Dat gaat helaas nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:03 schreef Tammymara het volgende:
Misschien een hele domme vraag, Maar als je nou van die goedkope zeep koopt (Bijv bij de action, vijf voor een euro) en je smelt die op een of andere manier, en giet het dan in van die vormpjes zoals dat poppetje, En laat dat weer hard worden, zou dat werken? Dus dat je je eigen vormpjes van al bestaande zeep maakt?
Er werd al aangegeven dat smelten waarschijnlijk niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:03 schreef Tammymara het volgende:
Misschien een hele domme vraag, Maar als je nou van die goedkope zeep koopt (Bijv bij de action, vijf voor een euro) en je smelt die op een of andere manier, en giet het dan in van die vormpjes zoals dat poppetje, En laat dat weer hard worden, zou dat werken? Dus dat je je eigen vormpjes van al bestaande zeep maakt?
Die manier wordt inderdaad ook wel eens toegepast op basisscholen omdat het wat minder 'gevaarlijk' is dan de andere manier. Je kan ook heel goed zeepkettingen maken van oude CP of gietzeep.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:44 schreef anydaynow het volgende:
[..]
Er werd al aangegeven dat smelten waarschijnlijk niet gaat lukken.
Ik heb weleens iemand op een andere manier al bestaande blokken zeep zien gebruiken (om een zeepketting te maken). Zij raspte zo'n blok zeep en deed hier een beetje water bij om een kneedbare massa te krijgen. Dit deed ze dan in een vormpje naar keuze en liet ze gewoon weer hard worden. Erg leuk! En al helemaal als je er zelf een kleurstofje bij doet!
Verder erg leuk topic, heb even bijgelezen en blijf volgen!
Dat deed ik weleens met ongelukkige stukjes Lush-zeepquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:03 schreef Tammymara het volgende:
Lekker nuttig danquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:14 schreef RenRen- het volgende:
Ooit in de ontdekhoek (In Rotterdam, soort van knutselhuis voor kinderen) zeep gemaakt. Ben er een aantal keer geweest, elke keer was het een grotere rotzooi.
Je kreeg een paar blokjes, en die moest je kneden met wat geurolie en dan in eenfiguurtje duwen en knijpen, en dan had je zeep.
Schuimde niet, werd je niet schoon van.Maar het rook lekker?
Met lush zepen gaat het wel gezien ze CP zijn. Alhoewel de geur er niet beter op wordt als je ze om smelt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 03:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat deed ik weleens met ongelukkige stukjes Lush-zeep
Die blokken vond ik onhandig, dus ik verdeelde ze zelf in kleinere vormpjes. Gewoon fijn snijden en verwarmen zodat het vloeibaar wordt, in een vormpje gieten (ik gebruikte ijsblokvormen) uit laten harden et voila
[ afbeelding ]
Nou... Nee... Want je mocht er maar ééntje makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:51 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Lekker nuttig danMisschien voor een zeepketting
Ohw fail hahaquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou... Nee... Want je mocht er maar ééntje maken
Daar heb ik niets van gemerktquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:52 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Met lush zepen gaat het wel gezien ze CP zijn. Alhoewel de geur er niet beter op wordt als je ze om smelt.
Dan heb je geluk gehadquote:
Owww wat leuk!! Mooi hoor. Ben altijd jaloers op mensen die zo creatief zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:19 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Die manier wordt inderdaad ook wel eens toegepast op basisscholen omdat het wat minder 'gevaarlijk' is dan de andere manier. Je kan ook heel goed zeepkettingen maken van oude CP of gietzeep.
Even snel een fotootje geschoten in mn winkel van de zeepkettingen:
[ afbeelding ]
Er zit veel meer geur in verwerkt en is ook niet bedoeld om mee te wassen. Je kan ze bv op het toilet of badkamer hangen voor een lekker geurtjequote:
Wat leuk, ze zijn onwijs mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:41 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Er zit veel meer geur in verwerkt en is ook niet bedoeld om mee te wassen. Je kan ze bv op het toilet of badkamer hangen voor een lekker geurtje
Kijk eens hier daar staan recepten voor bruisballen en lush zeep,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:06 schreef Anneloortje het volgende:
Weet iemand ook hoe je zelf bruisballen maart of lush achtige zeep?
http://www.lush.eu/nl/
Ik word echt helemaal vrolijk van dat subforum Soap Pr0nquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:21 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Kijk eens hier daar staan recepten voor bruisballen en lush zeep,
Leuk hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:17 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik word echt helemaal vrolijk van dat subforum Soap Pr0n
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |