatste redmiddel'-achtig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het idee van slaappillen altijd een beetje angstaanjagend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |