Laten we het hopenquote:Op zondag 6 februari 2011 11:57 schreef zatoichi het volgende:
Twente wint vandaag wel bij ons denk ik; we missen nog steeds Mulenga, van Wolfswinkel kan nog niet spelen en Demouge is een twijfelgeval. Daarnaast is Silberbauer geschorst, dus ik verwacht er niet veel van (van ons dan hè)
Absoluut niet, maar had je dat verwacht? Twente speelt laatste 3 wedstrijden erg matig, Utrecht is juist op dreef en speelt thuis...quote:
PSV won er met 1-2quote:Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef Frutsel het volgende:
Toch een punt meegenomen uit Utrecht, kunnen niet alle clubs uit de Eredivisie zeggen. Sommige krijgen er zelfs met 3-0 op de kloten![]()
PSV volgende week uit naar AZ dacht ik, dan maar op jacht naar plek 1
Lig er niet wakker van. McClaren is weer teruggevallen in de rol van de stuntelige Engelse coach zonder plan, zoals we dat gewoon waren bij Middlesbrough en The Four Lions...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:28 schreef Plasterk het volgende:
Oei. McLaren ontslagen bij Wolfsburg. Zat er natuurlijk aan te komen.
dat is misschien nog wel het grootste compliment voor dit seizoen tot nu toe; we doen weer bovenin meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef S0nic het volgende:
Wie had dat gedacht, Twente weer bovenaan. Iedereen zei aan het begin van het seizoen dat ze het niet een tweede keer zouden flikken. Maar toch doen ze het.
Chapeau!
Typerend weerquote:"Chadli is een verrader"
AMSTERDAM - Houssine Kharja, aanvoerder van het nationale elftal van Marokko, is niet te spreken over de beslissing van Nacer Chadli om voor België uit te komen.
"Ik zal nooit zijn hand schudden. Hij is een verrader", zegt Kharja tegen al-Jazeera. Chadli maakte onlangs bekend dat hij zijn interlandcarrière zal vervolgen bij de Rode Duivels. De speler van FC Twente speelde één wedstrijd voor Marokko. Dat betrof geen bindende interland, waardoor de linksbuiten alsnog kan uitkomen voor de zuiderburen.
ik las het, volledig met je eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Typerend weer![]()
Bevestigd maar weer dat hij de juiste keuze heeft gemaakt.
quote:Janssen definitief naar Twente
ENSCHEDE - De transfer van Willem Janssen (24) naar FC Twente is een feit. De middenvelder komt aankomende zomer transfervrij over van Roda JC en tekent een contract voor vier seizoenen.
“Ik zie deze transfer als een mooie stap in mijn carrière. Twee jaar geleden werd mij gevraagd naar welke club ik zou willen doorgroeien en toen heb ik FC Twente gezegd. Het is mooi dat dit nu uit gaat komen”, zegt Janssen op de website van FC Twente.
FC Twente onderhandelde vorig jaar al met Roda JC over Janssen, maar toen kwamen beiden clubs niet tot een akkoord. Vorige maand deden de Tukkers nogmaals een poging om de middenvelder te strikken, maar de onderhandelingen liepen spaak.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Typerend weer![]()
Bevestigd maar weer dat hij de juiste keuze heeft gemaakt.
ik wacht ook op m'n CCquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
hopelijk snel mijn nieuwe CC binnen, kan ik kaartje(s) halen voor Utrecht thuis voor de beker
quote:Rubin Kazan - FC Twente in Moskou
Het Europa League-duel tussen Rubin Kazan en FC Twente wordt gespeeld in Moskou. De Russische club wijkt op verzoek van de UEFA uit naar het Loezjiniki Stadion waar kunstgras ligt.
Het duel wordt om 19.00 uur Nederlandste tijd gespeeld. Het Loezjiniki Stadion, waar in 2008 de Champions League-finale werd gespeeld, biedt plaats aan ruim 78.000 toeschouwers. Normaal gesproken speelt Spartak Moskou daar haar thuiswedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |