quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik merk het, ik kan net zo goed wegblijven hier!Hehe, ik dacht dat je de hints nooit zou snappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Klopt, maar een waterkoker moet je eigenlijk ook uitzetten net vóór dat die kooktquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat water is te heet voor in de cafetiere
Ik ook. boeiend.quote:
een waterkoeler?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar een waterkoeler moet je eigenlijk ook uitzetten net vóór dat die kookt
Oeh ik wil daar ook weleens heen als stedentrip.... is zeker errug leuk ofnie?quote:
Leuk!quote:
Zal ik je dan nog meer geld laten uitgeven?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar een waterkoeler moet je eigenlijk ook uitzetten net vóór dat die kookt
Nou nee.quote:
Je raakt eraan gewend, ik kom ook nog steeds bij mijn "vrienden" over de vloer hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht dat je de hints nooit zou snappen
Goed zo!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef Ripley het volgende:
Ik wel godt
oh ja, gildeplein! Echt zo'n treurige plek vond ik dat
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh ik wil daar ook weleens heen als stedentrip.... is zeker errug leuk ofnie?
Ik mot gewoon werken hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuk!ik heb nu alweer de kriebels ook om weer een weekendje weg te boeken
Jammer van die snelle edit, nu kan ik mijn slechte grap niet makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nee.Omdat ik zulk ontzettend leuk gezelschap ben?
Ha, too fast fo' you!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Jammer van die snelle edit, nu kan ik mijn slechte grap niet maken
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Jammer van die snelle edit, nu kan ik mijn slechte grap niet maken
Ik wil weer naar londenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuk!ik heb nu alweer de kriebels ook om weer een weekendje weg te boeken
Oh ja Londen is leuk, lang geleden alweerquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil weer naar londenMaar dan moet ik alleen, of is dat niet raar?
Ach ja wat is raar, als jij je er goed bij voelt moet je gewoon gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil weer naar londenMaar dan moet ik alleen, of is dat niet raar?
Ik was er ook ooit één dag, maar toen kreeg ik koorts+keelontsteking dus heb er weinig van kunnen genieten helaasquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Ik mot gewoon werken hoor.
Maar het is wel een hele leuke en gezellige stad, alleen ik was er de vorige keer in de zomer.
Ja ben er al tig keer geweest, maar de laatste keer was augustus 2009 en ik krijg afkickverschijnselen. Wil eigenlijk in april gaan, vlak voor de huwelijksgekte uitbreekt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja wat is raar, als jij je er goed bij voelt moet je gewoon gaan.
Londen is wel een topstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |