He 't maakt niet uit wat voor reacties ik schrijf. Ik heb een normale vraag gesteld. Als iemand dom tegen mij doe, laat ik het er in ieder geval niet bij zitten. Ik weet niet hoe jullie handelen (als mietjes?, maar ik ben niet iemand die mezelf de grond in laat stampen. YUAHquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef steve.T het volgende:
[..]
kijk nou deze post begrijp ik. blijf zo door gaan ts en dan krijg je (hopelijk) normale reacties
Oke laat ik aan jou over pervert. Tffffoooeeequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef First het volgende:
haha ts is genaaid door de politie voor dat geld had je je 3 maal goed kunnen laten naaien door een hoer.
Ja snapje. kan ik ook niks aan doen. Kom je er ook wonen? Wij betalen nooit geen elecktrisiteit en toch branden onze lampjes nog hihiquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:25 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat kan jij er aan doen dat je Sebastiaanne heet en op een woonwagenkamp woont? Niks!
Je wordt anders best de grond in gestampt. Hoertje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Aardappelbakker het volgende:
[..]
He 't maakt niet uit wat voor reacties ik schrijf. Ik heb een normale vraag gesteld. Als iemand dom tegen mij doe, laat ik het er in ieder geval niet bij zitten. Ik weet niet hoe jullie handelen (als mietjes?, maar ik ben niet iemand die mezelf de grond in laat stampen. YUAH
Bedankt voor het melden !quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef Me_Wesley het volgende:
1
Bedreiging met openlijk in vereniging geweld plegen tegen personen of goederen, met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen, met enig misdrijf waardoor gevaar voor de algemene veiligheid van personen of goederen of gemeen gevaar voor de verlening van diensten ontstaat, met verkrachting, met feitelijke aanranding van de eerbaarheid, met enig misdrijf tegen het leven gericht, met gijzeling, met zware mishandeling of met brandstichting, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 2 jaren of geldboete van de vierde categorie.
/topic
En ik stamp hun dubbel zo hard terug. heb je je moeder vandaag al gepakt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je wordt anders best de grond in gestampt. Hoertje.
Snap je het? Als de overheid je wilde leegmelken hadden ze wel de maximale 19.000 gevraagd. Maar ze hadden waarschijnlijk medelijden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef Aardappelbakker het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden !
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Aardappelbakker het volgende:
[..]
En ik stamp hun dubbel zo hard terug.
Trouwens, even ter zijde, maar heb je je moeder vandaag al gepakt?
Logisch dat je lampjes branden. Je betaalt immers nooit geen, dus je betaalt altijd 'elecktrisiteit'quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef Aardappelbakker het volgende:
[..]
Ja snapje. kan ik ook niks aan doen. Kom je er ook wonen? Wij betalen nooit geen elecktrisiteit en toch branden onze lampjes nog hihi
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Aardappelbakker het volgende:
[..]
En ik stamp hun dubbel zo hard terug. heb je je moeder vandaag al gepakt?
Groetjes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:28 schreef Aardappelbakker het volgende:
[..]
Oke laat ik aan jou over pervert. Tffffoooeee
Natuurlijk wel, zat. Maar ik snap zelf ook wel dat het gewoon zwaar illegaal is. En dus gewoon boete!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef Me_Wesley het volgende:
Verder die reacties hierAlsof je zelf nooit eens ruzie hebt gehad waarbij je ferme taal hebt gebruikt.
Wij betalen niks, nee. Overheid naait je op allerlei fronten, maar niet bij ons kampers. That's not gonna happenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Logisch dat je lampjes branden. Je betaalt immers nooit geen, dus je betaalt altijd 'elecktrisiteit'
Ooeeeii illegalie. Wil je zeggen dat jij altijd als mak lammetje een parkeerkaartje koopt als je even iets moet afgeven of zo. Zo niet... ben je ook zwaar illegaal bezigquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:34 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zat. Maar ik snap zelf ook wel dat het gewoon zwaar illegaal is. En dus gewoon boete!
Probleem is dat het niet echt duidelijk is wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:34 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zat. Maar ik snap zelf ook wel dat het gewoon zwaar illegaal is. En dus gewoon boete!
Je wil niet weten wat voor een opleiding ik heb gevolgdquote:
Probeer bij je volgende sollicitatie niet je adres bij te voegen, dan zien ze namelijk niet gelijk dat je op een woonwagen kamp woontquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor een opleiding ik heb gevolgd![]()
Ik kan het niet hard maken maar mijn naam achtervolgt me volgens mij ook al in mijn sollicitaties.
Ik ben een soort autochtone Mohammed.
Bedankt, die neem ik meequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:40 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Probeer bij je volgende sollicitatie niet je adres bij te voegen, dan zien ze namelijk niet gelijk dat je op een woonwagen kamp woont
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef Aardappelbakker het volgende:
OKE NIEUWE STELLING... DE REST EVEN VERGETEN
Hoe denken jullie over het feit dat iemand als verdachte wordt meegenomen, die in principe een slachtoffer is
BEN BENIEUWD
In principe? In wiens principe? Jouw principe? Zijn principe?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef Aardappelbakker het volgende:
Hoe denken jullie over het feit dat iemand als verdachte wordt meegenomen, die in principe een slachtoffer is
BEN BENIEUWD
En dan is opeens iedereen gevlogen of staat met mond vol tanden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef Aardappelbakker het volgende:
BEN BENIEUWD
Ooit bedacht dat sommige mensen dit misschien te dom vinden om op te reagerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef Aardappelbakker het volgende:
[..]
En dan is opeens iedereen gevlogen of staat met mond vol tanden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |