abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90944758
Ha die Prem is lekker bezig... Ik hoor hem net op Radio 1...sorry ik heb geen link dus ..Maar eerst vertelt ie een heel leuk verhaal over kinderen die tegenwoordig "teveel hooi op hun vork moeten nemen" en dat klonk wel sympathiek....

Maar aan het einde van het gesprek...ging het opeens over De Wereld Draait Door....en zijn ban daar alldus......en begint ie opeens vanuit het niets te vloeken en schreeuwt keihar " De volkskrant moet kapot!!!!"

Vavavond rond 10 uur ( Donderdag ) komt ie weer op tv dus en ha ha het belooft dus weer spannend te worden...Ha ook al weet ik niet helemaal wat Prem bezield om nu juist oorlog te voeren tegen De Volkskrant...

U bent gewaarschuwd dus...Prem gaat verder in de aanval !!!
pi_90944786
wat is een prem ojas?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90944831
Ha ja dat vraag ik me ook wel eens af : Wat is een prem Ojas....

Het is een soort ding geloof ik ...een soort "Het"
pi_90944993
Ha excuus ik haal twee Prems door elkaar....Ja je hebt ook Prem Ojas en daas een door de politie gezochte internet crimineel....( ik lees vaak sites van politie enzo )

Nee ik bedoel dus..Prem Radhakishun Van De Werled Draait door...
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:22:26 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_90945251
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef dandybleu het volgende:

Nee ik bedoel dus..Prem Radhakishun Van De Werled Draait door...
Is ie daar begonnen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_90945681
vanavond hier terug te luisteren: http://www.radio1.nl/fragments
wat is dit
pi_91447724
quote:
'Undercoveractie bij Volkskrant'
Uitgegeven: 16 januari 2011 22:20
Laatst gewijzigd: 16 januari 2011 22:23

AMSTERDAM - Een undercoveractie moet de ware aard van de Volkskrant-redactie onhullen. "Met verborgen camera's en alles," zei Prem Radhakishun zondag op Radio 2, meldt het radioprogramma High Tea van WNL. Onduidelijk is wie de actie uitvoert.

Radhakishun werd vorig jaar afgevoerd als tafelheer in De Wereld Draait Door omdat hij een Volkskrant-redacteur had beschuldigd van seksueel misbruik.

Hij had in het televisieprogramma gezegd dat Jean-Pierre Geelen het met kleine kinderen doet, wat de VARA in het verkeerde keelgat schoot. Geelen zelf reageerde zelf vrij laconiek.

De 48-jarige Prem vertelde dat hij nog steeds achter die uitspraak staat, ook al heeft hij er geen bewijs voor.

Wel belden mensen hem, naar eigen zeggen om allerlei 'misstanden' bij de Volkskrant te onthullen.

Kapot maken
Radhakishun zou er niet op uit te zijn de krant kapot te maken, maar andere mensen willen volgens hem de ware gang van zaken op de redactie onthullen.

"Ik heb gezegd dat ik daar niet mee bezig ben, maar als ik die beelden krijg zal ik ze doorspelen naar Geenstijl. Dat is tenminste nog een vrij medium."

© Novum
www.nu.nl
pi_91447778
Waarom de volkskrant ;(
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_91447923
ja weet ik ook niet....ja ik vind volkskrant ook wel fijne krant om te lezen.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')