Dat dus. Klote ouders is mn telefoonnummer aan mn opa en oma gavenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je opa? Ik heb ook zo'n oma. Tenminste, als ze nog leeft, ik zou het niet weten.
Laten doen. En ik heb echt wel een hoge pijngrens. Ik zou het wel nog een keer doen op zich, maar ik kan me voorstellen dat het als man lastger/pijnlijker is zegmaar omdat het toch minder makkelijk oppervlak is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij het zelf gedaan of laten doen?
Nee dank jequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou zeggen, klik op die link van puppy gozer
quote:
probeer je gevoel er buiten te houden...quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was dinsdag. En m'n opa en oma hebben me nog nooit wat gegeven of uberhaubt interesse in me getoond
Ik slaap niet voldoende begrijp ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet, ik word slapend rijk dus waarom zou ik klagen?
Dat dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:50 schreef dawg het volgende:
ik heb een hele hoge pijngrens, maar ik zie niet in waarom ik me zou willen laten waxen hoor
omdat het kan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet, ik word slapend rijk dus waarom zou ik klagen?
Nouja, mn ballen blijf ik wel scherenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laten doen. En ik heb echt wel een hoge pijngrens. Ik zou het wel nog een keer doen op zich, maar ik kan me voorstellen dat het als man lastger/pijnlijker is zegmaar omdat het toch minder makkelijk oppervlak is.
voor de pedopriester die jou nu steeds over het hoofd zietquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:50 schreef dawg het volgende:
ik heb een hele hoge pijngrens, maar ik zie niet in waarom ik me zou willen laten waxen hoor
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
voor de pedopriester die jou nu steeds over het hoofd ziet
Je ballen epileren?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, mn ballen blijf ik wel scherenmaar ik heb t ook wel eens geprobeerd te epileren, daar wordt je ook écht niet vrolijk van
Ben jij gewoon een relkloon of wat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:51 schreef PeuRac het volgende:
maar ik heb t ook wel eens geprobeerd te epileren, daar wordt je ook écht niet vrolijk van
Arme priesterquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
voor de pedopriester die jou nu steeds over het hoofd ziet
gister toevallig die film gezien?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:52 schreef Ripley het volgende:
Je opa en oma heb je verder niks misdaan toch p? Ik snap niet zo goed dat je er zo hysterisch over doet dan. Hebben ze het geld verdiend met mensenhandel of zo?
Dat is gewoon automutileren!quote:
quote:
Met mijn postaantal?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ben jij gewoon een relkloon of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |