abonnement Unibet Coolblue
pi_91594086
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 18:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, het punt van dit topic is ook niet zozeer dat de fout tenenkrommend is, maar meer het idee dat iemand die fout opmerkt, de moeite doet om het hier te plaatsen en gelijk even doet alsof de veroorzaker zwaar dyslectisch is.

Een topic vol mierenneukers. :{
Ja, erg zeg, dat iemand wel gewoon Nederlands kan schrijven en toevallig een fout ziet staan in de titel van een artikel op de frontpage van een site met een miljoenenpubliek. :')

't Is eerder tenenkrommend dat het de meesten geen fuck uitmaakt hoe er nog geschreven wordt ("je snapt toch wat er bedoeld wordt")... En dan heb ik het niet over een forumpost maar over teksten van professionele redacties.
pi_91604414
NOS en Prorail geven falen toe
Uitgegeven: 20 januari 2011 11:18
Laatst gewijzigd: 20 januari 2011 11:18
AMSTERDAM De Nederlandse Spoorwegen (NS) en spoorwegbeheerder Prorail erkennen dat ze ondermaats hebben gepresteerd tijdens de vorst- en sneeuwperiodes deze winter.

Wat heeft de NOS hier mee te maken?

http://www.nu.nl/binnenla(...)geven-falen-toe.html
pi_91604910
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:56 schreef Omniej het volgende:

[..]

Ja, erg zeg, dat iemand wel gewoon Nederlands kan schrijven en toevallig een fout ziet staan in de titel van een artikel op de frontpage van een site met een miljoenenpubliek. :')

't Is eerder tenenkrommend dat het de meesten geen fuck uitmaakt hoe er nog geschreven wordt ("je snapt toch wat er bedoeld wordt")... En dan heb ik het niet over een forumpost maar over teksten van professionele redacties.
Nou zal je mij nooit de woorden "je snapt toch wat er bedoeld wordt" horen uiten, maar dit topic staat voornamelijk vol met lullige, kleine foutjes die niet door de eindcontrole zijn opgemerkt. Geen lompe taalfouten, maar kleine dingetjes. Het valt namelijk best wel mee met de taalverloedering in het openbaar.
Dan is verkeerd spatiegebruik nog het meest voorkomende euvel, en dat is een fout die door de meeste Nederlanders niet eens bewust wordt opgemerkt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_91620223
Op mijn stageschool is een enquête gehouden onder leerkrachten, leerlingen en ouders van leerlingen. Ik zit nu de opbrengst van de leerlingen te lezen, vól met spelfouten haha, maar deze vond ik wel erg grappig:

quote:
meer bijles voor discledtiese mensen en een persoon op school waar je alles tegen kan zeggen
pi_91620315
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef Sosha het volgende:
Op mijn stageschool is een enquête gehouden onder leerkrachten, leerlingen en ouders van leerlingen. Ik zit nu de opbrengst van de leerlingen te lezen, vól met spelfouten haha, maar deze vond ik wel erg grappig:

[..]

:D
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_91621991
Ik weet niet waar ik het anders kwijt moet, maar bij deze m'n ei:

Ik lees op heel veel webwinkels dat ze "gratis verzendkosten" hebben. Maar ze liegen allemaal, want ze hebben helemaal geen verzendkosten. Er bestaat zelfs een http://www.gratisverzendkosten.com/ vol met sites zonder verzendkosten.

Kost gelukkig niet duur... ;(
pi_91625974
Gisteren in een van de laatste vragen van de IQ-test:
"Van toeten nog blazen weten".
En dat voor een IQ-test... :') |:(

En in de internetversie zat ook een fout, ergens bij vraag 32 of 34 of zo als ik het goed zag: SHALOM achterstevoren geschreven ziet er dan zo uit:" en dan 4 antwoorden. Geen enkel antwoord eindigde met een H en een omgekeerde S, maar allemaal met een omgekeerde L en een omgekeerde S. Er had in de vraag dus gewoon SLALOM moeten staan. Op TV was het wel goed, maar in de "doe nu mee via internet"-versie was het dus gewoon echt fout.

Goed, dat die test helemaal geen IQ meet wisten we al, maar dat het zó erg was met BNN viel me toch wel tegen hoor. Laat het dan even nakijken of zo...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_91626306
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:37 schreef Pandora73 het volgende:
Gisteren in een van de laatste vragen van de IQ-test:
"Van toeten nog blazen weten".
En dat voor een IQ-test... :') |:(

En in de internetversie zat ook een fout, ergens bij vraag 32 of 34 of zo als ik het goed zag: SHALOM achterstevoren geschreven ziet er dan zo uit:" en dan 4 antwoorden. Geen enkel antwoord eindigde met een H en een omgekeerde S, maar allemaal met een omgekeerde L en een omgekeerde S. Er had in de vraag dus gewoon SLALOM moeten staan. Op TV was het wel goed, maar in de "doe nu mee via internet"-versie was het dus gewoon echt fout.

Goed, dat die test helemaal geen IQ meet wisten we al, maar dat het zó erg was met BNN viel me toch wel tegen hoor. Laat het dan even nakijken of zo...
Jezus, en dat geluid bij die filmpjes faalt ook aan alle kanten.
Twiddel
pi_91630388
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef Sosha het volgende:
Op mijn stageschool is een enquête gehouden onder leerkrachten, leerlingen en ouders van leerlingen. Ik zit nu de opbrengst van de leerlingen te lezen, vól met spelfouten haha, maar deze vond ik wel erg grappig:

[..]

Vergeet de persoon aan wie je alles kunt zeggen niet.
pi_91630624
quote:
11s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:50 schreef Dastan het volgende:

[..]

Vergeet de persoon aan wie je alles kunt zeggen niet.
Die valt in het niet bij alle andere tenenkrommende fouten in dat document :P. Het hangt aan elkaar van de fouten... Eigenlijk zou ik het volledige stuk kunnen posten :')
pi_91631524
quote:
11s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:50 schreef Dastan het volgende:

[..]

Vergeet de persoon aan wie je alles kunt zeggen niet.
Samenvoeging van "aan vertellen" en "tegen zeggen" denk ik?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_91631650
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:11 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Samenvoeging van "aan vertellen" en "tegen zeggen" denk ik?
Ik doelde eigenlijk op waaraan/aan wie, maar dat is inderdaad ook fout. Ik zie alleen nu dat dat wel goed geschreven in het bericht van Sosha, verkeerd gelezen denk ik. :')
pi_91652395


Of het is oude spelling -O-
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_91655649
quote:
DEN HAAG - In een gemoedelijke stemming zijn professoren uit het hele land vrijdag in Den Haag meegelopen in een protestmars tegen de kabinetsbezuinigingen. Honderden hoogleraren in toga liepen mee in het zogenoemde cortège, die op het Plein begon.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:15:36 #215
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_91655732
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef Iuc het volgende:
[ afbeelding ]

Of het is oude spelling -O-
Het nummerbord is volgens mij niet Nederlands...
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_91657257
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:15 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Het nummerbord is volgens mij niet Nederlands...
Is ook geen nummerbord maar een Nederlandse plaat met een bedrijfskenmerk erop :)
FH 420 eev Globetrotter XL
pi_91657794
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef TjilpTjilp het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier het origineel: http://www.spitsnieuws.nl(...)ld_voor_laffe_a.html
Omg :')
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:03:17 #219
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_91666627
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef Iuc het volgende:
[ afbeelding ]

Of het is oude spelling -O-
Nee, het is een sekte en ze zijn de r vergeten.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:58:43 #220
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_91668766
:D Luchtveerring of luchtverering?
pi_91669581
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland

''Haalems Dagblad''?

Dacht ik al die tijd in Haarlem te wonen, blijkt dat ik in Haalem woon ;(
pi_91673986
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef TjilpTjilp het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier het origineel: http://www.spitsnieuws.nl(...)ld_voor_laffe_a.html
En waarom "op laffe wijze" tussen aanhalingstekens? Omdat het eigenlijk heel dapper was? :)
klik
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:23:06 #223
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_91675038


Deze plaat hangt overal op in de basisschool waar ik werk. Een fucking school die de volgende generatie het juiste voorbeeld moet geven :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91675231
Dat meen je niet... :{
Weet je ook wie die plaat gemaakt heeft?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_91675270
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:23 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]

Deze plaat hangt overal op in de basisschool waar ik werk. Een fucking school die de volgende generatie het juiste voorbeeld moet geven :')
:') wat een faal
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')