abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 13:20:18 #1
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90928186

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Het snelste topic van FOK! *)

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, net als de R&P SC.
• Dit is geen datingtopic, dus gedraag je.

Zaterdag 22-1 Post-Sint-Post-Kerst-Singles-Meet in Utrecht, Stairway, vanaf 19:00!

Wil je op de lijst? Voeg jezelf hier toe: Singles-wiki. Klik daarna hier om het plaatje te vernieuwen. Lukt dit niet? PM stbabylon!

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:21:08 #2
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90928222
Maar mannen zijn dus net zo erg als vrouwen hoor.
Het is echt niet alleen een vrouwending om constant achter je vent aan te bellen enz.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90928231
Welk deel van "open nieuw deel" snap je niet? :P
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 januari 2011 @ 13:21:40 #4
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90928245
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan je ze ook vrouwen noemen?
Kunnen...ja. willen....nee. Bitches.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:21:51 #5
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_90928252
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet. Soms is het gewoon lekker om een avond alleen thuis te zijn ofzo?
Heb idd ook vrienden gehad die dan de hele tijd gebeld/gesmst werden, uiteindelijk toch op tijd naar huis, en ohwee als moeder de vrouw erachter komt dat je meer dan 2 biertjes ophebt. :')
Nee echt he, ik kon mijn ex echt met geen stok wegkrijgen, terwijl ik hem zulke avondjes juist zo gunde.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_90928285
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Zouden ze bang zijn dat hun vent lol heeft zonder hen?
Sommige hebben dus echt geen eigen leventje. als vriendje er niet is zitten ze dus gewoon thuis op de bank... niks te doen... ja dan duurt een avond lang en ga je hem op een gegeven moment lastig vallen :')
  † In Memoriam † donderdag 6 januari 2011 @ 13:22:41 #7
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90928287
quote:
17s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het hele principe niet! :P
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 januari 2011 @ 13:22:42 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90928288
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
ik snap het ook niet.
Ik ook niet. Wees blij, kun je gezellig een avondje met je bitches plannen om over vibrators te praten en ongesteldheid enzo.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:23:44 #9
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_90928322
O+ En het is ook gewoon schattig als er een aangeschoten man binnen komt zwalken midden in de nacht :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:23:55 #10
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90928331
quote:
17s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hij wilde hem van de wiki halen zodat de meet er weer in staat. Lief toch :D
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90928333
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ook niet. Wees blij, kun je gezellig een avondje met je bitches plannen om over vibrators te praten en ongesteldheid enzo.
Dat doen wij gewoon waar de kerels bij zijn.
Tap tap tap
pi_90928347
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Hij wilde hem van de wiki halen zodat de meet er weer in staat. Lief toch :D
Niks liefs aan, nu sta ik er niet meer in ;(
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:24:54 #13
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90928367
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:22 schreef rival het volgende:

[..]

Sommige hebben dus echt geen eigen leventje. als vriendje er niet is zitten ze dus gewoon thuis op de bank... niks te doen... ja dan duurt een avond lang en ga je hem op een gegeven moment lastig vallen :')
Als ik R. eindelijk naar zn vrienden toe had ging hij mij de hele avond smsen :')

Meestal stuurde ik dan na smsje 3 ofzo terug: ik kijk film, ga dronken worden jij!
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:25:32 #14
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90928388
quote:
17s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Niks liefs aan, nu sta ik er niet meer in ;(
Maar we hebben jou al in onze harten gesloten O+
Dat is voldoende toch?
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90928449
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Maar we hebben jou al in onze harten gesloten O+
Dat is voldoende toch?
Heb jij er voldoende aan dat je weet dat iemand je leuk vindt? of wil je dat hij het ook af en toe uit. Je iets geeft, het tegen je zegt, etc. :P
pi_90928453
Vriendin had me een keer gekoppeld aan een gozer, die liep echt de hele tijd te sms'en. Ik sms: ik ga de stad in, shoppen, en dan naar de bios, dus ik antwoord niet denk ik.
Kijk ik later een keer: meerdere sms'jes, wat ik had gekocht, met wie ik was, of het leuk was, welke film, waarom ik niet antwoordde.
Echt, kom op.
Doeiiii :W
Tap tap tap
pi_90928473
Mijn man is een workaholic en is vaak zo druk met zijn werk dat hij niet eens puf heeft om er op uit te gaan. Hij gaat in de weekenden weg. Motor rijden. Of een weekendje weg met zijn motorvrienden. Soms zelfs 2 weken op vakantie. Een avondje uit eten met de meiden van zijn opleiding. Moettie allemaal lekker doen. Heb ik zeker geen moeite mee. En als ik weg wil kan ik ook. Geen probleem. En moet hij (en ik) straks ook zeker niet opgeven.

Op dit moment vind ik het net allemaal ff moeilijker als hij weg gaat, maar dat begrijpt hij ook. Het is niet zo zeer dat HIJ er niet is, maar meer het idee van het alleen zijn. Als er dan iets gebeurt (wat me al te vaak is gebeurt) is er niemand om me heen. Dus als mijn ouders langs komen en hij wil gaan geen probleem. Maar liever heb ik hem thuis. :) Straks als de kleine er is, zal dat weer over zijn aangezien ik dan te druk ben met druk maken over zulke dingen ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_90928570
nu ik de verhalen over jullie exen lees ga ik de mijne missen :')
pi_90928586
quote:
13s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn ex belde altijd op vaste tijden vanaf het eiland (dat is al heel storend) als ik dan ergens op visite was en dat zei dan begon hij gewoon aan het gebruikelijke gesprek.
Vooral veel vragen hoe mijn dag was. Verwachtte dan dat ik een uur met hem ging zitten bellen. Als ik dan zei dat ik ergens op visite was ofzo dan was hij meteen beledigd/teleurgesteld.

Gevolg: hups die om de lieve vrede te bewaren na verloop van tijd maar ging zorgen dat ze op die vaste tijden thuis was.
Ik vind dat eigenlijk wel normaal. Als iemand op zo'n eiland zit is het juist handig om op vaste tijden te bellen lijkt me, dan weet je beiden dat je elkaar dan kan spreken. Dan ag je toch een uurtje later naar je visite?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_90928595
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ah, ik snap weer waarom ik liever met mannen omga. :')
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_90928647
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:30 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk wel normaal. Als iemand op zo'n eiland zit is het juist handig om op vaste tijden te bellen lijkt me, dan weet je beiden dat je elkaar dan kan spreken. Dan ag je toch een uurtje later naar je visite?
Het is in elk geval geen controle telefoontje :)
Dan bel je op verschillende tijden om te kijken waar de ander is lijkt me.
pi_90928726
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:31 schreef Tally het volgende:

[..]

Het is in elk geval geen controle telefoontje :)
Dan bel je op verschillende tijden om te kijken waar de ander is lijkt me.
En als mijn kerel op zo'n eiland zat zou ik het zelf ook wel fijn vinden om een uurtje te bellen eigenlijk :D
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_90928752
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:33 schreef Ripley het volgende:

[..]

En als mijn kerel op zo'n eiland zat zou ik het zelf ook wel fijn vinden om een uurtje te bellen eigenlijk :D
Mja ik ook wel :)
pi_90928811
Ik was vroeger dus zo'n wijf. Mijn ex en ik hadden een gemeenschappelijke vriendin.
Hij ging daar wel eens heen om een biertje te doen, en soms had ik geen zin en bleef ik thuis. Dat vond ik dan wel lekker.

Tot een uur of half 12. Dan verwachtte ik wel dat hij thuis zou komen, en als hij dan niet kwam, dan ging ik denken. "Als we samen naar haar toegaan wil hij altijd eerder weg" "wil hij soms niet thuiskomen" "Waaaaaaat ? Ze liggen elkaar vast te batsen, dat kan niet anders.

Tegen de tijd dat hij nietsvermoedend om half 2 thuis was, had ik mezelf al zo op lopen vreten over die gedachtes, dat hij de wind van voren kreeg natuurlijk.

Toen zag ik een keer dit:

Wat een eye-opener was dat zeg. :')

En tegenwoordig durf ik wel te zeggen dat ik bijna niet jaloers ben, heel makkelijk juist denk ik.
Je hebt er vooral jezelf mee als je zo doet.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_90928907
goedendag :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')