abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90929017
Ik flirt heel veel. Soms bewust maar toch 80% van de tijd onbewust. Op zich niet zo'n grote ramp, het hoeft van mij ook niet volledig te verdwijnen maar het begint op mijn werk de spuigaten uit te lopen.

Het is algemeen bekend dat ik geen relatie heb en ik werk in een mannenwereld (transportplanner). Onderhand krijg ik bijna elke dag chocola toegestopt van iemand, iedere dag wordt bevestigd dat ik mooi ben, om de paar weken wel iemand die me toevoegt op facebook om vervolgens berichtjes te sturen, mensen die mijn nummer vragen, mannelijke collega's van andere vestigingen en bedrijven die 'zomaar' langskomen, bloemen gekregen etc. Niet om op te scheppen (ik zie het niet als een prestatie of zo :') ) maar om aan te geven dat het in mijn geval wel redelijk extreem is. Ik neem zelf nooit het initiatief tot flirten maar blijkbaar straal ik wel sterk uit dat ik beschikbaar ben. En op mijn werk ben ik nu net niet beschikbaar want mijn dramatisch liefdesleven dient niet geëxtrapoleerd te worden naar het werk.

Voor mij was het simpel, dacht ik. Ik ben redelijk sociaal, kan met iedereen een praatje maken en ik maak daarin geen onderscheid tussen mannen en vrouwen. Ik lach ook veel, als ik iemand goeiedag zeg dan lach ik daarbij. Ik lach ook al snel om grapjes want er is nu eenmaal veel dat op mijn lachspieren werkt. Ik ben op mijn werk ook altijd vrolijk want ik heb het daar enorm naar mijn zin. Ik maak echter zelden flirterige opmerkingen. Maar toch ligt dit natuurlijk grotendeels aan mij, want er zijn nog wel wat vrouwen maar die krijgen allemaal geen chocola enzo :'). Het probleem is dus dat ik de grens tussen goedlachs/vriendelijk en flirten niet meer herken. Ook als anderen met mij flirten overigens, ik vat dat soort dingen al heel snel op als een grapje.

Ik wéét dat die mensen niet verliefd op mij zijn, dus nogmaals: het is niet bedoeld als opschepperij. Uit ervaring weet ik dat mannen met mij willen neuken en geen relatie, ik ben ook zeker niet buitengewoon aantrekkelijk. Misschien leuke meid om te zien, meer niet. Ik kan wel wat hulp gebruiken bij het leren herkennen van de grens tussen vriendelijkheid en flirtgedrag. Iemand een idee waar te beginnen?
Resistance is futile.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:44:04 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_90929204
Is het nou eigenlijk wel een probleem?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:45:13 #3
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_90929259
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef Lienekien het volgende:
precies. je ziet het zelf niet als een probleem maar als iets leuks zo lijkt het
pi_90929375
Opschepper! :P Volgens mij ben jij stiekum toch zo iemand die een kick krijgt uit zo veel mogelijk contacts op facebook.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:48:16 #5
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_90929385
Als je zelf de scheidingslijn tussen flirten en meer niet kan aangeven voor jezelf dan zou ik helemaal stoppen met flirten als ik jou was.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:48:34 #6
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_90929391
Wat maakt het uit? Is toch leuk die aandacht.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_90929398
Geniet er van....

En eet niet teveel Chocola....
pi_90929426
ze willen je dik voeren denk ik? En wat is nou eigenlijk het 'probleem'
pi_90929429
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind van wel. Ik ben nu 27. Ik wil hier volwassen mee om kunnen gaan. Bovendien, het leidt tot ongewenste aandacht, het is ook niet echt leuk om bekend te staan als het meisje waarmee iedereen wel de koffer in wil. Zulke types staan bij promoties bekend als degenen die zich omhoog neuken bijvoorbeeld. En op deze manier zal ik nooit een partner vinden met oprechte interesse in mij. Aangezien het op mijn werk het ergste is, wil ik daar beginnen.

Mijn mannelijke collega's kunnen er gelukkig wel om lachen. Mijn baas zei laatst nog dat ik niets moest veranderen aan mijn persoonlijkheid, maar dan nog.. dit kan natuurlijk wel tot problemen leiden en die wil ik voor zijn.
Resistance is futile.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:50:31 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_90929492
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik vind van wel. Ik ben nu 27. Ik wil hier volwassen mee om kunnen gaan. Bovendien, het leidt tot ongewenste aandacht, het is ook niet echt leuk om bekend te staan als het meisje waarmee iedereen wel de koffer in wil. Zulke types staan bij promoties bekend als degenen die zich omhoog neuken bijvoorbeeld. En op deze manier zal ik nooit een partner vinden met oprechte interesse in mij. Aangezien het op mijn werk het ergste is, wil ik daar beginnen.

Mijn mannelijke collega's kunnen er gelukkig wel om lachen. Mijn baas zei laatst nog dat ik niets moest veranderen aan mijn persoonlijkheid, maar dan nog.. dit kan natuurlijk wel tot problemen leiden en die wil ik voor zijn.
Maar je wil helemaal geen partner vinden op je werk, zeg je in de OP.

Ik zou me niet zo druk maken.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:51:50 #11
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90929551
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:45 schreef maickeltje het volgende:

[..]

precies. je ziet het zelf niet als een probleem maar als iets leuks zo lijkt het
Ik geniet van de aandacht, inderdaad. Maar het probleem zit 'm dus erin dat mensen geen oprechte interesse hebben.

quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:48 schreef Molurus het volgende:
Opschepper! :P Volgens mij ben jij stiekum toch zo iemand die een kick krijgt uit zo veel mogelijk contacts op facebook.
:') helemaal niet. Ik vind het 2 dagen leuk en aardig als iemand me berichten stuurt (ik reageer er beleefd op) en daarna weet ik alweer genoeg en taai ik af.
Resistance is futile.
pi_90929622
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:51 schreef Seven. het volgende:

[..]

:') helemaal niet. Ik vind het 2 dagen leuk en aardig als iemand me berichten stuurt (ik reageer er beleefd op) en daarna weet ik alweer genoeg en taai ik af.
Zeg eens eerlijk... hoeveel facebook contacts heb je?
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:53:33 #13
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90929634
Zolang je niet daadwerkelijk met collega's de koffer in duikt is er ook niks aan de hand. Die gaan dan bij de koffieautomaat echt niet zeggen 'zag je Seven weer lachen? Wat een slet!'
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:54:00 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90929668
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:48 schreef jpg97 het volgende:
Als je zelf de scheidingslijn tussen flirten en meer niet kan aangeven voor jezelf dan zou ik helemaal stoppen met flirten als ik jou was.
Ja, maar dat is dus het probleem. Ik weet niet wanneer een ander mijn gedrag als flirterig opvat. In mijn optiek ben ik vooral goedlachs, vrolijk, behulpzaam en vriendelijk. Maar voor anderen ben ik blijkbaar 'beschikbaar'.

Het baart me zorgen voor de toekomst ook. Tegen de tijd dat ik 40 ben, is het gedaan met de sex-appeal en als je dan nog zo overkomt op mensen, dan word je als triest beschouwt.
Resistance is futile.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:54:41 #15
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_90929697
Hoe reageeer je op de chocolaatjes, berichtjes op Facebook, bezoekjes, bloemen en dergelijke?

Een grapje maken moet kunnen, glimlachen bij goeiedag zeker ook, daar is zeker niets mis mee.
Maar op die overduidelijk flirt-dingen als chocolaatjes enzo zou ik toch wel duidelijk proberen te maken dat je het niet ziet zitten. Dat is het moment om van je af te bijten, en dan is het ook duidelijk van: oké grapje is leuk, maar ik hoef verder niets te proberen.

Denk ik dan.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:55:18 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90929725
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef Molurus het volgende:

[..]

Zeg eens eerlijk... hoeveel facebook contacts heb je?
Tot een jaar geleden altijd tussen 200 en 300 omdat ik mensen waarmee ik niet echt contact meer heb er gewoon weer uitflikkerde. Binnenkort weer eens een ronde doen, zit nu op 404.
Resistance is futile.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:55:50 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_90929746
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, maar dat is dus het probleem. Ik weet niet wanneer een ander mijn gedrag als flirterig opvat. In mijn optiek ben ik vooral goedlachs, vrolijk, behulpzaam en vriendelijk. Maar voor anderen ben ik blijkbaar 'beschikbaar'.

Het baart me zorgen voor de toekomst ook. Tegen de tijd dat ik 40 ben, is het gedaan met de sex-appeal en als je dan nog zo overkomt op mensen, dan word je als triest beschouwt.
Of je bent tegen die tijd vanzelf van je probleem af door je hangtieten en je lachrimpels.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:56:00 #18
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90929752
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Seven. het volgende:
Ja, en dan word je gewoon weer die grappige 40-jarige vrouw, die in tegenstelling tot nu er helaas niet geil uitziet.

Kortom, niet zo zeuren. Denk eens aan al die dikke onzekere besjes die niet durven lachen, gewoon omdat ze zo balen dat ze een dikke kont hebben en ploftietjes. Zo'n vrouw waar niemand naar kijkt, waar niemand naar lacht en waar niemand ooit de koffer mee in wil duiken.

Is dat wat je wil? He? He?
pi_90929801
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Tot een jaar geleden altijd tussen 200 en 300 omdat ik mensen waarmee ik niet echt contact meer heb er gewoon weer uitflikkerde. Binnenkort weer eens een ronde doen, zit nu op 404.
I rest my case. Als je dat allemaal vrienden noemt en ze allemaal 1 keer per jaar ( :') ) ziet dan zit je agenda meer dan vol.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:57:45 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90929843
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:56 schreef Molurus het volgende:

[..]

I rest my case. Als je dat allemaal vrienden noemt en ze allemaal 1 keer per jaar ( :') ) ziet dan zit je agenda meer dan vol.
Alleen facebook noemt dat 'vrienden'. De rest van de wereld bedoelt gewoon 'contacten'.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:58:02 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90929859
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Jovatov het volgende:
Hoe reageeer je op de chocolaatjes, berichtjes op Facebook, bezoekjes, bloemen en dergelijke?

Vriendelijk. Hoewel één persoon te ver ging en die heb ik keihard op zijn plaats gezet.

quote:
Een grapje maken moet kunnen, glimlachen bij goeiedag zeker ook, daar is zeker niets mis mee.
Maar op die overduidelijk flirt-dingen als chocolaatjes enzo zou ik toch wel duidelijk proberen te maken dat je het niet ziet zitten. Dat is het moment om van je af te bijten, en dan is het ook duidelijk van: oké grapje is leuk, maar ik hoef verder niets te proberen.

Denk ik dan.
Ik bedank voor de chocola enzo inderdaad altijd vriendelijk. Meestal met een grapje over dat ze me over een jaar met een vorklift buiten moeten rijden. Dus ja, zeker niet afwijzend. Maar dat vind ik dan ook weer lastig. Er is één persoon, die overigens samenwoont met zijn vriendin, die me meerdere keren per week chocola geeft. Dus dat is nu zo'n gewoonte dat het ook weer moeilijk is om daar ineens afwijzend op te reageren.
Resistance is futile.
pi_90929919
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:57 schreef Silenus het volgende:

[..]

Alleen facebook noemt dat 'vrienden'. De rest van de wereld bedoelt gewoon 'contacten'.
Ik niet. :)
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:59:35 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_90929940
Neem je al die chocolade mee naar huis, of zet je het in de kantine neer? Als je het nou gewoon eens aanneemt en iedereen ervan mee laat snoepen.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:59:40 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90929948
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef Silenus het volgende:
Zolang je niet daadwerkelijk met collega's de koffer in duikt is er ook niks aan de hand. Die gaan dan bij de koffieautomaat echt niet zeggen 'zag je Seven weer lachen? Wat een slet!'
Hahahaha, thanks. Dit stelt me wel gerust. En met collega's de koffer induiken is zeker niet mijn ding. Ooit bij een bijbaantje wel eens gedaan hoor (callcenter :') ) maar dat soort dingen hou ik altijd heel bewust gescheiden.
Resistance is futile.
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:01:43 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90930024
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:56 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik heb 5 echte vrienden. Dan nog een stuk of 20-30 die onder goede kennis vallen en al de rest is kennis.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')