Dat zeg ik; als er bijgevuld is, das meestal 's morgensquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:56 schreef heaven7 het volgende:
Ja maar de codes voor korting werken niet meer!En het jurkje staat er niet meer op
Het is bijna allemaal kinderkledingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:38 schreef Sabinee het volgende:
Jeumig wat gaan jullie snel![]()
Foto's, Marrije?
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:13 schreef Marrije het volgende:
Bestelling is binnen![]()
![]()
Het stond voor de deur (in het trappenhuis) toen ik thuis kwam![]()
En ik hou bijna alles van de 18 stuks, maar 2 dingen gaan retour
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:00 schreef Sabinee het volgende:
Ooo heb je een eigen foto van die bloemetjesjurk?Die vind ik zo tof maar ik kan me er zo weinig bij voorstellen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De stof is wel een beetje kreukstof, hoe noemen ze dat, crêpe ofzo?
Niicequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:59 schreef Marrije het volgende:
Ja, super! Vorige keer had ik shirts maat 98/104 besteld voor mn jongens, echt veeeeel te groot, iets van 6 cm te lang bij de armen (handen niet meer te zien) en maat 86/92 valt dus net over de pols. Nu maar hopen dat het niet krimpt in de was. En ook 2 shirts die eigenlijk iets te kort zijn bij de mouw maar die zijn tijdloos en waren maar a 1,95 dus die bewaar ik wel gewoon voor mn 3e zoonDus het is dat ik 3 keer kans heb met 3 jongens anders was er meer terug gegaan
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niice![]()
Zo, heb je 3 jongens? Heftig
Ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef Mixende_match het volgende:
zeg. leveren ze ook op zaterdag?
@Heroinjunk, wat een heerlijke truien
die lijken me ook zo lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vandaag in de winkel gescoord.Ik houd van wijd.
En ze staan tof op mijn groene broek
die heb ik! had hem nog voor een tientje gekocht, vond dat al vrij goedkoop! en ik leef er zo'n beetje in! héérlijk dingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die witte met blauwe bloemen voor 5,95 uit de sales.
Deze dus: [ afbeelding ]
Dat verwacht ik ook te gaan doen, ik zal hem meer als huisbroek gebruiken ipv pyjama. Vandaar dat ik er wel 2 wilquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef bettywhite het volgende:
[..]
die heb ik! had hem nog voor een tientje gekocht, vond dat al vrij goedkoop! en ik leef er zo'n beetje in! héérlijk ding![]()
Dies mooiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:56 schreef DeLuna het volgende:
Pffff, ik snap er echt niks van. Ik wil deze broek bestellen, maar in het eerste scherm zegt hij dat hij nog op voorraad is, en daarna is hij uitverkocht.![]()
[ afbeelding ]
Jaa, zijn gaaf he. Ik probeer die witte nog steeds te scoren maar hij is elke keer net uitverkocht 's ochtendsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, daarom was ik ook in de winkel gaan kijken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa, zijn gaaf he. Ik probeer die witte nog steeds te scoren maar hij is elke keer net uitverkocht 's ochtends
Slim.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, daarom was ik ook in de winkel gaan kijken.
Schijnt die witte door?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me niet, dat ding is die 40 euro echt nooit waard geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:21 schreef Nora.. het volgende:
En wat denken jullie, zou het een foutje zijn dat deze nu voor 9.95 staat?
[ afbeelding ]
die wou ik dus ook! ik denk 9.95, hoppa hij zat al in mijn winkelwagentje haha.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:21 schreef Nora.. het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb geen dikke tieten, wel een dikke pens. Zou die ook een beetje wegvallen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je ziet er mijn dikke tieten wel in, maar de rest niet.
ik vraag me altijd af hoe je zoiets in godsnaam draagt als je er bijvoorbeeld een jas overheen wil aantrekken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:21 schreef Nora.. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb geen dikke tieten, wel een dikke pens. Zou die ook een beetje wegvallen?ik zie die truien trouwens nooit online, en in de winkel kan ik nooit wat vinden
Dit dus:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:10 schreef karoltje het volgende:
Oeioei wat hebben ze leuke dingen zeg! Hoe maak je zo'n overzichtje van wat je hebt besteld?
En ik heb 1 blazer die pas 24-28 januari komt, de rest 17-21, maar nu kan ik alleen ik bij de leveringsdatum alleen voor 24-28 kiezen, kan ik dat nog op de een of andere manier veranderen zodat ik de rest toch eerder krijg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |