die willen ze best weleens laten schieten als blijkt dat je zeer veel werkervaring hebtquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Afgeronde HBO-opleidingen ( kom op zeg.)
Dat is t voordeel van een katquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben door m'n servies heen, tijd om af te wassen?
Ja ze zullen je ws even 'in het echt' willen zien dan ofzo..quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Afgeronde HBO-opleidingen ( kom op zeg.)
Dingen als dat je een facilitaire opleiding als achtergrond hebt en kennis van bedrijfsprocessen.
Dat laatste heb ik wel, maar dat heeft niet met secretaressewerk te maken.
En het zoveelste uitzendbureau wat mijn cv ziet en me op orienterend gesprek wil hebben. Ik ben al zo vaak voor jan lul naar die bureaus geweest, maar het zal wel niet kunnen om te zeggen "ik kom wel langs als je ECHT iets concreets hebt".
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk vergezeld van vuurspuwende ogen die zeggen "ZEG VERDOMME WAT VAKER DAT JE ME LEUK VINDT!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk vergezeld van vuurspuwende ogen die zeggen "ZEG VERDOMME WAT VAKER DAT JE ME LEUK VINDT!
Dat doe ik uiteraard ook. Maar het is belachelijk dat het gevraagd wordt. Ik WEET namelijk dat ik dat makkelijk zou kunnen, ik heb nl HBO-niveau. Maar ik vind het gewoon idioot voor een kutbaantje als tikteef.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
die willen ze best weleens laten schieten als blijkt dat je zeer veel werkervaring hebt
gewoon op reageren.
Geef je dat aan in een brief?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doe ik uiteraard ook. Maar het is belachelijk dat het gevraagd wordt. Ik WEET namelijk dat ik dat makkelijk zou kunnen, ik heb nl HBO-niveau. Maar ik vind het gewoon idioot voor een kutbaantje als tikteef.
Niet in die bewoordingen. Maar ik laat in de brief duidelijk blijken waar mijn kracht ligt, mijn werkervaring, en waarom IK denk dat ik perfect voor de functie ben, ondanks dat de omschrijving niet 1 op 1 past.quote:
Sollicitatie van/op het een of ander?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet in die bewoordingen. Maar ik laat in de brief duidelijk blijken waar mijn kracht ligt, mijn werkervaring, en waarom IK denk dat ik perfect voor de functie ben, ondanks dat de omschrijving niet 1 op 1 past.
Zonder op te scheppen, ik ben communicatief sterk en als ik eenmaal op gesprek mag komen, dan komt het meestal wel goed.
Dan toch liever schoenen, als je toch aan het uitdelen bentquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:01 schreef rival het volgende:
Trouwens Dames, als jullie een schaamlipcorrectie willen.... ik kan 50% korting voor je regelen
WTF, net al alleenstaande papa's daten...... ze geven mij de verkeerde banners
Past geweldig bij jequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:01 schreef rival het volgende:
Trouwens Dames, als jullie een schaamlipcorrectie willen.... ik kan 50% korting voor je regelen
WTF, net al alleenstaande papa's daten...... ze geven mij de verkeerde banners
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sollicitatie van/op het een of ander?
ja maar daar hebben wij toch niks aan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan toch liever schoenen, als je toch aan het uitdelen bent
Gemaakt van echt schaamlip-leer en voorzien van olijk en warm schaamhaar. Een soort Uggs!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja is goed. wil je ze zelf uitzoeken? want dan spreken we af bij de schoenenreusquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
B!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja maar daar hebben wij toch niks aan?![]()
ow wacht![]()
ik heb wel een Relatie Counseler & Coach in de aanbieding en als dat niet werkt ook een Echtscheidings Advocaatquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
ja is goed. wil je ze zelf uitzoeken? want dan spreken we af bij de schoenenreus
Geen idee. Ik val ergens midden in. Je lijkt me nogal woest!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gemaakt van echt schaamlip-leer en voorzien van olijk en warm schaamhaar. Een soort Uggs!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |