Het zal óf zijn. Dus 2 smsjes = 1 belminuut. Als je dan ook nog verdubbelaar hebt aangezet, heb je maar 225 minuten of smsjes, alles daarboven betaal je.quote:450 smsjes + 225 belminuten
Dit is ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Het zal óf zijn. Dus 2 smsjes = 1 belminuut. Als je dan ook nog verdubbelaar hebt aangezet, heb je maar 225 minuten of smsjes, alles daarboven betaal je.
Plus de 30 euro en je zit inderdaad gecombineerd rond de 3 tientjes extra...quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:33 schreef blup het volgende:
255 smsjes over je bundel zou 42 euro kosten.
59 minuten over je bundel zou je 19 euro kosten.
Mijn gehoor is nog redelijk goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
Het is al 100 jaar of minuten of sms... Dus ik denk dat je graag hebt willen horen dat je en minuten en sms zou hebben...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Meer dan 200 SMS'jes? In een maand tijd?
Mijn vingers doen al pijn bij de gedachte. Plus dat ik waarschijnlijk een bezoek aan de opticiën zou moeten brengen door het turen naar dat kleine schermpje.
Haha, volgens mij val ik in het niets bij de huidige jeugd met Blackberry's op zakquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Meer dan 200 SMS'jes? In een maand tijd?
Mijn vingers doen al pijn bij de gedachte. Plus dat ik waarschijnlijk een bezoek aan de opticiën zou moeten brengen door het turen naar dat kleine schermpje.
Dan moeten je vrienden ook wel whatsapp hebben hequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:34 schreef Sattyagraha het volgende:
Wat voor telefoon heb je?
Probeer whatsap te downloaden. Is gratis. kun je gratis al je vrienden teksten. (net als ping)
hehe inderdaad, of een blackberry of iphone, maar dat valt te regelen. Daarbij heb ik maar een stuk of 6 mensen die ik echt vaak text. De rest stuur ik enkel gelegenheid smsjes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef aardappel het volgende:
[..]
Dan moeten je vrienden ook wel whatsapp hebben he
Nou laat ik het zo zeggen, toen ik studeerde werkte ik 4 jaar in een telecomwinkel en mensen horen wat ze willen horen. Daarnaast staat het ook overal aangegeven. Als ik voor iedere keer dat iemand met dit probleem bij me was gekomen een ¤ had gekregen dan had ik nu toch een leuke vakantie kunnen hebben...quote:
want jouw rekening is een stuk hoger ? Ik vind zestig euro tegenwoordig toch al heel wat .quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |