wie 't kleine niet eert ..quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:30 schreef JDx het volgende:
wel 1 cent vandaag, geen kliks, alleen door views. Joepie de poepie.
Maar hoe gaat dat dan verder?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:23 schreef Barlover het volgende:
Wow, het voelt echt goed als je eigenlijk per toeval een niche gevonden hebt met redelijk veel searches per maand, heel erg lage concurrentie en het is ook nog eens een onderwerp waar ik enorm in geinteresseerd ben! Gemiddelde CPC is ~1.60 volgens de keyword tool!
Het mooiste is nog dat ik meteen een sterke domeinnaam kon vinden, dus mijn dag is goed!
Dat is wel geluk hebben hoor, soms is het ook gewoon hard nadenken. Het allermooiste is als het een onderwerp is waar je interesse in hebt, dat maakt article writing een stuk makkelijker!quote:Niches kun je heel hard over nadenken, maar die komen meestal naar boven als je ligt te slapen en ineens een briljant idee krijgt
Damn ja, ik heb ook altijd in bed dikke ideeën, alleen smorgens denk ik dan vaak weer heel rationeel, ach wordt niks denk ik... en neem ik er de tijd niet meer voor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:03 schreef JortK het volgende:
Niches kun je heel hard over nadenken, maar die komen meestal naar boven als je ligt te slapen en ineens een briljant idee krijgt
Heb je al eens die 160x600 aan de linkerkant gezet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:29 schreef JDx het volgende:
Ja dat is weer die eeuwige discussie tussen een nette site en een site vol reclamemaar goed, er wordt nu gewoon te weinig geklikt. Ik ga eens kijken of ik dat netjes kan realiseren.
Jij gebruikt toch ook Wordpress? Dan kun je de plugin New Adman installeren kun je opgeven : boven, in of onder de post (je plakt de code er gewoon in) en je adsense verschijnt daard.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:29 schreef JDx het volgende:
Ja dat is weer die eeuwige discussie tussen een nette site en een site vol reclamemaar goed, er wordt nu gewoon te weinig geklikt. Ik ga eens kijken of ik dat netjes kan realiseren.
[niet dat ze er makkelijk achterkomen] maar verkopen van die bonnen is niet toegestaan plus ze worden ook gratis uitgedeeld/geruild (zoals het hoort) op Sitedeals.nlquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Boink het volgende:
Iemand nog interesse in 100 euro adwords tegoed? T.e.a.b.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |