abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90929017
Ik flirt heel veel. Soms bewust maar toch 80% van de tijd onbewust. Op zich niet zo'n grote ramp, het hoeft van mij ook niet volledig te verdwijnen maar het begint op mijn werk de spuigaten uit te lopen.

Het is algemeen bekend dat ik geen relatie heb en ik werk in een mannenwereld (transportplanner). Onderhand krijg ik bijna elke dag chocola toegestopt van iemand, iedere dag wordt bevestigd dat ik mooi ben, om de paar weken wel iemand die me toevoegt op facebook om vervolgens berichtjes te sturen, mensen die mijn nummer vragen, mannelijke collega's van andere vestigingen en bedrijven die 'zomaar' langskomen, bloemen gekregen etc. Niet om op te scheppen (ik zie het niet als een prestatie of zo :') ) maar om aan te geven dat het in mijn geval wel redelijk extreem is. Ik neem zelf nooit het initiatief tot flirten maar blijkbaar straal ik wel sterk uit dat ik beschikbaar ben. En op mijn werk ben ik nu net niet beschikbaar want mijn dramatisch liefdesleven dient niet geëxtrapoleerd te worden naar het werk.

Voor mij was het simpel, dacht ik. Ik ben redelijk sociaal, kan met iedereen een praatje maken en ik maak daarin geen onderscheid tussen mannen en vrouwen. Ik lach ook veel, als ik iemand goeiedag zeg dan lach ik daarbij. Ik lach ook al snel om grapjes want er is nu eenmaal veel dat op mijn lachspieren werkt. Ik ben op mijn werk ook altijd vrolijk want ik heb het daar enorm naar mijn zin. Ik maak echter zelden flirterige opmerkingen. Maar toch ligt dit natuurlijk grotendeels aan mij, want er zijn nog wel wat vrouwen maar die krijgen allemaal geen chocola enzo :'). Het probleem is dus dat ik de grens tussen goedlachs/vriendelijk en flirten niet meer herken. Ook als anderen met mij flirten overigens, ik vat dat soort dingen al heel snel op als een grapje.

Ik wéét dat die mensen niet verliefd op mij zijn, dus nogmaals: het is niet bedoeld als opschepperij. Uit ervaring weet ik dat mannen met mij willen neuken en geen relatie, ik ben ook zeker niet buitengewoon aantrekkelijk. Misschien leuke meid om te zien, meer niet. Ik kan wel wat hulp gebruiken bij het leren herkennen van de grens tussen vriendelijkheid en flirtgedrag. Iemand een idee waar te beginnen?
Resistance is futile.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:44:04 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_90929204
Is het nou eigenlijk wel een probleem?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:45:13 #3
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_90929259
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef Lienekien het volgende:
precies. je ziet het zelf niet als een probleem maar als iets leuks zo lijkt het
pi_90929375
Opschepper! :P Volgens mij ben jij stiekum toch zo iemand die een kick krijgt uit zo veel mogelijk contacts op facebook.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:48:16 #5
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_90929385
Als je zelf de scheidingslijn tussen flirten en meer niet kan aangeven voor jezelf dan zou ik helemaal stoppen met flirten als ik jou was.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:48:34 #6
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_90929391
Wat maakt het uit? Is toch leuk die aandacht.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_90929398
Geniet er van....

En eet niet teveel Chocola....
pi_90929426
ze willen je dik voeren denk ik? En wat is nou eigenlijk het 'probleem'
pi_90929429
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind van wel. Ik ben nu 27. Ik wil hier volwassen mee om kunnen gaan. Bovendien, het leidt tot ongewenste aandacht, het is ook niet echt leuk om bekend te staan als het meisje waarmee iedereen wel de koffer in wil. Zulke types staan bij promoties bekend als degenen die zich omhoog neuken bijvoorbeeld. En op deze manier zal ik nooit een partner vinden met oprechte interesse in mij. Aangezien het op mijn werk het ergste is, wil ik daar beginnen.

Mijn mannelijke collega's kunnen er gelukkig wel om lachen. Mijn baas zei laatst nog dat ik niets moest veranderen aan mijn persoonlijkheid, maar dan nog.. dit kan natuurlijk wel tot problemen leiden en die wil ik voor zijn.
Resistance is futile.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:50:31 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_90929492
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik vind van wel. Ik ben nu 27. Ik wil hier volwassen mee om kunnen gaan. Bovendien, het leidt tot ongewenste aandacht, het is ook niet echt leuk om bekend te staan als het meisje waarmee iedereen wel de koffer in wil. Zulke types staan bij promoties bekend als degenen die zich omhoog neuken bijvoorbeeld. En op deze manier zal ik nooit een partner vinden met oprechte interesse in mij. Aangezien het op mijn werk het ergste is, wil ik daar beginnen.

Mijn mannelijke collega's kunnen er gelukkig wel om lachen. Mijn baas zei laatst nog dat ik niets moest veranderen aan mijn persoonlijkheid, maar dan nog.. dit kan natuurlijk wel tot problemen leiden en die wil ik voor zijn.
Maar je wil helemaal geen partner vinden op je werk, zeg je in de OP.

Ik zou me niet zo druk maken.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:51:50 #11
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90929551
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:45 schreef maickeltje het volgende:

[..]

precies. je ziet het zelf niet als een probleem maar als iets leuks zo lijkt het
Ik geniet van de aandacht, inderdaad. Maar het probleem zit 'm dus erin dat mensen geen oprechte interesse hebben.

quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:48 schreef Molurus het volgende:
Opschepper! :P Volgens mij ben jij stiekum toch zo iemand die een kick krijgt uit zo veel mogelijk contacts op facebook.
:') helemaal niet. Ik vind het 2 dagen leuk en aardig als iemand me berichten stuurt (ik reageer er beleefd op) en daarna weet ik alweer genoeg en taai ik af.
Resistance is futile.
pi_90929622
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:51 schreef Seven. het volgende:

[..]

:') helemaal niet. Ik vind het 2 dagen leuk en aardig als iemand me berichten stuurt (ik reageer er beleefd op) en daarna weet ik alweer genoeg en taai ik af.
Zeg eens eerlijk... hoeveel facebook contacts heb je?
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:53:33 #13
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90929634
Zolang je niet daadwerkelijk met collega's de koffer in duikt is er ook niks aan de hand. Die gaan dan bij de koffieautomaat echt niet zeggen 'zag je Seven weer lachen? Wat een slet!'
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:54:00 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90929668
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:48 schreef jpg97 het volgende:
Als je zelf de scheidingslijn tussen flirten en meer niet kan aangeven voor jezelf dan zou ik helemaal stoppen met flirten als ik jou was.
Ja, maar dat is dus het probleem. Ik weet niet wanneer een ander mijn gedrag als flirterig opvat. In mijn optiek ben ik vooral goedlachs, vrolijk, behulpzaam en vriendelijk. Maar voor anderen ben ik blijkbaar 'beschikbaar'.

Het baart me zorgen voor de toekomst ook. Tegen de tijd dat ik 40 ben, is het gedaan met de sex-appeal en als je dan nog zo overkomt op mensen, dan word je als triest beschouwt.
Resistance is futile.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:54:41 #15
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_90929697
Hoe reageeer je op de chocolaatjes, berichtjes op Facebook, bezoekjes, bloemen en dergelijke?

Een grapje maken moet kunnen, glimlachen bij goeiedag zeker ook, daar is zeker niets mis mee.
Maar op die overduidelijk flirt-dingen als chocolaatjes enzo zou ik toch wel duidelijk proberen te maken dat je het niet ziet zitten. Dat is het moment om van je af te bijten, en dan is het ook duidelijk van: oké grapje is leuk, maar ik hoef verder niets te proberen.

Denk ik dan.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:55:18 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90929725
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef Molurus het volgende:

[..]

Zeg eens eerlijk... hoeveel facebook contacts heb je?
Tot een jaar geleden altijd tussen 200 en 300 omdat ik mensen waarmee ik niet echt contact meer heb er gewoon weer uitflikkerde. Binnenkort weer eens een ronde doen, zit nu op 404.
Resistance is futile.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:55:50 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_90929746
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, maar dat is dus het probleem. Ik weet niet wanneer een ander mijn gedrag als flirterig opvat. In mijn optiek ben ik vooral goedlachs, vrolijk, behulpzaam en vriendelijk. Maar voor anderen ben ik blijkbaar 'beschikbaar'.

Het baart me zorgen voor de toekomst ook. Tegen de tijd dat ik 40 ben, is het gedaan met de sex-appeal en als je dan nog zo overkomt op mensen, dan word je als triest beschouwt.
Of je bent tegen die tijd vanzelf van je probleem af door je hangtieten en je lachrimpels.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:56:00 #18
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90929752
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Seven. het volgende:
Ja, en dan word je gewoon weer die grappige 40-jarige vrouw, die in tegenstelling tot nu er helaas niet geil uitziet.

Kortom, niet zo zeuren. Denk eens aan al die dikke onzekere besjes die niet durven lachen, gewoon omdat ze zo balen dat ze een dikke kont hebben en ploftietjes. Zo'n vrouw waar niemand naar kijkt, waar niemand naar lacht en waar niemand ooit de koffer mee in wil duiken.

Is dat wat je wil? He? He?
pi_90929801
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Tot een jaar geleden altijd tussen 200 en 300 omdat ik mensen waarmee ik niet echt contact meer heb er gewoon weer uitflikkerde. Binnenkort weer eens een ronde doen, zit nu op 404.
I rest my case. Als je dat allemaal vrienden noemt en ze allemaal 1 keer per jaar ( :') ) ziet dan zit je agenda meer dan vol.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:57:45 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90929843
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:56 schreef Molurus het volgende:

[..]

I rest my case. Als je dat allemaal vrienden noemt en ze allemaal 1 keer per jaar ( :') ) ziet dan zit je agenda meer dan vol.
Alleen facebook noemt dat 'vrienden'. De rest van de wereld bedoelt gewoon 'contacten'.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:58:02 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90929859
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Jovatov het volgende:
Hoe reageeer je op de chocolaatjes, berichtjes op Facebook, bezoekjes, bloemen en dergelijke?

Vriendelijk. Hoewel één persoon te ver ging en die heb ik keihard op zijn plaats gezet.

quote:
Een grapje maken moet kunnen, glimlachen bij goeiedag zeker ook, daar is zeker niets mis mee.
Maar op die overduidelijk flirt-dingen als chocolaatjes enzo zou ik toch wel duidelijk proberen te maken dat je het niet ziet zitten. Dat is het moment om van je af te bijten, en dan is het ook duidelijk van: oké grapje is leuk, maar ik hoef verder niets te proberen.

Denk ik dan.
Ik bedank voor de chocola enzo inderdaad altijd vriendelijk. Meestal met een grapje over dat ze me over een jaar met een vorklift buiten moeten rijden. Dus ja, zeker niet afwijzend. Maar dat vind ik dan ook weer lastig. Er is één persoon, die overigens samenwoont met zijn vriendin, die me meerdere keren per week chocola geeft. Dus dat is nu zo'n gewoonte dat het ook weer moeilijk is om daar ineens afwijzend op te reageren.
Resistance is futile.
pi_90929919
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:57 schreef Silenus het volgende:

[..]

Alleen facebook noemt dat 'vrienden'. De rest van de wereld bedoelt gewoon 'contacten'.
Ik niet. :)
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:59:35 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_90929940
Neem je al die chocolade mee naar huis, of zet je het in de kantine neer? Als je het nou gewoon eens aanneemt en iedereen ervan mee laat snoepen.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:59:40 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90929948
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef Silenus het volgende:
Zolang je niet daadwerkelijk met collega's de koffer in duikt is er ook niks aan de hand. Die gaan dan bij de koffieautomaat echt niet zeggen 'zag je Seven weer lachen? Wat een slet!'
Hahahaha, thanks. Dit stelt me wel gerust. En met collega's de koffer induiken is zeker niet mijn ding. Ooit bij een bijbaantje wel eens gedaan hoor (callcenter :') ) maar dat soort dingen hou ik altijd heel bewust gescheiden.
Resistance is futile.
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:01:43 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90930024
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:56 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik heb 5 echte vrienden. Dan nog een stuk of 20-30 die onder goede kennis vallen en al de rest is kennis.
Resistance is futile.
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:02:21 #26
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90930048
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:59 schreef Lienekien het volgende:
Neem je al die chocolade mee naar huis, of zet je het in de kantine neer? Als je het nou gewoon eens aanneemt en iedereen ervan mee laat snoepen.
Dat vind ik een zeer sterk plan. Ik zet straks gelijk een grote snoeppot neer.
Resistance is futile.
pi_90930070
quote:
15s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb 5 echte vrienden. Dan nog een stuk of 20-30 die onder goede kennis vallen en al de rest is kennis.
Het zal wel aan mij liggen, maar het ontgaat mij echt wat de overige 150-300 'contacts' op je facebook doen.
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:03:21 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_90930092
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:02 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen, maar het ontgaat mij echt wat de overige 150-300 contacts op je facebook doen.
Wat heeft haar faceboek hier nou überhaupt mee te maken?
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:04:03 #29
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90930125
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hahahaha, thanks. Dit stelt me wel gerust. En met collega's de koffer induiken is zeker niet mijn ding. Ooit bij een bijbaantje wel eens gedaan hoor (callcenter :') ) maar dat soort dingen hou ik altijd heel bewust gescheiden.
Juist de leuke vrouwen die nooit iets met een man doen (denken ze dan) zijn de allerleukste catches ever. Daarom loopt ook iedereen als schoothondjes achter je aan, je bent (denk ik, als ik je OP goed interpreteer) een lekker wijf en daarnaast ook nog eens best sympathiek/grappig.

Kortom, de meest begeerde vrijgezel van het bedrijf. Oftewel, geniet er gewoon van, er is geen probleem.
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:04:47 #30
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90930164
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Echt inderdaad, heel Nederland heeft wel 100+ vrienden en nu is het ineens een probleem. :')
pi_90930186
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel wat zegt over hoe ze tegen zichzelf en de rest van de wereld aankijkt. Mensen met meer dan 100 contacts op facebook wekken bij mij de indruk dat ze dat vooral als egobooster gebruiken. Niemand onderhoudt echt contact met meer dan 100 mensen.
pi_90930243
Maar jij was toch ook wel een beetje van de vrouwen én mannen? Zeg tegen al die stoere truckers: "opdonderen met dat verkapte versieren gasten, ik ben lesbo dus in mijn kut alleen neppiemels" (Je mag hierbij een beetje overdrijven, ze hoeven niet te weten dat je ook niet vies bent van een man)

Bijkomend voordeel: de weinige vrouwen zullen je niet meer als een risico zien "want ze is toch pot, dus die pakt geen kerels uit het bedrijf"

Er zal misschien wel meer over je geroddeld worden, en af en toe een grote roze zuignapdildo op je bureau worden vastgeplakt, ipv de chocolade die je nu krijgt.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:09:04 #33
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90930398
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:05 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel wat zegt over hoe ze tegen zichzelf en de rest van de wereld aankijkt. Mensen met meer dan 100 contacts op facebook wekken bij mij de indruk dat ze dat vooral als egobooster gebruiken. Niemand onderhoudt echt contact met meer dan 100 mensen.
Alsof Facebook ook de enige officiële contactonderhoud-site ter wereld is en je het ook alleen voor díe doeleinden mag gebruiken. Zonder facebook waren er ook flirterige types, en zonder facebook kun je ook het contact met je beste vrienden onderhouden. Immers, je hebt hun telefoonnummer gewoon.

Dus lekker boeiend, de een heb je op vakantie ontmoet en woont in Rusland, die moet je er dan maar uitgooien omdat je 'm niet tweemaandelijks een mailtje stuurt hoe het met je gaat? :')
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:15:45 #34
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_90930710
Ik zie het probleem niet. Niet om grappig te proberen zijn, maar gewoonweg echt niet. Als ik een lelijke vrouw was zou ik je verachten met je luxeprobleem. Maar dat ben ik niet dus waarschijnlijk zou ik je in plaats daarvan chocolaatjes geven :Y)
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_90930746
ZKP??
- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
pi_90931007
Draag je je bloesjes met de knoopjes ver open?
Of draag je sowieso uitdagende kleding?
Plan je transport voor vrijgezelle vrachtwagenchauffeurs die wel zin hebben in een verzetje als ze lang van huis zijn geweest?
5 Ferrari's op videoband!
pi_90931037
Kan het niet zo zijn dat je gewoon enorm veel andacht krijgt van al die kerels omdat je een enorm lekker wijf bent (helaas, je hebt geen fobo :P ) waarvan ze weten dat je single bent? Wie zegt dat je onbewust flirt? Misschien doe je dat wel helemaal niet...
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:34:52 #38
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_90931590
Als je meerdere keren per week chocola krijgt van iemand, begint het wel tijd te worden om dat een keer te weigeren hoor. Nou ben ik op m'n werk altijd wat zakelijker dan mijn collega's (dus misschien ligt het aan mij), maar kom op, dat is toch gewoon vreemd?
pi_90931900
Of TS ziet er mager en ondervoed uit en men probeert haar chocolade te voeren zodat ze wat aankomt.
5 Ferrari's op videoband!
pi_90934150
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Of TS ziet er mager en ondervoed uit en men probeert haar chocolade te voeren zodat ze wat aankomt.
Dat kan natuurlijk ook })
pi_90934329
Je stelt dat mannen niets van je willen behalve met je neuken, maar zie je daar het verschil wel tussen? Iemand die iets met je wilt, wilt op den duur ook eens met je neuken...

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2011 15:39:16 ]
pi_90935126
Zou gewoon van alle aandacht genieten Seven. ^O^

Niet echt de tip die je wilt horen maar.. :@
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:55:12 #43
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90935166
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:06 schreef Gripper het volgende:
Maar jij was toch ook wel een beetje van de vrouwen én mannen? Zeg tegen al die stoere truckers: "opdonderen met dat verkapte versieren gasten, ik ben lesbo dus in mijn kut alleen neppiemels" (Je mag hierbij een beetje overdrijven, ze hoeven niet te weten dat je ook niet vies bent van een man)

Bijkomend voordeel: de weinige vrouwen zullen je niet meer als een risico zien "want ze is toch pot, dus die pakt geen kerels uit het bedrijf"

Er zal misschien wel meer over je geroddeld worden, en af en toe een grote roze zuignapdildo op je bureau worden vastgeplakt, ipv de chocolade die je nu krijgt.
Ik ben out op het werk, ben voorzitter van een holebi-vereniging. En een enkele opdringerige chauffeur denkt dat ik een jaloerse vriendin heb.

quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Draag je je bloesjes met de knoopjes ver open?
Of draag je sowieso uitdagende kleding?
Plan je transport voor vrijgezelle vrachtwagenchauffeurs die wel zin hebben in een verzetje als ze lang van huis zijn geweest?
Nooit blote kleding, al hou ik absoluut niet van wijde kleding dus in die zin steek ik mijn figuur niet onder stoelen of banken. Denk strakke coltruitjes met jeans of soms een legging met rokje erover. Verder draag ik geen make-up of zo. En het zijn inderdaad voornamelijk internationale chauffeurs tussen 30-45 jaar.

quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
Kan het niet zo zijn dat je gewoon enorm veel andacht krijgt van al die kerels omdat je een enorm lekker wijf bent (helaas, je hebt geen fobo :P ) waarvan ze weten dat je single bent? Wie zegt dat je onbewust flirt? Misschien doe je dat wel helemaal niet...
Nee, ik ben geen enorm lekker wijf. Ik heb kort haar zelfs. En mensen vatten mijn gedrag wel op als flirterij denk ik. Best lief dat men hier zegt dat ik dan gewoon waarschijnlijk leuk meisje ben maar dat wil er bij mij niet in.
Resistance is futile.
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:00:15 #44
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90935406
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Als je meerdere keren per week chocola krijgt van iemand, begint het wel tijd te worden om dat een keer te weigeren hoor. Nou ben ik op m'n werk altijd wat zakelijker dan mijn collega's (dus misschien ligt het aan mij), maar kom op, dat is toch gewoon vreemd?
Ik zal vanavond eens een peuk gaan roken met die persoon en het ter sprake brengen. En verder is de transportwereld een wereldje apart. Zeer informeel, er wordt makkelijk tegen elkaar geschreeuwd en er wordt veel met elkaar gelachen. Alles gaat er niet bepaald zakelijk aan toe. En dat bevalt mij prima verder, maar het is wel een voedingsbodem voor dit soort situaties.

quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik ben slank, maar zeker niet mager.

quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:38 schreef Aneurism het volgende:
Je stelt dat mannen niets van je willen behalve met je neuken, maar zie je daar het verschil wel tussen? Iemand die iets met je wilt, wilt op den duur ook eens met je neuken...
Ik ga er standaard vanuit dat mannen alleen willen neuken, maar dat is vooral gebaseerd op mijn eigen negatieve ervaringen. Wat betreft mannen val ik op klootzakken en die willen nooit een relatie, hoewel ik daar in het verleden wel eens op aangestuurd heb. Wat dat betreft speel ik tegenwoordig op safe.
Resistance is futile.
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:08:18 #45
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_90935807
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Da's dan misschien ook wel weer zo. Sowieso, chocolaatjes geven, komop man :')
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:09:26 #46
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90935867
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:55 schreef Seven. het volgende:
Ik heb kort haar zelfs.
Nu snap ik er ook niks meer van.
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:12:16 #47
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_90935995
Tjah, als je meent dat het je professionele ontwikkeling in de weg staat, dan zul je zelf aan de rem moeten trekken. Dus bij bepaalde mensen minder gezellig doen, presentjes weigeren, en in ieder geval nooit de illusie wekken dat je wilt handelen naar die presentjes/opmerkingen etc.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:16:15 #48
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90936204
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef AgLarrr het volgende:
Tjah, als je meent dat het je professionele ontwikkeling in de weg staat, dan zul je zelf aan de rem moeten trekken. Dus bij bepaalde mensen minder gezellig doen, presentjes weigeren, en in ieder geval nooit de illusie wekken dat je wilt handelen naar die presentjes/opmerkingen etc.
Het staat mijn professionele ontwikkeling niet in de weg. Ik wil gewoon een leuke gezellige baan waar ik fluitend naartoe ga. Die heb ik. Bovendien is dit erg specialistisch werk dus het inwerktraject is erg lang, nu een half jaar bezig en voor ik uitgeleerd ben, zijn we zeker 3 jaar verder. Mijn ambities liggen echter in het buitenland. Als ik dit zat ben en t.z.t geen vaste partner, dan ga ik nog eens emigreren dus in die zin heb ik hier niet veel te verliezen.
Resistance is futile.
pi_90936417
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ga er standaard vanuit dat mannen alleen willen neuken, maar dat is vooral gebaseerd op mijn eigen negatieve ervaringen. Wat betreft mannen val ik op klootzakken en die willen nooit een relatie, hoewel ik daar in het verleden wel eens op aangestuurd heb. Wat dat betreft speel ik tegenwoordig op safe.
En toch denk ik dat je daar dan zelf verantwoordelijk voor bent, waarschijnlijk val je enkel op het uiterlijk. De players. Tja, dan doe je jezelf het echt aan.

Het resultaat is dat wanneer jij een leuke man ontmoet die misschien qua uiterlijk een 7 is, maar qua karakter een 10 is.. Je deze net zo hard wegjaagt als een man die een 10 qua uiterlijk is maar een 2 qua karakter.

Toch zonde lijkt me, tenzij je je nooit over een uiterlijk van een 7 zou kunnen zetten (die mensen zijn er ook) en dan verdien je het gewoon om als wegwerk artikel gebruikt te worden gezien je zelf niet anders handelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2011 16:20:47 ]
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:29:24 #50
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90936882
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:20 schreef Aneurism het volgende:

[..]

En toch denk ik dat je daar dan zelf verantwoordelijk voor bent, waarschijnlijk val je enkel op het uiterlijk. De players. Tja, dan doe je jezelf het echt aan.

Absoluut niet. De mooiste jongens laat ik links liggen omdat ik denk dat ik die zelfs voor seks niet kan krijgen. :') . Klootzak zijn tov meisjes gaat echt niet hand in hand met een mooi uiterlijk.
quote:
Het resultaat is dat wanneer jij een leuke man ontmoet die misschien qua uiterlijk een 7 is, maar qua karakter een 10 is.. Je deze net zo hard wegjaagt als een man die een 10 qua uiterlijk is maar een 2 qua karakter.

Het resultaat is dat ik steevast mij inlaat met mannen die 'onbeschikbaar' zijn. Ik heb niet eens de hoop dat ze veranderen hoor, maar eerder om dan maar te genieten van het moment.

quote:
Toch zonde lijkt me, tenzij je je nooit over een uiterlijk van een 7 zou kunnen zetten (die mensen zijn er ook) en dan verdien je het gewoon om als wegwerk artikel gebruikt te worden gezien je zelf niet anders handelt.
Ja, want ik heb er in mijn jeugd doelbewust voor gekozen om vaak en hard afgewezen te worden, zodat ik dat later zou kunnen compenseren door op klootzakken te vallen. :') . Maar goed, je bewust zijn van je issues is nog heel wat anders dan er daadwerkelijk verandering aanbrengen. Dat speelt langzaam maar zeker een minder prominente rol en mijn oog gaat nu wel ook uit naar lieve mannen (maar eigenlijk vooral meer naar vrouwen).
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')