Vrij vandaagquote:
Dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vervloekte levendige fantasie van me...
Da's een beetje laat, maar bedanktquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb wel een Relatie Counseler & Coach in de aanbieding en als dat niet werkt ook een Echtscheidings Advocaat
kut....quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vervloekte levendige fantasie van me...
da's toevallig, ik ook!quote:
Hoe zit het eigenlijk met jouw rollade MI?quote:
the Fist of the North Starquote:
Zijn dat schoenen uit Tekken?quote:
waaaaaaaaaahhhh!!!!! noes! you evil woman bitch!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jouw rollade MI?
Met mijn vetjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jouw rollade MI?
And fucking proud of itquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waaaaaaaaaahhhh!!!!! noes! you evil woman bitch!![]()
Dat zijn zulkequote:
Hij heeft hem alweerquote:
Uhuh tegen ons 2en kan hij niet op he.quote:
Niemandquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh tegen ons 2en kan hij niet op he.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh tegen ons 2en kan hij niet op he.
quote:
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon dat we gaan worstelen met je, daar trappen wij niet in!
Volhoudertjequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
Zo. Gesolliciteerd op die functie die ik waarschijnlijk toch niet krijg, maar dat is dan niet omdat ik het niet geprobeerd heb.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
Zo. Gesolliciteerd op die functie die ik waarschijnlijk toch niet krijg, maar dat is dan niet omdat ik het niet geprobeerd heb.
Ervaren hand-chirurg gezocht?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
Biertje doen zo? Tis hier 20 graden vandaagquote:
Frisjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Biertje doen zo? Tis hier 20 graden vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |