SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fifa 10 voor de ps3.
Er zitten wat krassen op de disc, maar hij speelt hem perfect af.
Prijs 10.-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call of duty world at war Gran turismo 5 Prologue skate 2
Alle 3 10 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Boerenkool-met-jus op 06-01-2011 18:17:54 ]XXX-AMSTERDAM-XXX![]()
3 euro voor Iphone dock, mits gewoon via usb aangsloten kan worden op een PC neem ik aan?
En compatibel met Iphone4?![]()
De kabel van de iphone moet erin aan de achterkant en dan synct ie hem.. Ja een iphone 4 past erin.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:31 schreef NM. het volgende:
3 euro voor Iphone dock, mits gewoon via usb aangsloten kan worden op een PC neem ik aan?
En compatibel met Iphone4?XXX-AMSTERDAM-XXX![]()
Het is de prologue versie hè.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef Rijstkoker het volgende:
Gran Turismo 5 voor 10 euro?! Waar kan ik 'm ophalen?
Apeldoorn.XXX-AMSTERDAM-XXX![]()
Prologue is demo? Dan heb ik geen interesse sorry.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
[..]
Het is de prologue versie hè.
Apeldoorn.rice rice baby tututututedudududum![]()
Niet echt een demo, meer een verkleinde versie van het uiteindelijke resultaat van gt5.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Prologue is demo? Dan heb ik geen interesse sorry.XXX-AMSTERDAM-XXX![]()
5 euro voor iPhone dockWhen people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...![]()
Valt het shirt groot of klein uit, startbod van €15,- exclusief
edit : is dit nou het 09 - 10 shirt?
[ Bericht 13% gewijzigd door Sie_scheitern_Epos op 06-01-2011 19:22:06 ]![]()
Ik wacht nog ff.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:15 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Valt het shirt groot of klein uit, startbod van €15,- exclusief
edit : is dit nou het 09 - 10 shirt?
Ja t is het 08-10 shirt. 2 jaar gebruikt net als arsenal! Ipv 1 jaarXXX-AMSTERDAM-XXX![]()
Ik blijf bij mijn bod van 20 exclusief, anders wacht ik nog wel even af, het is tenslotte het oude shirt.![]()
ok.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:33 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik blijf bij mijn bod van 20 exclusief, anders wacht ik nog wel even af, het is tenslotte het oude shirt.
Anders krijg je morgen van mij een pm!
XXX-AMSTERDAM-XXX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |