Ik nog nooitquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef Koen66 het volgende:
bedenk me dat ik al tijden niet meer naar een jaren '80 feest ben geweest
En toch vind ik deze mooierquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
En dat Lalalalala op het eind hebben ze er aangeplakt omdat het originele nummer te kort en nog niet af was. De Simple Minds wilden het niet opnemen, maar zijn gedwongen door de platenmaatschappij, en het is hun grootste hit ooit geworden
Lijkt me weer eens wat anders dan het maandelijkse jaren '90 feestquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet
lijkt me wel leuk
Wel eentje die graag snert eet hequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga een voodoo pop maken van jou
Geen idee, willen ze het niet versturen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef Pien85 het volgende:
Waarom heb ik de laatste weken alleen maar problemen met Bol?
Hij verdrinkt die pop dan in een ketel snertquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel eentje die graag snert eet he.
Shit, ik moest lachenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel eentje die graag snert eet he.
in zuid oost hebben ze geen beuken kleur plinten meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En nu kom ik er tekort, morgen nog maar ff langs Praxis
Welnee, veel te gevaarlijk... straks valt hij er zelf inquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij verdrinkt die pop dan in een ketel snert![]()
![]()
...
hmmm ik ga maar in Zoetermeerquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in zuid oost hebben ze geen beuken kleur plinten meer![]()
ik had de laatste
Mijn laatste 4 bestelling verliepen moeizaamquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, willen ze het niet versturen?
Zo klein ben ik nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, veel te gevaarlijk... straks valt hij er zelf in.
90s is niet leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt me weer eens wat anders dan het maandelijkse jaren '90 feest.
Dat is wel klotequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn laatste 4 bestelling verliepen moeizaamNu weer, dinsdag een boek besteld "vandaag besteld morgen in huis!" Oh, sorry, vertraging! We gaan 6 januari verzenden
![]()
Het is inmiddels 6 januari... tien voor 10 's avonds... Niet verzonden
Nee, dat doen we alquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Gaan jullie weer praten over het Pre-TFM-aanse tijdperk?
is zeker leuk, is echt hot momenteel jaren 80/90 feestenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet
lijkt me wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |