He wishesquote:
Ja een klein beetje maarquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je ook thee bij je suiker?
De eerste avond gaan we wel even flink de toerist uithangen jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat leuk!
Mooi daar geloof ik wel. Of heb je geen tijd om de toerist uit te hangen?
Ik had niet anders verwacht van jequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De eerste avond gaan we wel even flink de toerist uithangen ja. Ik heb zelfs al een stamkroeg daar
.
jij snapt hem nog beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je ook thee bij je suiker?
trust mequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het Gildeplein eng sinds de oliebollentest
Ik wil chinees maar dan had ik gisteren geen kleding moeten kopenquote:
Alwaysquote:
en voor die chinees wil je naar purm rijden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil chinees maar dan had ik gisteren geen kleding moeten kopen
maar de slager, chinees, groenteboer en snackbar daar zijn echt erg goed, echt!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef Ripley het volgende:
Ik wel godt
oh ja, gildeplein! Echt zo'n treurige plek vond ik dat
Nee binnenkort een filmmeet in Purm en dan gaan we chinees eten. Maar ik ken ze. Ik mag het gaan halenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en voor die chinees wil je naar purm rijden?
Graag gedaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kon me beheersen maak jij alsnog zo een post
We hebben jou onderhand heul niet meer nodigquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kon me beheersen maak jij alsnog zo een post
Dolletjes!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee binnenkort een filmmeet in Purm en dan gaan we chinees eten. Maar ik ken ze. Ik mag het gaan halen
Jij moet eens met MissB op stap gaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb zelfs al een stamkroeg daar.
Volgens mij is het kippensoep!quote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Jij moet eens met MissB op stap gaan
Hadden we hem ooit nodig dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben jou onderhand heul niet meer nodig
Geen idee. Zullen wel vage horrors wordenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dolletjes!welke films? en welke userts?
ik merk het, ik kan net zo goed wegblijven hier!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben jou onderhand heul niet meer nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |