Bij deze bied ik mijn Cinquecento te koop aan! Het gaat om dit autootje:
![1292621570NP1010821.JPG]()
Bouwjaar: 1996
Kilometerstand: 120.000 km
APK: Juli 2011
Het is een eerlijke auto en is nog in een prima staat. De auto heeft altijd zijn beurten gehad en is goed behandeld. Hij heeft natuurlijk gebruikerssporen, maar niks ernstigs.
Ik heb de auto deze zomer gekocht en er toen een nieuwe apk op laten zetten. De beurt kostte 700 euro. Hierbij is er een nieuwe uitlaat onder gekomen, nieuwe wiellagers, het dimlicht is opnieuw afgesteld en de remmen zijn onder handen genomen. Met deze onderdelen zijn nu zo'n 7000 km gereden. Op het keuringsrapport zijn ook geen te verwachten gebreken aangegeven voor de volgende apk, die in juli 2011 zal gaan gebeuren. Ik verwacht dan ook dat hij hier zonder problemen doorheen zal gaan. Het enige minpuntje aan de auto is dat er op het moment een blauwe bestuurdersstoel in zit. De originele was kapot en moest voor de veiligheid meteen vervangen worden. Een blauwe stoel was op dat moment het enige waar ik aan kon komen. Dit kan simpel verholpen worden met een setje stoelhoezen of een andere stoel (ongeveer 30 euro).
De imperiaal die op de foto te zien is krijg je er gratis bij. De autoradio, ipod aansluiting en hoedenplank speakers gaan eruit bij de verkoop. De bekabeling en speakers in het dashboard blijven wel zitten, dus het is een kwestie van pluggen en luisteren.
De reden van verkoop is simpel: ik ben op zoek naar wat groters, i.v.m. hobby (windsurfen).
Vraagprijs:
850 euro[ Bericht 34% gewijzigd door Freekerd op 06-01-2011 19:38:27 ]