Nee in Rusland gebeurt gewoon nooit iets... :pquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
Rusland geeft zeker geen informatie door?
Dat viel me ook al op ja.. erg rustig daarquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
Rusland geeft zeker geen informatie door?
Ik denk dat die gewoon actief zijn. Als ze uitbarsten dan zal er een rood tekentje denk ik komen, Verder ben ik benieuwd wie nou allemaal deze informatie geeft. Want het is een hongaarse site maar die zullen dan toch ook connecties hebben met journalisten weredwijd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:52 schreef zenkelly het volgende:
Betekent "vulcanos ongoing"dat er vulkanen op de nominatie staan om uit te barsten?
Coole site! Thnx!
En waarschijnlijk allerlei meet stations.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik denk dat die gewoon actief zijn. Als ze uitbarsten dan zal er een rood tekentje denk ik komen, Verder ben ik benieuwd wie nou allemaal deze informatie geeft. Want het is een hongaarse site maar die zullen dan toch ook connecties hebben met journalisten weredwijd.
Die klikte ik daarstraks nog aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:40 schreef Frutsel het volgende:
Cool![]()
Ik mis de Etna op de site![]()
dies sinds gister ook weer aktief
ow ik keek onderin de lijstquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die klikte ik daarstraks nog aanStaan alleen hier en daar wat icoontjes over elkaar waardoor je ze niet altijd goed kunt aanklikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |