Ik heb doordat geintje mezelf overbodenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef wc-eend het volgende:
Zo te zien telt hij alles op wat je geboden hebt en daarom heb je meer besteed dan je hebt. Ik ga even een devver zoeken die kan kijken naar punten die niet terugkomen..
Afgelopen zondagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef Simsfan88 het volgende:
Heuj, is de Sims 3 voor de X360 later toegevoegd ofzo? Had die nog niet gezien
Nope.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Misan het volgende:
Is het mogelijk om in te zien op welke artikelen je allemaal geboden hebt in het verleden?
Op safe spelen wat wat wii spellen pakkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Catch_me het volgende:
Oeeeh jongens zal ik toch voor de 3DS gaan of safe spelen en wat wii spellen pakken
Gewoon de 3DS proberen toch? Als je overboden wordt krijg je je punten gewoon terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Catch_me het volgende:
Oeeeh jongens zal ik toch voor de 3DS gaan of safe spelen en wat wii spellen pakken
Je kan hem wel van mij lenen hoor lieverdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:29 schreef SpankmasterC het volgende:
iemand heeft mn Assassin's Creed: Brotherhood overboden...
Dank je poepie!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kan hem wel van mij lenen hoor lieverd
Ik heb niet veel punten maar eens kijken of er een game mee te scoren valt
In plaats van de mystery-prize is er dit jaar een big-prize, de 3DS. Er is volgens mij wel over een mystery-prize gesproken, op de IRC dacht ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef Rossdale het volgende:
Geen mystery-prize trouwens dit jaar?
Alrightquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:02 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
In plaats van de mystery-prize is er dit jaar een big-prize, de 3DS. Er is volgens mij wel over een mystery-prize gesproken, op de IRC dacht ik.
Daar kun je over twisten. Uwe is natuurlijk wel een eindbaas.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alright
De 3DS als mysteryprize was wel episch geweest natuurlijk, zeker nadat de afgelopen jaren de mystery prize wat minder spectaculair was(En ja een gesigneerd T-shirt door Uwe Boll is minder
)
Vergeet die James-Bond-stuurtje-sleutelhanger nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alright
De 3DS als mysteryprize was wel episch geweest natuurlijk, zeker nadat de afgelopen jaren de mystery prize wat minder spectaculair was(En ja een gesigneerd T-shirt door Uwe Boll is minder
)
Veilingen zijn bewust minimaal 8 dagen open om ook de mensen die toevallig in de veilingweek op vakantie zijn een kans te geven om nog iets met hun punten te doen. Dat veel mensen pas op het laatste moment gaan bieden is eigen keuze en hoort ook bij een veiling natuurlijk!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:18 schreef bigbass het volgende:
volgend jaar mogen de eerste veilingen wel eerder sluiten trouwens
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:18 schreef bigbass het volgende:
Wie heeft er 187 punten op een portal 2 shirt gezet?
http://games.fok.nl/prijsveiling/1327#item/67
beetje veel iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:18 schreef bigbass het volgende:
Wie heeft er 187 punten op een portal 2 shirt gezet?
http://games.fok.nl/prijsveiling/1327#item/67
Één van de twee rechtse. Ik heb zelf de meest rechtse liggen, maar het zou goed kunnen dat dit de andere is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:29 schreef Tain het volgende:
[..]
beetje veel idd
Welk shirt is het eigenlijk?
http://store.valvesoftware.com/index.php?t=1&g=9
Draag jij een portal 2 shirt? NERD!!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:35 schreef RitseB het volgende:
Ik heb net even mijn jas open gedaan en het is de meest rechtse.
Dat is op zich wel uniek, een compliment van iemand van insidegamerquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:38 schreef RitseB het volgende:
Ik kreeg wel mooi een compliment van een insidegamer redacteur die bij mij op de opleiding zit
Is die voor dames dan? Shit, wie kan mijn bod verwijderen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:36 schreef koei het volgende:
Maar het is idd de rechtse. Dat was die van mij die ik ingeleverd heb iig.
T-shirts zijn t-shirts, de meeste goodies zijn gewoon voor mannen met hoogstens een wat kleinere maat voor de damesquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:31 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Is die voor dames dan? Shit, wie kan mijn bod verwijderen?
Ja, ik heb hem speciaal vast uitgetest en erin geslapen om hem net dat beetje extra te geven! Die van Nebo staat ook in de veiling!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:31 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Is die voor dames dan? Shit, wie kan mijn bod verwijderen?
Ok, ik wil dat je dat nog een keer doet "vooral dat uittrekken" en het dan filmt, anders heb je geen bewijs dat je de waarheid spreektquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:38 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem speciaal vast uitgetest en erin geslapen om hem net dat beetje extra te geven! Die van Nebo staat ook in de veiling!
Ik ga ook pas bieden zodra ik dat filmpje heb gezien!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:22 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
Ok, ik wil dat je dat nog een keer doet "vooral dat uittrekken" en het dan filmt, anders heb je geen bewijs dat je de waarheid spreekt
Laten we er democratisch over stemmen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |