quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:14 schreef BlackLining het volgende:
Interieurverzorger?
Zeg toch gewoon schoonmaakturk. Moeilijk gedoe altijd. Terechte klacht!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:14 schreef BlackLining het volgende:
Interieurverzorger?
Gewoonquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:18 schreef Flurry het volgende:
Je kan ook beargumenteren dat een woord van 5 lettergrepen simpeler is dan één van 3. Waarom kies jij de moeilijkste optie?
Gaan we weer..quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:14 schreef BlackLining het volgende:
Interieurverzorger?
Volgens mij ging het er niet om dat woordje 'namen'.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:14 schreef Skillstorm het volgende:
Ja dure woorden dan, maakt niet zoveel uit.
Jus d'orange een 'dure' naam vinden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:11 schreef Skillstorm het volgende:
Sinaasappelsap bijvoorbeeld: jus d'orangeIk kan me daar zo aan ergeren, noem het gewoon sinaasappelsap.
Eigenlijk valt dat best wel mee. Waarom deze opmerking? Omdat ik geen dure woorden gebruik?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Snuf. het volgende:
Wat een ongelooflijk saai klote leven moet jij hebben zeg
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Snuf. het volgende:
Wat een ongelooflijk saai klote leven moet jij hebben zeg
Nee ga gewoon eekhoorns in de kont neuken ofzo, is zinvoller dan dit topikquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Eigenlijk valt dat best wel mee. Waarom deze opmerking? Omdat ik geen dure woorden gebruik?
Hoe kom je op eekhoorns in de kont neuken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee ga gewoon eekhoorns in de kont neuken ofzo, is zinvoller dan dit topik
Mensen die met Latijn moeten komen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:30 schreef Kameraadje het volgende:
Al die overbodige Franse woorden. Trottoir etc.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef CaptainCookie het volgende:
TS noemt een croissant zeker ook een 'maanvormig bladerdeegbroodje'
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Nee, want ik hoef het nooit te zeggen. We kopen ze nooit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Zelfs dat is nog te duur. Gewoon: poetswijf ofzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:14 schreef BlackLining het volgende:
Interieurverzorger?
Te duur?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef Skillstorm het volgende:
Nee, want ik hoef het nooit te zeggen. We kopen ze nooit.
Nee, we kopen ze gewoon nooit. Nooit gedaan ook. Ik weet niet waarom. Moet je ze verplicht eten dan?quote:
Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt, aangezien een griffier veel meer doet dan alleen "tikken".quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:36 schreef Henno het volgende:
Dubbel duur kan ook!!!11![]()
Griffier = duur woord voor secretaris = duur woord voor tikslaaf.
Met z'n toga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |