Volgens mij doe ik niks verkeerds. henk verneukt hier de boelquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:51 schreef Joene het volgende:
en die gasten ff de potsrechten ontnemen ?
joh hou eens op met dat geklierquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:51 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Omdat jij een homofoob bent?
Niet met je vinger wijzen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik niks verkeerds. henk verneukt hier de boel
Ik vond het al grappig dat je hiervoor notes uitdeelt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
joh hou eens op met dat geklier
Nee, dat had ik ook al door.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:53 schreef Joene het volgende:
Ik zou er ook niet mee zitten als jij niet meer kan potsen ?
ik vind het niet grappig dat je die klote plaatjes post terwijl er ook mensen meelezen en meeposten op hun werk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:53 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Ik vond het al grappig dat je hiervoor notes uitdeelt.
Kan gebeuren. Humor is subjectief.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het niet grappig dat je die klote plaatjes post terwijl er ook mensen meelezen en meeposten op hun werk.
Probeer wat minder "aanwezig" te zijn in een SC waar je nieuw bent. Sowieso, dit is oldbies.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik niks verkeerds. henk verneukt hier de boel
Maar mods bepalen welke humor toelaatbaar isquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Humor is subjectief.
Ik zit al even lang op FOK! als KingOfMarsquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Probeer wat minder "aanwezig" te zijn in een SC waar je nieuw bent. Sowieso, dit is oldbies.
Nee, dan krijg ik nog een note. Ik ben weg hierquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Krijgen we ook nog een vorm van nazorg aangeboden?
Je hebt 48 uur om na te denken over je postgedragquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:57 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik nog een note. Ik ben weg hier. Hang de vlag uit kwallen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je hebt 48 uur om na te denken over je postgedrag
Ik hou dr vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je hebt 48 uur om na te denken over je postgedrag
Heb je PMS?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:04 schreef Joene het volgende:
ik heb allemaal DMS van die henk , kan dat ff gekapt worden door een modje?
Ja dat heb ik gekregen van die henk dus.quote:
Ja je ban er !quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah ik ben op de juiste plek lees ik
Ik denk dat als die zo doorgaat hij helemaal niet meer mag potse ?quote:
WIDM vind ik wel leuk ansich J.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef KingOfMars het volgende:
Oh is dat WIDM vanavond. Ken ik weer op de iPad gaan zitten kijken zeker!
Je hebt Anna nog niet gecheckt begrijp ik ?quote:
Ik denk dat als ze nakend in je bed ligt dat je er heel snel op kwakt ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef KingOfMars het volgende:
Achso. Ik zou er niet op spugen denk ik?
Dat dus en lang haar gewoon , ik hou dr vanquote:
Mwah ik heb dr even bekeken toen in die kluun film ,ze zet zich netjes af op het bed ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al schijnt ze wel puntige knieën te hebben, dus ik weet het nog niet allemaal.
Zit ze daar op haar knietjes dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:10 schreef Joene het volgende:
Mwah ik heb dr even bekeken toen in die kluun film ,ze zet zich netjes af op het bed ?
Ze neukt zich helemaal het rambam in die film JKquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zit ze daar op haar knietjes dan?
Nah dat ms wel maar die anna vinnik persoonlijk geilerder dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dat wel, maar dan vind ik persoonlijk de tietjens van Carice mooier.
Daarom dat vind ik ook dus.quote:
Je hebt het ff gehad ?quote:
Ik heb bijna de hele dag geslapen. Wat was ik brak zeg.quote:
Jij doet het laatste half jaar niks anders ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb bijna de hele dag geslapen. Wat was ik brak zeg.
Ik kom best slaap te kortquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij doet het laatste half jaar niks anders ?
Angry Birds op de imac zag ik al voorbij komenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Eerst nog ff die hendig sjieke app store op osx uitchecken.
Weer 4 euro J!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Angry Birds op de imac zag ik al voorbij komen
Je hebt hem ff gekocht dusquote:
Ken je als je dat dus download op je imac ook gratis gebruiken op je macbook of mag je dan 2x kopenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:01 schreef KingOfMars het volgende:
Nóg niet. Ik doe eerst een verkennend rondje he.
ik weet het niet ? apple kennende willen ze euro'squote:Op donderdag 6 januari 2011 20:04 schreef KingOfMars het volgende:
Nee volgens mij kun je dan op meerder pc's installeren.
Nee misschien paar lenen van (W)yppy?quote:
Ja hallo gisteren vakantie geboekt weet je nog!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee misschien paar lenen van (W)yppy?
Nog niet betaald neem ik aan ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja hallo gisteren vakantie geboekt weet je nog!
Wat is dan het probleem om 4 euro's voor Angry Birds uit te geven J.quote:
Apps die ik in itunes koop kan ik ook op alle idevices installerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:04 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet het niet ? apple kennende willen ze euro's
Wowquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:16 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb net gratisch Twitter gekocht voor niks!
Dus 1x kopen en op 2 ipads installeren ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Apps die ik in itunes koop kan ik ook op alle idevices installeren
Op 2 ipods en een iphone inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus 1x kopen en op 2 ipads installeren ?
Beter nog niet geprobeerd op het werk , serieus gewoon op 7 ipads een rdp app gekochtquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op 2 ipods en een iphone inderdaad.
Inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:24 schreef KingOfMars het volgende:
De apps in kwestie zijn dan wel gekoppeld aan hetzelfde itunes store account (apple id).
Najah ik deed dat dus niet ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:24 schreef KingOfMars het volgende:
De apps in kwestie zijn dan wel gekoppeld aan hetzelfde itunes store account (apple id).
Daar heb ik ook al een half jaar niet meer ingelogt ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:28 schreef KingOfMars het volgende:
Zo dan open ik nu even de app store die FTD heet.
Voor android heb ik daar een appje voor Dat heet BlackMarket.apkquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:32 schreef KingOfMars het volgende:
Wel gek, er staan nergens prijzen bij?
Geen idee. Wij hebben iPhones. Daar werkt het gewoon.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:39 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi!
Ik wilde een android 2.2 app op mijn chick d'r HTC desire HD installeren maar dat valt nog heel niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |