SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vieze vuile dikke gehaktbaletende teringNSB'er dat je bent!!quote:
Heuy. Ik doe niks. Maar omdat Assiej de vorige x ook ineens gebanned was door 't plaatsen van 'n linkje. Mischien hebben we dan weer zo'n landverrader?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Vieze vuile dikke gehaktbaletende teringNSB'er dat je bent!!
Toch mooi dat je tijd maakt voor de belangrijke dingen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik ben zowaar druk aan het werk.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Vieze vuile dikke gehaktbaletende teringNSB'er dat je bent!!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef omearos het volgende:
wat weinig slagroomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Assiej's actie niet gezien maar dat was dus ongeveer het zelfdequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Heuy. Ik doe niks. Maar omdat Assiej de vorige x ook ineens gebanned was door 't plaatsen van 'n linkje. Mischien hebben we dan weer zo'n landverrader?
Dat was alleen maar het linkje naar het plaatje toe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Assiej's actie niet gezien maar dat was dus ongeveer het zelfde?
Owquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat was alleen maar het linkje naar het plaatje toe.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Banny komt zo een kijkje nemen, vernam ik per PM.
Wat is er te doen dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:58 schreef Oldenzaal het volgende:
Wie gaat er vanavond nog meer naar Enschede?
Coen Moulijn linksbuiten hoorde ik!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tandarts?
[..]
en Mihaylov op links toch?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:00 schreef GimmeGore het volgende:
Ik krijg van die topics hier altijd zin in van allerlei lekkers
Was het gisteren nog chocolade, zijn het nu wafels
Vreemd, ik moet altijd poepen als ik deze topics lees.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:00 schreef GimmeGore het volgende:
Smurfenwafels?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:16 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vreemd, ik moet altijd poepen als ik deze topics lees.
Maar nu heb ik wel zin in wafels
Bestaan die?quote:
Geen idee. Heb wel eens blauwe gezien.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geen idee. Heb wel eens blauwe gezien.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geen idee. Heb wel eens blauwe gezien.
Dus jij hebt gisteren nog even snel wat Chocoprins gekocht bij de super?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:00 schreef GimmeGore het volgende:
En link ernaartoe een maand ofzo geleden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dat plaatje in het vorige topic heeft geleid tot een ban voor As?
Ze was hier vanmiddag nog dus gok van niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dat plaatje in het vorige topic heeft geleid tot een ban voor As?
Ja, een maand geleden ofzo. Whatever.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ze was hier vanmiddag nog dus gok van niet.
Het zal wel volg het allemaal niet meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, een maand geleden ofzo. Whatever.
Duurt wel lang onnie. Zal hij vacuüm op de pot zittn?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goa ie moar effe lekker driet'n jung!
heb morgen nog wel een schooldag te gaan hoor, laatste van het eerste semesterquote:
Ja verdomme, alle wc's tot aan de aldi in enter waren bezet, dus hek daar de boodschappen maar gedaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Duurt wel lang onnie. Zal hij vacuüm op de pot zittn?
nee, van 9 tot 3 ongeveerquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit je dan van 8 tot 5 op school?
Eenschquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
HBO is trouwens overrated als je het vergelijkt met niveau 4. Zoveel scheelt het helemaal niet
Geen enkele HBO'er is het ermee eens trouwensquote:
dat zegt denk ik eerder wat over jou danquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen enkele HBO'er is het ermee eens trouwens
feit is dat ik toetsen van m'n stagebegeleidster voldoende maaken dan geen 5.6 maar 7+
hoi ja *biedt jas aanquote:
Het hele onderwijssysteem heeft een sterke inflatie ondergaan. Als ik zie wat er tegenwoordig van school afkomtquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geen enkele HBO'er is het ermee eens trouwens
feit is dat ik toetsen van m'n stagebegeleidster voldoende maaken dan geen 5.6 maar 7+
Uit wanhoop met een ijsbeer geneukt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
Tering, m'n tepels voelen alsof ze gepiercet zijn
Het gaat niet om mij ofzo, het viel me op dat de vraagstelling nagenoeg hetzelfde is en het niveau ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:25 schreef norich het volgende:
[..]
dat zegt denk ik eerder wat over jou dan
want het lijkt me niet dat elke mbo'er met niveau 4 ook meteen HBO aankan.
Klopt..quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het hele onderwijssysteem heeft een sterke inflatie ondergaan. Als ik zie wat er tegenwoordig van school afkomtZo'n papiertje geeft geen duidelijk indicatie meer over het niveau van een persoon.
Nou heb ik ook een vmbo t diploma en verbaas ik mij inderdaad welke debielen dat halenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef GimmeGore het volgende:
Als ik kijk met wat voor Engels mijn klasgenoten het VMBO hebben gehaald.
Het is haast lachwekkend.
Nou meot ik bekennen dat taal mijn sterke kant is en ik echt slecht ben in wiskunde enzo.
Dus ik snap heus wel dat niet iedereen bijvoorbeeld Engels even makkelijk vindt, maar dat ze sommige dingen gewoon echt niet kennen/niet op de middelbare school gehad hebben snap ik niet.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef GimmeGore het volgende:
Nou meot ik bekennen dat taal mijn sterke kant is.
Nee, van de kou!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uit wanhoop met een ijsbeer geneukt?
Ja zeg! Alsof ik voor de lol in een plas ijswater ga liggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Loop dan ook niet met de kou te fucken
Als het maar lekker isquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
Ja zeg! Alsof ik voor de lol in een plas ijswater ga liggen
Hi Asquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:45 schreef Assiej het volgende:
[..]Hoi!
En San
en uiteraard de rest hallo
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi As
Ik ga maar eens kijken wat de pot schaft
Koop alvast een autoquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Elke dag hetzelfde gefuck![]()
kan niet wachten tot ik een auto heb
Hoiiquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:45 schreef Assiej het volgende:
[..]Hoi!
En San
en uiteraard de rest hallo
Wat deed je ook alweer precies in die ijsfabriek?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoii![]()
En ook hoi de rest.
Ik heb het eten weer achter de kiezen. En de helft van zo'n klein bakje B&J Chunky monkey.
Kan ik vast weer wennen voor volgende week als ik weer moet werken.
Eindelijk weer. Hele week vroeg. Hopsa.
Heb d'r van alles gedaan. Magazijnwerk, expeditiewerk, productiewerk, palletiseerwerk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:53 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat deed je ook alweer precies in die ijsfabriek?
Ik heb 1x B&J gehad en na 1 hap vond ik het al goor...quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoii![]()
En ook hoi de rest.
Ik heb het eten weer achter de kiezen. En de helft van zo'n klein bakje B&J Chunky monkey.
Kan ik vast weer wennen voor volgende week als ik weer moet werken.
Eindelijk weer. Hele week vroeg. Hopsa.
Klinkt uhm.. uitdagend.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb d'r van alles gedaan. Magazijnwerk, expeditiewerk, productiewerk, palletiseerwerk.
Nu sta ik weer op de palletiseer. Robots in de gaten houden of het ijs goed opgestapeld wordt en 1 lijn (volgens mij nog) met de hand stapelen. En dan met een reachtruck die volle pallets in het vrieshuis zetten.
Dat is denk ik chunky monkey. Bananenijs met walnoot en chocola.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik heb 1x B&J gehad en na 1 hap vond ik het al goor...
Iets met walnoot ofzo![]()
en ik hou niet van noten.
Smerige zooi, waarom niet gewoon normale smaken klaaar...
Geen idee welke het wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is denk ik chunky monkey. Bananenijs met walnoot en chocola.
Die vindt ik juist lekker. Van mij mogen ze juist die chocola eruit laten. Walnoten zijn jummie! En bananenijs ook. Maar zelf heb ik ook liever Hertog hoor. Wat luchtiger enzo. B&J is zo vol.
Ja ik zal het nooit kopen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Geen idee welke het was
ik vind het zwaar smerig en de prijs is helemaal om te huilen, belachelijk
jouw kerstpakket bestaat uit BJ ijsquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik zal het nooit kopen.
Voor de helft van 't geld heb je een liter hertog wat nog beter smaakt ook
Huh?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
jouw kerstpakket bestaat uit BJ ijs?
Ja, maar hoezo bestaat mijn kerstpakket er dan uit?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh ik begreep net dat je bij bj ijs werkte?of heb ik dat mis
never mindquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, maar hoezo bestaat mijn kerstpakket er dan uit?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:09 schreef Oldenzaal het volgende:
Klinkt uhm.. uitdagend.
Ken je Kees vast ook wel?
Niet heel uitdagend. Maar leuke collega's, leuke werksfeer en het verdient goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Klinkt uhm.. uitdagend.
Ken je Kees vast ook wel?
aahquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:36 schreef norich het volgende:
ffuuuu alles gaat verkeerd met koken![]()
eerst vallen mn gesneden tomaten op de grond, vervolgens tijdens het koken was ik iets te wild en ging de halve inhoud over de rand en net stootte ik mn hoofd aan de afzuigkap
aha nice en erg zin volquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh wacht. Omdat ik het nooit koop natuurlijk. En omdat ik B&J had.
Nee dat lag er nog van maanden terug. Het is nu net een beetje op. Liggen alleen nog 30 rakketjesMijn broers en ouders hebben het overgrote deel van dat ijs gehad.
Ik had wel een unilever kerstpakket trouwens.
Deo, shampoo, conditioners, wasmiddel, kip ala toscane pakket en dat spul, soep en nog meer spulletjes van unilever. Goedkoop voor het bedrijf maar superhandig voor de werknemer
Zeker.quote:
quote:
De kip was al gevlogen voordat het geslacht wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef norich het volgende:
![]()
het was iig niet aangebrand of in de fik gevlogen of wat dan ook
Ik laat ook zovaak wat vallen hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef norich het volgende:
[..]
![]()
het was iig niet aangebrand of in de fik gevlogen of wat dan ook
joa herkenbaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik laat ook zovaak wat vallen hoor.
En smeren kan ik ook goed. Maar meestal smaakt 't wel.
vertalen is ook niet zo makkelijk als veel mensen denkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
Supreme court werd net vertaald als heideveld op tv
Het was een soort van grap met baseball court, ...court or supreme court, dat wordt dus vertaald als basketbalveld, ...veld of heideveld.
Maar het staat enorm knullig
Is dat op veronica? Die vertalers zijn zo dom als dat ventje in die serie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
Supreme court werd net vertaald als heideveld op tv
Het was een soort van grap met baseball court, ...court or supreme court, dat wordt dus vertaald als basketbalveld, ...veld of heideveld.
Maar het staat enorm knullig
* Martijn kijkt op IMDBquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:
net Couples Retreat gedownleend, iemand die al gezien?
Gelukkig besteed zowel RTL als SBS het uit, dus ligt niet direct aan hen hé, al zouden ze wat meer kwaliteit kunnen eisen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Is dat op veronica? Die vertalers zijn zo dom als dat ventje in die serie.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, in Amerika, vorig jaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:
net Couples Retreat gedownleend, iemand die al gezien?
heb ik mooi wat te kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, in Amerika, vorig jaar![]()
Supervette film
Ok, ze zijn niet dom maar controleer het wel even ofzo voordat je het op de tv gooit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef norich het volgende:
[..]
![]()
vertalers zijn niet dom hoor, die hebben ook gewoon een studie gedaan![]()
en btw die mensen die ondertitels op tv maken heten ondertitelaars.
ik ben het wel met je eens dat je tegenwoordig steeds vaker slechtere ondertitels ziet, maar dat komt omdat de markt voor ondertitelaars heel slecht is, je krijgt heel slecht betaald en daarom zie je steeds meer mensen die het als bijbaantje doen en die er dus niet voor gestudeerd hebben.
Ik dacht vandaag.. Laat eens kijken op TPB.quote:
Fouten zijn menselijk, maar het weg laten van (Belangrijke) stukken dat is pas irritantquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Ok, ze zijn niet dom maar controleer het wel even ofzo voordat je het op de tv gooit.
Als ze nou live ondertitelen dan snap ik het maar soms staan er fouten dat je denkt van noh komop.
TPB Gebruikersquote:
denk je nou echt dat ze niks controleren?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok, ze zijn niet dom maar controleer het wel even ofzo voordat je het op de tv gooit.
Als ze nou live ondertitelen dan snap ik het maar soms staan er fouten dat je denkt van noh komop.
Ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:59 schreef norich het volgende:
[..]
vertalen is ook niet zo makkelijk als veel mensen denken
Ja, die serie idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee, ik maak absoluut geen grap. Er is niet voor een niks een opleiding voor. Er komt meer bij kijken dan je denkt.quote:
Makkelijk voor zulke dingen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Fouten zijn menselijk, maar het weg laten van (Belangrijke) stukken dat is pas irritant.
[..]
TPB Gebruikers![]()
.
Zal best maar de gemiddelde vertaling van Bierdopje is beter als die op TV.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef norich het volgende:
Nee, ik maak absoluut geen grap. Er is niet voor een niks een opleiding voor. Er komt meer bij kijken dan je denkt.
Zal best, virus bende daarquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Makkelijk voor zulke dingen.
Zoeken, klikken en 3 minuten later draait ie.
Virusscanner en even de comments lezen en je weet genoeg. Nog nooit iets gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zal best maar de gemiddelde vertaling van Bierdopje is beter als die op TV.
[..]
Zal best, virus bende daar.
Supreme court vertalen als heideveld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef norich het volgende:
[..]
Nee, ik maak absoluut geen grap. Er is niet voor een niks een opleiding voor. Er komt meer bij kijken dan je denkt.
Dag meneerquote:
Ja dat snapt zelfs google translate nog.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Supreme court vertalen als heideveld.
Toe nou!
Ja, da's slecht I knowquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toe nou!
Weet jij veel waar zij hun rechtspraak doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
Toe nou!
Dat was mijn foutquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef norich het volgende:
[..]
Ja, da's slecht I know
ondertitels worden ook wel slechter ja, maar vertaler en ondertitelaar is niet hetzelfde he
oeh, spelletjesquote:
knutselen voor gevorderdenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:52 schreef Assiej het volgende:
Sick, klein meisje van jaar of 8 / 10 wordt geopereerd omdat haar oren niet gelijk zijn, 1 is groter/breder dan de ander..
Hebben ze kraakbeen bij de ribben weggehaald en er een oor van gemaakt, dik geknutsel en achter de huid geplaatst...
Verveeld Nath?quote:
quote:
Linkje voor download?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Boh, angry birds is een verslavend spelletje. Ik moet allang aan het douchen zijn. Staat me maat hier straks weer te wachten.
Ik ga dus.![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:UDCNaV7sUrTQAM:http://www.minekevanzeyl.nl/images/knuffelen.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
En nu iets wat ik begrijp?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
http://nzbindex.nl/releas(...)gry-Birds-1.0-PC.nzb
dat is iets met nieuwsgroepenquote:
Ja, volgens mij snap ik 'mquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is iets met nieuwsgroepen
mja, maakt niet uit. ik denk niet dat je er iets mee kanquote:
Want?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mja, maakt niet uit. ik denk niet dat je er iets mee kan
omdat je er niets van begreepquote:
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:16 schreef rulerofdeath het volgende:
http://isohunt.com/torrents/?ihq=angry+birds
Zo klein maar? Het is al binnenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Mdrop het volgende:
http://nzbindex.nl/releas(...)gry-Birds-1.0-PC.nzb
Denk het eigenlijk nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet gezien maar gok op een port vanaf iOS/Android.
dan moet je beter zoeken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
TPB had 'm nog niet
mooie renderquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geruchten over de iPhone 5:
[ afbeelding ]
Op die momenten dat je niets te doen hebt is het perfect idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik speel dit ook altijd te veel op m'n telefoon
Exact!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Op die momenten dat je niets te doen hebt is het perfect idd.
Okee. Wat moet je doen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat level 21 kut is
'boze' volgens met een katapult afschieten richting varkens die het nest van hen hebben afgespakt, iOS/Android (En in mindere mate Nokia) op je telefoon en je kunt het spelen, of dus op de pcquote:
Ik ga wel even zoeken op internetquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
'boze' volgens met een katapult afschieten richting varkens die het nest van hen hebben afgespakt, iOS/Android (En in mindere mate Nokia) op je telefoon en je kunt het spelen, of dus op de pc.
Vrouwenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wants
[ afbeelding ]
Wants
[ afbeelding ]
Wants even more
Ooh vetquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wants
[ afbeelding ]
Wants
[ afbeelding ]
Wants even more
Vrouwenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef Assiej het volgende:
Verrek, dat blonde model is een model die ik aardig ken
vaak mee samen gewerkt ook bij mijn stageLol...
Gaaf hequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ooh vet
Verrek, dat blonde model is een model die ik aardig ken
vaak mee samen gewerkt ook bij mijn stageLol...
Don't blame mequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaaf heIk heb nog veel meer leuks gezien, maar goed, eerst sponsors zoeken
En grappig, iddVind dr niet zo heel mooi opgemaakt, though
Ja iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Don't blame meik heb dat niet gedaan haha
ze is 'natuurlijk' een veel mooier model
kijk maar :
Ze is een super goed modelquote:
ze kunnen bijna net zo echt renderen, dus modellen zijn voort niet meer nodig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ze is een super goed model
doet heel veel opdrachten, dus ik denk die foto die jij mij stuurde dat dat of meer vrienden dienstje was of ammateurs ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
And so on and on and on
Dat is idd veel beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
doet heel veel opdrachten, dus ik denk die foto die jij mij stuurde dat dat of meer vrienden dienstje was of ammateurs ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
And so on and on and on
Of een etalagepopquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
ze kunnen bijna net zo echt renderen, dus modellen zijn voort niet meer nodig.
Si si ..quote:
dat zie je er nog wel vanaf.quote:
Ik ga in de eerste instantie voor de schoenenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Si si ..
Ligt er maar net aan of het een goede fotograaf is / bewerking / make-up enzo ..
Dus je gaat snel geld uitgeven?
Ik vind dat witte LA-ink shirt vet
Quanta costa?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga in de eerste instantie voor de schoenenMaar dat witte shirt wil ik ook erg graag
Almeloooooooooooooooooquote:
jij?quote:
Lekker koppie op die 2e foto, maar verder vind ik het maar een gratenpakquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
And so on and on and on
Ah, ohja jij valt op volle vrouwen....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker koppie op die 2e foto, maar verder vind ik het maar een gratenpak
Ja, walnoten zijn echt exotische en abnormale buitenaardse dingen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef Assiej het volgende:
en ik hou niet van noten.
Smerige zooi, waarom niet gewoon normale smaken klaaar...
Ik hou anders wel van tenger/skinny...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Elke man heeft liever een vrouw met een normaal figuur
smaken verschillen blijkt maar weerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik hou anders wel van tenger/skinny...
En dat mag gerust...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:15 schreef omearos het volgende:
[..]
smaken verschillen blijkt maar weer
ook van david?quote:
Nieuwe telefoon kopen, niks geen klagen over T-Mobile hier.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Binnenkort maar eens naar de T-Mobile winkel
Bereik van m'n telefoon lijkt echt steeds slechter te worden
Reset dat ding 100 keer per dag, heb de netwerkinstellingen gereset en m'n bereik blijft kut
Als zij me niet kunnen helpen, laat ik m'n contract door hen afkopen
Zo erg naaien ze je dus bij T-Mobilequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:49 schreef Mdrop het volgende:
Wat voor merk / type heb je gekocht dan?
[..]
3 maand voor einde mag je er ook af zonder dreigen.
+1 , en dat zelfs in een 'gat' als Albergenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Volgens mij ben ik één van de weinige T-Mobile gebruikers zonder problemen...
aller eerst nog een goede morgen.quote:
Hehehehequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:22 schreef Mdrop het volgende:
Bal's Vis is 6 dagen in de week in Almeloooh, en laat ik daar nou stage lopen.
Ja is zelfde eigenaar maar ga altijd naar Van Gogh plein of die 'kar' bij de C1000 op de Aaldrinkshoek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
lol, bij die vaste kraam/ winkel tussen de aldi en de plenty parts?
Ik las vibratorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De visboer staat in Geesteren vandaag, daar kom ik straks alleen weer doorheen
Late reactie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wants
[ afbeelding ]
Wants
[ afbeelding ]
Wants even more
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |