Dus misschien ook Huize Maas?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:08 schreef Koepert het volgende:
Of 12 maart
http://partyflock.nl/party/192928:Oldschool_Gangsters.html
maar nog geen idee of, en zo ja welke, t gaat worden..
Echt heerlijk is deze inderdaad!quote:
Fernanda Martinsquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef T-Force het volgende:
Yes! Mijn eerste feestje met alleen vage muziek is een feit![]()
Liberty White in Gent it isWe hebben een bob, dus dat wordt maximaal los daar
Welke namen moet ik zeker checken? Ben meer van de industrial & frenchcore als van de andere muziek trouwens![]()
noize supressor - bone crusherquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:01 schreef Lauzer het volgende:
Hi people,
Ik zoek een nummer uit het onderstaande filmpje
vanaf 0:19 hoor je een soort dieren/apen/jungle geluiden.. iemand enig idee welk hardcore nummer dit is?
dit lijkt er ook opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef Misan het volgende:
Gents, ik ben even op zoek naar nummers waar Carmina Burana van Carl Orff in verwerkt zit. Ik weet een O Fortuna, maar er moet inmiddels veel meer zijn in het hardcore/hardstyle genre. Weten jullie er meer?
mooi mooiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
dit lijkt er ook op
en deze, van de b kant van Masters Symphony. Ook erg lekker:
vind deze toevallig ook net:
ik dacht dat je ze allemaal bedoeldequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef julian6 het volgende:
Nee weet ik, ik zeg ook het lijkt erop
Yay, zin an.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef fathank het volgende:
Morgen Third Movement 10 jaar in Doornroosje
Mezelf quotenquote:
Wat een bazenfeest. Alleen maar vette sets gehoord. D-Passion en Promo die een hoop verzoekjes draaiden (Promo draaide op t einde nog Last track of the night, mijn verzoekjequote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Sassie het volgende:
[..]
Mezelf quoten![]()
Maar ik heb een supervette nacht gehad.Allemaal dikke sets en fijne ouwe en nieuwe tracks gehoord.
Sequence & Ominous, The Wishmaster, D-Passion, Promo en Stormtrooper:
![]()
Belooft veel voor de rest van de TTM 10Y-tour. Editie meepakken is een verplichting voor de liefhebbers.
watquote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat een bazenfeest. Alleen maar vette sets gehoord. D-Passion en Promo die een hoop verzoekjes draaiden (Promo draaide op t einde nog Last track of the night, mijn verzoekje), helden. Ook nog de laatste vinyl gescoord en laten tekenen door Sequence & Ominous, Promo, D-Passion en Stormtrooper. Stormtrooper niet meer gezien, toen naar huis gegaan. 6 uur thuis en om 9 uur ging de wekker voor voetbal
.
Als ik thuiskom van een feest, dan plof ik op mijn bed en slaap ik tot 14:00 om vervolgens met een compleet stijf lichaam op te staan om aan de dag te beginnenquote:
Zoiets hier ook ja. Thuiskomen is direct naar bed en tot diep in de middagquote:Op maandag 7 februari 2011 15:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als ik thuiskom van een feest, dan plof ik op mijn bed en slaap ik tot 14:00 om vervolgens met een compleet stijf lichaam op te staan om aan de dag te beginnen
Nouja, de dag na een goed feest zijn meestal de kutste dagen in de maandquote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef Sassie het volgende:
[..]
Zoiets hier ook ja. Thuiskomen is direct naar bed en tot diep in de middag.
En als je de avond erop spierpijn in je kuiten hebt (of eig meer het gevoel dat je kuitspieren strak gespannen zijn) weet je dat het een goed feest is geweest.
Dat wordt weer ouderwetsch alsmede snoeihard ragguh!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kaartjes voor 10 years Third Movement in Huize Maas nu echt in de pocketEcht zin in weer eesn een hardcorefeestje...
Sowieso man!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:22 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat wordt weer ouderwetsch alsmede snoeihard ragguh!
Ik vind dit echt helemaal niksquote:
Ga ik mssn ook heenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kaartjes voor 10 years Third Movement in Huize Maas nu echt in de pocketEcht zin in weer eesn een hardcorefeestje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |