Hey Symquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:34 schreef Symphonic het volgende:
Zo ben ik weer.
Ik moest ff een beginnetje maken met XFA
Ik heb het nog nooit gekeken omdat ik weet dat het bagger is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen gaat zeker Wie is de Mol kijken
Ik snap serieus niet wat daar leuk aan is....
ik niet, vind er niks aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
hoi welkom terugquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:34 schreef Symphonic het volgende:
Zo ben ik weer.
Ik moest ff een beginnetje maken met XFA
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi welkom terug
Eindelijk iemand die het ook niet leuk vind
hier staat de mentalist op, schijnt een lekker ding te zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook niet. Net als de Pelgrimscode en al die andere kutprogramma's waarin allerlei "prominenten" bloedserieus met een "spel" bezig zijn. Net of wij daar dan op zitten te wachten of zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
gave serie vind ik datquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier staat de mentalist op, schijnt een lekker ding te zijn
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
slecht plan bij mijn eigen dochter, ik ben katholiek maar toch....
die ga ik niet aan douwen hoor
Dat is ie zekerquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier staat de mentalist op, schijnt een lekker ding te zijn
Zowel PGR als ik zeggen dat we het geen zak aan vinden, komt sym daarna en dan zeg jij eindelijkquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
Wij kijken seizoen 3 van de IT-crowd
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
Nicequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
Goed bezigquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kijk ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb alles gezien en daarna weggegooidquote:
ik denk het welquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:40 schreef Energydrinkk het volgende:
Ben ik de enige die The Office kijkt onder het genot van een latte macchiato?
Ooooow, die moet ik ook nog zienquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
ja jesus als ik overal op moet reageren....quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zowel PGR als ik zeggen dat we het geen zak aan vinden, komt sym daarna en dan zeg jij eindelijk
wij nog nie helemaalquote:
Ik wil wel maar sta te blauwbekken bij de tramhaltequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
Aha op die fiets, nee verwacht zeker niet dat je op iedereen reageertquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja jesus als ik overal op moet reageren....
Van sym weet ik dat hij de stomste programma's kijkt zoals zorro gezocht en popstars dus verwachtte van hem wel dat hij ook Wie is de mol zou gaan kijken
[..]
wij nog nie helemaal
pleurt op dan met die huillie anders douw ik em effe door je strotquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha op die fiets, nee verwacht zeker niet dat je op iedereen reageert
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja jesus als ik overal op moet reageren....
Van sym weet ik dat hij de stomste programma's kijkt zoals zorro gezocht en popstars
Oké is goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pleurt op dan met die huillie anders douw ik em effe door je strot
En verder vind ik je nog lief hoor maar soms
quote:
Ja joh nu ben ik weer gekquote:
7 vrouwen in huis, ZEVEN, exact evenveel als er dodelijke zonden zijn.quote:
Als jij het zegtquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kopje snert?
[..]
Ja joh nu ben ik weer gek![]()
die moeten verplicht meekijken van mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
7 vrouwen in huis, ZEVEN, exact evenveel als er dodelijke zonden zijn.
kan jij ook niets aan doen symp
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die moeten verplicht meekijken van mij
GMTAquote:
Heb jij zoveel macht over de afstandsbediening?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die moeten verplicht meekijken van mij
Toen ik dit bericht las wist ik gelijk dat dit Fles wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga de pizza maar eens in de oven duwen
Op TAL avonden welquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij zoveel macht over de afstandsbediening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |