Slimquote:Het waterbedrijf Evides nam ook maatregelen. In Dordrecht en Rotterdam worden de waterbekkens uit voorzorg tijdelijk niet gebruikt. Evides haalt het water uit bekkens in de Biesbosch.
Nee, dat is het gewoon hequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Had ik jou al een goed 2010 gewenst Senes?
Zijn bij jou de sloten ook rood?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:39 schreef Greys het volgende:
Kan best hoor, maar toch is het een raar gezicht!
De sloten verderop zijn ook rood-achtig met een bruine dikke laag drab er op. Die zijn ze nu aan het blokkeren zodat het niet naar de rest van het water kan stromen.
Evides (watervoorziening hier in de regio) heeft ook al e.e.a. afgesloten begreep ik, uit voorzorg.
Verstandig
De wind stond recht omhoog daar zeg maar, dat weet jij ook welquote:
Wij wonen te dichtbijquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn bij jou de sloten ook rood?
Hoe ver woon jij van de rampplek?
Jézus christus. Je moet je toch helemaal de ogen uit je harses schamen. Wát een kutkneus zeg. Hoe de fuck is zo'n faalhaas in zo'n functie gekomenquote:
Mijn goudvissen zwemmen nog gewoon, niets roods te zien hier hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn bij jou de sloten ook rood?
Hoe ver woon jij van de rampplek?
Euhh dan woon ik ernaastquote:
Gooi het daar maar opquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn goudvissen zwemmen nog gewoon, niets roods te zien hier hoor
En geen idee hoe ver. De wolk kwam 'over het Groene Hart' en daar schijn ik te wonen.
Roetneerslag tussen Moerdijk en Gouda las ik vandaag en daar woon ik tussen.
Maar volgens mij is alles al lang weggespoeld, want het hoost hier al de hele dag![]()
En toch ging ik ineens d/t fouten maken vanmiddag, kan nooit een goed teken zijn![]()
De wax-expeditiequote:
quote:
Ik woon ook in het Groene Hart, dus dat zegt niet zoveelquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn goudvissen zwemmen nog gewoon, niets roods te zien hier hoor
En geen idee hoe ver. De wolk kwam 'over het Groene Hart' en daar schijn ik te wonen.
Roetneerslag tussen Moerdijk en Gouda las ik vandaag en daar woon ik tussen.
Maar volgens mij is alles al lang weggespoeld, want het hoost hier al de hele dag![]()
En toch ging ik ineens d/t fouten maken vanmiddag, kan nooit een goed teken zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |