Nee echt he, ik kon mijn ex echt met geen stok wegkrijgen, terwijl ik hem zulke avondjes juist zo gunde.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Soms is het gewoon lekker om een avond alleen thuis te zijn ofzo?
Heb idd ook vrienden gehad die dan de hele tijd gebeld/gesmst werden, uiteindelijk toch op tijd naar huis, en ohwee als moeder de vrouw erachter komt dat je meer dan 2 biertjes ophebt.
Sommige hebben dus echt geen eigen leventje. als vriendje er niet is zitten ze dus gewoon thuis op de bank... niks te doen... ja dan duurt een avond lang en ga je hem op een gegeven moment lastig vallenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zouden ze bang zijn dat hun vent lol heeft zonder hen?
Het hele principe niet!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Welk deel van "open nieuw deel" snap je niet?
Ik ook niet. Wees blij, kun je gezellig een avondje met je bitches plannen om over vibrators te praten en ongesteldheid enzo.quote:
Hij wilde hem van de wiki halen zodat de meet er weer in staat. Lief tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Welk deel van "open nieuw deel" snap je niet?
Dat doen wij gewoon waar de kerels bij zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wees blij, kun je gezellig een avondje met je bitches plannen om over vibrators te praten en ongesteldheid enzo.
Niks liefs aan, nu sta ik er niet meer inquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wilde hem van de wiki halen zodat de meet er weer in staat. Lief toch
Als ik R. eindelijk naar zn vrienden toe had ging hij mij de hele avond smsenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige hebben dus echt geen eigen leventje. als vriendje er niet is zitten ze dus gewoon thuis op de bank... niks te doen... ja dan duurt een avond lang en ga je hem op een gegeven moment lastig vallen
Maar we hebben jou al in onze harten geslotenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niks liefs aan, nu sta ik er niet meer in
Heb jij er voldoende aan dat je weet dat iemand je leuk vindt? of wil je dat hij het ook af en toe uit. Je iets geeft, het tegen je zegt, etc.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar we hebben jou al in onze harten gesloten![]()
Dat is voldoende toch?
Ik vind dat eigenlijk wel normaal. Als iemand op zo'n eiland zit is het juist handig om op vaste tijden te bellen lijkt me, dan weet je beiden dat je elkaar dan kan spreken. Dan ag je toch een uurtje later naar je visite?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn ex belde altijd op vaste tijden vanaf het eiland (dat is al heel storend) als ik dan ergens op visite was en dat zei dan begon hij gewoon aan het gebruikelijke gesprek.
Vooral veel vragen hoe mijn dag was. Verwachtte dan dat ik een uur met hem ging zitten bellen. Als ik dan zei dat ik ergens op visite was ofzo dan was hij meteen beledigd/teleurgesteld.
Gevolg: hups die om de lieve vrede te bewaren na verloop van tijd maar ging zorgen dat ze op die vaste tijden thuis was.
Ah, ik snap weer waarom ik liever met mannen omga.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wees blij, kun je gezellig een avondje met je bitches plannen om over vibrators te praten en ongesteldheid enzo.
Het is in elk geval geen controle telefoontjequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel normaal. Als iemand op zo'n eiland zit is het juist handig om op vaste tijden te bellen lijkt me, dan weet je beiden dat je elkaar dan kan spreken. Dan ag je toch een uurtje later naar je visite?
En als mijn kerel op zo'n eiland zat zou ik het zelf ook wel fijn vinden om een uurtje te bellen eigenlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is in elk geval geen controle telefoontje
Dan bel je op verschillende tijden om te kijken waar de ander is lijkt me.
Mja ik ook welquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als mijn kerel op zo'n eiland zat zou ik het zelf ook wel fijn vinden om een uurtje te bellen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |