abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:38:52 #251
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_92528310
Het is al een aantal keren eerder langs gekomen, maar het geldt nog steeds:

meten is weten.

;)
pi_92530668
wel 1 cent vandaag, geen kliks, alleen door views. Joepie de poepie.
pi_92576020
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 00:30 schreef JDx het volgende:
wel 1 cent vandaag, geen kliks, alleen door views. Joepie de poepie.
wie 't kleine niet eert .. ;)
pi_92576397
Ok ik ben er blij mee! :D

Nu ff kijken wat afgelopen dag bracht :P

2 kliks, 51 cent... woeii, nog blijer, kijken wat morgen brengt ;)
pi_92579815
Wow, het voelt echt goed als je eigenlijk per toeval een niche gevonden hebt met redelijk veel searches per maand, heel erg lage concurrentie en het is ook nog eens een onderwerp waar ik enorm in geinteresseerd ben! Gemiddelde CPC is ~1.60 volgens de keyword tool!

Het mooiste is nog dat ik meteen een sterke domeinnaam kon vinden, dus mijn dag is goed! :D
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:57:19 #256
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92582084
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:23 schreef Barlover het volgende:
Wow, het voelt echt goed als je eigenlijk per toeval een niche gevonden hebt met redelijk veel searches per maand, heel erg lage concurrentie en het is ook nog eens een onderwerp waar ik enorm in geinteresseerd ben! Gemiddelde CPC is ~1.60 volgens de keyword tool!

Het mooiste is nog dat ik meteen een sterke domeinnaam kon vinden, dus mijn dag is goed! :D
Maar hoe gaat dat dan verder?
Je hebt nu een goede niche gevonden noem maar wat : boten

Je koopt logischer wijs de naam : www.boten.nl (voorbeeld).
Maakt wat pagina's aan over onderwerp boten en zet er vervolgens Adsense bij?

Is het dan echt zo dat mensen meer gaan klikken op die Adsense?

Ben me nu wat aan het verdiepen in die niches, maar vraag mij waarom mensen dan juist wel op Adsense zullen klikken.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:03:30 #257
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_92582232
Niches kun je heel hard over nadenken, maar die komen meestal naar boven als je ligt te slapen en ineens een briljant idee krijgt :)
pi_92582413
Het gaat er puur om dat je bezoekers op je site krijgt die geinteresseerd zijn in jouw niche, omdat op je site interessante content staat. Zoals RPG ook al zei:

Advertenties werken niks anders dan dit:
1) Mensen zoeken op een onderwerp
2) Mensen vinden een site over hun onderwerp en lezen de informatie omtrent het onderwerp
3c) Mensen klikken op een relevante banner om daar verder te lezen

en bij 3c hoort ook de aankoop van artikelen in een webshop die gelinkt wordt in je adsense. Je hebt dus artikelen nodig die zorgen dat mensen op je site komen en een aankoop willen doen.
pi_92582569
quote:
Niches kun je heel hard over nadenken, maar die komen meestal naar boven als je ligt te slapen en ineens een briljant idee krijgt :)
Dat is wel geluk hebben hoor, soms is het ook gewoon hard nadenken. Het allermooiste is als het een onderwerp is waar je interesse in hebt, dat maakt article writing een stuk makkelijker!
pi_92583549
Je kunt niches ook combineren met een product. Stel je weet enorm veel over voedingssupplementen, dan kun je en passant een soort webshop linken aan je blog (mits je ten minste 1000 lezers per maand hebt) om er wat aan te verdienen. Of bijvoorbeeld als je goed bent in carrière tips, maak dan een blog over bepaalde testen bij de wat geavanceerdere sollicitatieprocedures en bied trainingen/consultancy/preparation programs aan.

edit: Of je gaat een afilliate relatie aan met een bestaand bedrijf. Kan ook natuurlijk. Wat minder risicovol, maar de opbrengsten zijn dan ook minder.

[ Bericht 15% gewijzigd door Physics op 10-02-2011 11:56:18 ]
pi_92591126
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:03 schreef JortK het volgende:
Damn ja, ik heb ook altijd in bed dikke ideeën, alleen smorgens denk ik dan vaak weer heel rationeel, ach wordt niks denk ik... en neem ik er de tijd niet meer voor.

Heb net een en ander veranderd aan mijn site www.nvus.nl heb popular posts toegevoegd, met plaatjes (rechts, de widget), zodat mensen die binnen komen op 1 post, ook meteen verleid worden tot andere posts.

Iemand nog een idee hoe ik de ads meer tussen de content kan krijgen?
pi_92592781
http://www.nvus.nl/2011/02/02/slaapkamer-interieur-door-diode-3d/
Een liggende ad tussen je tekst en je eerste foto zal al aardig kunnen helpen.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_92592803
doublepost
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_92596005
Ja dat is weer die eeuwige discussie tussen een nette site en een site vol reclame :P maar goed, er wordt nu gewoon te weinig geklikt. Ik ga eens kijken of ik dat netjes kan realiseren.
pi_92596242
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 17:29 schreef JDx het volgende:
Ja dat is weer die eeuwige discussie tussen een nette site en een site vol reclame :P maar goed, er wordt nu gewoon te weinig geklikt. Ik ga eens kijken of ik dat netjes kan realiseren.
Heb je al eens die 160x600 aan de linkerkant gezet?
Wij lezen van links naar rechts, valt meteen op plus mensen kunnen het wellicht verwarren met een menu.
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:50:38 #266
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92599599
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 17:29 schreef JDx het volgende:
Jij gebruikt toch ook Wordpress? Dan kun je de plugin New Adman installeren kun je opgeven : boven, in of onder de post (je plakt de code er gewoon in) en je adsense verschijnt daard.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_92600138
Hij gaat naar links, tijdje proberen, daarna kijken of ik ads ertussen ga pleuren.
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:08:27 #268
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92600569
/actueel/rijbewijs-in-natura-het-kan-in-nederland US$ 1,25 1 5 20,00% US$ 250,28

Wel grappig heb nu mijn Adsense ook in GA aangezet. Stel dat ik dus 1000 klikjes op deze pagina heb krijg ik 250 dollar.

Nu 93 cent (heb het in euro's).
pi_92600689
Ben trouwens ook wel trots op mijn handgemaakte widget populairste posts, met die 280x70 thumbnail van de post :P

Ik ga ook eens Analytics en Adsense koppelen, kijken of dat wil, want heb in beide meerdere sites en niet allemaal dezelfde.

Edit: toch nog 1 klik van 66 cent vandaag, alles wat ik wil zijn 5 van die klikjes per dag, dan ben ik tevreden en kan ik verder bouwen op die 75 euro per maand :P

[ Bericht 28% gewijzigd door JDx op 10-02-2011 19:28:36 ]
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:22:14 #270
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_92604873
Iemand nog interesse in 100 euro adwords tegoed? T.e.a.b.
pi_92605399
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Boink het volgende:
Iemand nog interesse in 100 euro adwords tegoed? T.e.a.b.
[niet dat ze er makkelijk achterkomen] maar verkopen van die bonnen is niet toegestaan plus ze worden ook gratis uitgedeeld/geruild (zoals het hoort) op Sitedeals.nl
pi_92607647
Idd, die dingen kan je overal krijgen.

Ik ben trouwens vandaag bezig geweest met een administratie systeem, heb hem nu bijna af (nouja zoiets is nooit af). Je kan alle facturen invoeren en alle inkomsten en zet dan mooi je winst e.d. op een rijtje.

Vandaag een upload functie toegevoegd, aangezien je toch tegenwoordig bijna alle facturen digitaal krijgt. Kan je gewoon een factuur aanklikken, zeggen bestand uploaden en de pdf van de factuur staat erbij. Zo heb ik altijd alles bij elkaar.

Ook rekent hij de BTW uit die ik moet betalen per kwartaal en in de jaarcijfers haalt ie de afschrijving van de computer e.d. nog van de winst af.

[ Bericht 89% gewijzigd door JDx op 10-02-2011 21:13:37 ]
pi_92610556
Wat is het voordeel van je Adsense koppelen aan je Analytics?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:34:53 #274
302323 joeftw
Helemaal naar de klote
pi_92620505
bij mij gaat 't maar bagger. heb een eigen site (computerhulp) en 2 blogs en verdien er momenteel ¤1,- per week mee. Dus gewoon veelste weinig. Site/Blogs staan nu zo'n twee maanden online en heb ¤8,56 verdiend. 3000 views 42 clicks :') Achja, heb ik over anderhalfjaar wel ineens ¤70,- :p mits 't zo blijft gaan.
Syndroom van Kraepelin
pi_92620955
Sinds ik dit topic een paar dagen terug heb ontdekt en een beetje met jullie mee ben gaan lezen, zijn mijn AS-inkomsten ineens tot een dieptepunt gedaald. :') (en nee ik heb niets veranderd)

Moet er toch nog eens even een keer goed voor gaan zitten de boel wat beter te laten lopen. De laatste maanden gaat m'n CTR wel wat omhoog, maar dat was meer geluk dan wijsheid. In november een redelijk rampzalige 0,4%, in december 0,8% en in januari zat ik op 1,8%, maar deze maand gaat het tot nu toe weer totaal de verkeerde kant op... Ik kan er geen pijl op trekken eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')