ja laat die maar kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Braaf!
Ik krijg de lamp in de woonkamer niet aan het plafond hoor
Het zijn miniscule stukjes kaal koperdraad en die krijg ik met de beste wil van de wereld niet in het kroonsteentje. En een kabelstriptang heb ik hier niet...
Zaterdag ed en willem maar naar laten kijken?
ik heb nog nooit erwtensoep gemaakt hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stu
[..]
dat lijkt maar zo omdat je me heel aardig vindt
[..]
morgen een meet bij LL![]()
want die maakt lekkere soep![]()
Eet smakelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef MaleDuck het volgende:
zo gaat snel hier... dan ga ik maar even lunchen
Hangt ervan hoe je het klaarmaaktquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:32 schreef Stuart het volgende:
Blegh, al die oer Hollandse zooi zoals bloemkool, snert, boerenkool, rode fucking kool
ed en willem beverquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Braaf!
Ik krijg de lamp in de woonkamer niet aan het plafond hoor
Het zijn miniscule stukjes kaal koperdraad en die krijg ik met de beste wil van de wereld niet in het kroonsteentje. En een kabelstriptang heb ik hier niet...
Zaterdag ed en willem maar naar laten kijken?
Nee, zulke dingen eet ik echt niet hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hangt ervan hoe je het klaarmaakt
dat is het Franciscus. Erasmus MC is wat verder wegquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel gehoord, maar ik hoor zoveel sirenes op een dag....
Het ziekenhuis is vlakbij natuurlijk
mooiquote:[..]
Hier staat het te ontdooien
Eetsequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef MaleDuck het volgende:
zo gaat snel hier... dan ga ik maar even lunchen
En wat ga je lunchen dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker hoorIk ga m'n portie lunch-sushi maar vanavond eten, scheelt koken
Dat is beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
biefstuk biefstuk biefstuk biefstuk
Ik hou niet zo van snertquote:
misschien ook wel morgen bij mij..of zaterdag of zondagquote:
Ik maak boerenkoolstamppot altijd met heel veel knoflook heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, zulke dingen eet ik echt niet hoor
Oeh, ja, en dan zo lekker rood van binnenquote:
dan kom ik voor de zekerheid het hele weekend bij je logerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien ook wel morgen bij mij..of zaterdag of zondag
Ja, lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, ja, en dan zo lekker rood van binnen
En je ruikt de snert niet eens. Aansteller.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |