SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vieze vuile dikke gehaktbaletende teringNSB'er dat je bent!!quote:
Heuy. Ik doe niks. Maar omdat Assiej de vorige x ook ineens gebanned was door 't plaatsen van 'n linkje. Mischien hebben we dan weer zo'n landverrader?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Vieze vuile dikke gehaktbaletende teringNSB'er dat je bent!!
Toch mooi dat je tijd maakt voor de belangrijke dingen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik ben zowaar druk aan het werk.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Vieze vuile dikke gehaktbaletende teringNSB'er dat je bent!!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef omearos het volgende:
wat weinig slagroomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Assiej's actie niet gezien maar dat was dus ongeveer het zelfdequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Heuy. Ik doe niks. Maar omdat Assiej de vorige x ook ineens gebanned was door 't plaatsen van 'n linkje. Mischien hebben we dan weer zo'n landverrader?
Dat was alleen maar het linkje naar het plaatje toe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Assiej's actie niet gezien maar dat was dus ongeveer het zelfde?
Owquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat was alleen maar het linkje naar het plaatje toe.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Banny komt zo een kijkje nemen, vernam ik per PM.
Wat is er te doen dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:58 schreef Oldenzaal het volgende:
Wie gaat er vanavond nog meer naar Enschede?
Coen Moulijn linksbuiten hoorde ik!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tandarts?
[..]
en Mihaylov op links toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |