Ik zou daar ook zo een treurig gezicht om trekken.. Brrrrrrr, zou er niet aan moeten denken dat als ik lekker lig te slapen er een blonde schone.... mjah... Snuit, het is nog geen 9 uur, hou je in.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dan werd ik op een andere manier nat wakker
Sinds wanneer houdt tijd jou tegen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou daar ook zo een treurig gezicht om trekken.. Brrrrrrr, zou er niet aan moeten denken dat als ik lekker lig te slapen er een blonde schone.... mjah... Snuit, het is nog geen 9 uur, hou je in.
Het is ergens ter wereld al 9 uur geweest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou daar ook zo een treurig gezicht om trekken.. Brrrrrrr, zou er niet aan moeten denken dat als ik lekker lig te slapen er een blonde schone.... mjah... Snuit, het is nog geen 9 uur, hou je in.
Ik heb zo goed als niet geslapen. I think I did a stupid thing yesterdayquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ruim negen uur geslapen
En werd in dezelfde houding wakker als dat ik ging pitten
O jeequote:Op donderdag 6 januari 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo goed als niet geslapen. I think I did a stupid thing yesterday
het gaat om een droom, zou het nou echt zijn dan keek ik iets vrolijkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah. We zien wel of het een O jee iets wordtquote:
tell us more!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah. We zien wel of het een O jee iets wordt
dan bel je op en zeg je dat je het wel graag wilt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo goed als niet geslapen. I think I did a stupid thing yesterday
Nee babe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:36 schreef rival het volgende:
[..]
dan bel je op en zeg je dat je het wel graag wilt.
simpel toch.
Gewoon omdat het kan. Neequote:
Dat soort dromen heb ik ook wel eens gehad. Fijn wakker worden inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:31 schreef rival het volgende:
ik werd door een bekende met een schaar gestoken, herhaaldelijk. ik moest rennen voor mijn leven maar hij kreeg me steeds weer te pakken....
Ik vond het wel even genoegen eigenlijk... hij begon in mij te knippen en later dus ook te steken, elke keer als ik weg was gekomen kwam ik hem weer tegen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:35 schreef missbehavin het volgende:
Zeg rival, een schaar is peanuts he...
Was het een groene Hyundai Excel?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond het wel even genoegen eigenlijk... hij begon in mij te knippen en later dus ook te steken, elke keer als ik weg was gekomen kwam ik hem weer tegen...
het ergste is, ik was op een gegeven moment bij mijn auto, dus zou zo wegkunnen... had iemand mij ingesloten door achter mij te parkeren
dit is het moment dat je mijn droom gaat verklaren noukie, daarom post ik het tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat soort dromen heb ik ook wel eens gehad. Fijn wakker worden inderdaad5 minuten daarna is het weer uit mijn systeem
wat heb je dan voor doms gedaan? PM if needed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee babe.
Daar heb ik vrede mee. Goed over nagedacht, met Yordi over gehad en ik heb goede keuze gemaakt
mietjequote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond het wel even genoegen eigenlijk... hij begon in mij te knippen en later dus ook te steken, elke keer als ik weg was gekomen kwam ik hem weer tegen...
het ergste is, ik was op een gegeven moment bij mijn auto, dus zou zo wegkunnen... had iemand mij ingesloten door achter mij te parkeren
ik niet na zijn post, wel na jouw post. waarvoor dankquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nu heb ik dat liedje van Grease in m'n kop
Sommige nachtmerries blijven bij mij de hele dag hangenquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat soort dromen heb ik ook wel eens gehad. Fijn wakker worden inderdaad5 minuten daarna is het weer uit mijn systeem
Oh ja, herkenbaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige nachtmerries blijven bij mij de hele dag hangen
Het is niet echt hequote:Op donderdag 6 januari 2011 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Sommige nachtmerries blijven bij mij de hele dag hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |