lijken ze ook niet.... maar dat komt denk ik omdat ze alletwee wit zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vind die van ons niet op elkaar lijken
Ja dat is zo. AL is het voor mijn mood beter als ik het helemaal kan afkijekn natuurlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je er halverwege genoeg van hebt kan je het altijd gewoon uitzetten en een andere keer (online) verder kijken toch?
ja er kunnen wel wat persoontjes uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:05 schreef Koen66 het volgende:
hmmm OP begint wel erg achterhaald te raken
Wie !!quote:
eigenlijk stiekem wel goede TTquote:
zeker 1 op de 3quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja er kunnen wel wat persoontjes uit
tot zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker 1 op de 3
ik ga ff kids in bed leggen
laterrrr
* Crazy-M geeft ruberen hamer meequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker 1 op de 3
ik ga ff kids in bed leggen
laterrrr
ook lekker tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
Ik ben echt zwaar verrot
En ik heb niks gedaan vandaag
Ik heb het echt ff nodig, ben echt ff aan het eind van mijn latijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook lekker tochEven helemaal niks doen
ik ben ook verrot, maar het was ook een absoluut gekkenhuis vandaag..quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
Ik ben echt zwaar verrot
En ik heb niks gedaan vandaag
Ik zit er even helemaal doorheen geloof ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ook verrot, maar het was ook een absoluut gekkenhuis vandaag..
ik zou zeggen, lekker op tijd naar bedquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het echt ff nodig, ben echt ff aan het eind van mijn latijn
Wie is de mol is geen Talentenjacht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eigenlijk stiekem wel goede TT
Dit is Tal forum:
Op zoek naar ....
Talent,
Wie is de mol,
Zorro,
Pop Idool,
En ga zo maar door
Dat is het juist, slapen lukt dus juist nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou zeggen, lekker op tijd naar bedmaar ik ken je.... dat gaat niet werken dnek ik
en uitslapen kan ook niet, want kinderen moeten naar school morgenochtendquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is het juist, slapen lukt dus juist niet
Ja en dan boodschappen doen en het huis, maarrrrrr het weekend is voor mezelf dus uitslapenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en uitslapen kan ook niet, want kinderen moeten naar school morgenochtend
uitslapenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en dan boodschappen doen en het huis, maarrrrrr het weekend is voor mezelf dus uitslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |