Als ik overall een goed gevoel heb, dan heb ik dat idd altijd wel. Die bevestiging heb ik ook wel nodig, maar dat is ook niks ergs vind ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:37 schreef Ripley het volgende:
Ik ben wel jaloers, maar heb het nu wel goed in bedwang. Brox'ex komt bijvoorbeeld regelmatig naar amsterdam en daar heb ik geen moeite mee en hoef er ook niet bij te zijn en zo. Maar dat komt ook doordat hij me veel bevestiging geeft dmv smsjes en zo. Want zo'n wijf ben ik helaas wel
Dat is met alles eigenlijk, meestal gaan 2 extremen gewoon niet goed samenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
Kortom, het moet gewoon een beetje in balans zijn.
Want helemaal geen jaloezie is ook niet goed nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
Kortom, het moet gewoon een beetje in balans zijn.
Nee, als het je allemaal niet boeit zit er ook iets niet goed...quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Want helemaal geen jaloezie is ook niet goed nee.
En goedemiddag.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:37 schreef Ripley het volgende:
Ik ben wel jaloers, maar heb het nu wel goed in bedwang. Brox'ex komt bijvoorbeeld regelmatig naar amsterdam en daar heb ik geen moeite mee en hoef er ook niet bij te zijn en zo. Maar dat komt ook doordat hij me veel bevestiging geeft dmv smsjes en zo. Want zo'n wijf ben ik helaas wel
als je die bevestiging niet krijgt van hem. ga je er dan om vragen? en hoe?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik overall een goed gevoel heb, dan heb ik dat idd altijd wel. Die bevestiging heb ik ook wel nodig, maar dat is ook niks ergs vind ik.
Het begon ooit zo:quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel normaal. Als iemand op zo'n eiland zit is het juist handig om op vaste tijden te bellen lijkt me, dan weet je beiden dat je elkaar dan kan spreken. Dan ag je toch een uurtje later naar je visite?
Maar dat kan je dus op een normale manier laten blijken, zodat de ander denkt... goh ze is toch wel gek op me hequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Want helemaal geen jaloezie is ook niet goed nee.
"Nou, op zich mag je soms wel even hardop zeggen dat je me zo leuk vind, want ik kan het niet ruiken".quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
als je die bevestiging niet krijgt van hem. ga je er dan om vragen? en hoe?
Nu vind je em weer leuk?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het begon ooit zo:
-verhaal-
Dat heeft maanden geduurd voor hij door had dat ik daar helemaal schijtziek van werd.
Het feit dat hij 2 weken op een eiland zit wil echt niet zeggen dat hij dagelijks naar huis hoeft te bellen.
Nu zijn we uit elkaar en spreken we elkaar misschien 3 keer in die 2 weken. IDEAAL!!!
Als ie thuis komt hebben we elkaar nog iets te vertellen. 2 Jaar lang heb ik hierom gesmeekt. Ik moest hem gewoon dumpen om het voor elkaar te krijgen
Nee.quote:
jou "kennende" zeg dat je dat wel met iets van humor in je stem en niet met een nare ondertoon toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Nou, op zich mag je soms wel even hardop zeggen dat je me zo leuk vind, want ik kan het niet ruiken".
Ofzo.
Dat hangt ervanaf. Of ik het zeg na een maand of na een week.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
jou "kennende" zeg dat je dat wel met iets van humor in je stem en niet met een nare ondertoon toch?
nee joh, ff aflikken en je kunt weerquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben door m'n servies heen, tijd om af te wassen?
Leven van plastic borden en bestekquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben door m'n servies heen, tijd om af te wassen?
Ik vertel gewoon van tevoren dat het belangrijk voor me is en dat het heel erg helpt bij me en als iemand me leuk vindt houdt ie er rekening meequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
als je die bevestiging niet krijgt van hem. ga je er dan om vragen? en hoe?
Afgeronde HBO-opleidingen ( kom op zeg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Wat vragen ze dan wat jij niet hebt kluts?
duidelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf. Of ik het zeg na een maand of na een week.
Dit soort dingen kan ik waarderen. gewoon rustig vertellen hoe en waaromquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vertel gewoon van tevoren dat het belangrijk voor me is en dat het heel erg helpt bij me en als iemand me leuk vindt houdt ie er rekening mee
Die gaat waarschijnlijk vergezeld van vuurspuwende ogen die zeggen "ZEG VERDOMME WAT VAKER DAT JE ME LEUK VINDT!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
duidelijk
die na een week is nog aandoenlijk, die ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |